SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) (NR REF. SP/HR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) (NR REF. SP/HR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M

Wynagrodzenie: od 5 000 PLN

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.

Data publikacji: 2019-05-02

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1000-2000 zł netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) (NR REF. SP/HR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chorwacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka chorwackiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/HR/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 06.05.2019

Oferta pracy ważna do: 14.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7711914810531aaae23096af9e629ec7

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW GIEŁDOWYCH FŚW - od 1 850 PLN

przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
Grajewscy Sp. Jawna - 2016-06-15 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 500 PLN

do uzgodnienia
PLENUS BOMBA SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-24 - Lubenia (podkarpackie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

pozyskanie kontaktu do potencjalnych klientów, prezentacja oferty klubu, zawarcie umowy członkowskiej
PURE HEALTH AND FITNESS Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 200 PLN

naprawa pojazdów samochodowych, utrzymywanie stanowiska pracy w czystości
AUTO STREFA IWONA KALECIŃSKA - 2017-11-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 000 - 3 500 PLN

Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-02-19 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO(NR 8828) - od 4 000 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)- Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przyjmowanie, liczenie, magazynowanie materiałów, obsługa produkcji. Praca na dwie zmiany: 06:00-14:00, 14:00-22:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-03-29 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Sprzedaż polis ubezpieczeniowych na życie, ubezpieczeń mienia, komunikacyjnych (OC,AC), rozmowy z klientami, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie umów, segregowanie dokumentów. Praca w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR - od 2 100 PLN

Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ - od 2 000 PLN

Planuje, organizuje, i kontroluje proces gromadzenia, przechowywania, archiwizowania oraz udostępniania w organizacjach różnych typów (urzędy administracji publicznej, instytucje i organizacje społeczne, firmy produkcyjne itp.) dokumentacji urzędowej, w tym o wartości historycznej (przedarchiwalnej i archiwalnej), w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z wymogami prawa archiwalnego; planuje i organizuje prace na wszystkich stanowiskach urzędniczych, w tym czynności kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA W EKIPIE TERENOWEJ - od 2 700 PLN

praca w terenie i na wodzie, utrzymanie sieci stacji hydrologicznych , wykonywanie kontroli i remontów, prace geodezyjne, wykonywanie pomiarów natężenia przepływu, wykonywanie sprawozdań, protokołów
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie Oddział w Krakowie - 2017-08-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

opracowywanie propozycji i strategii, planów marketingowych, zajmowanie się doskonaleniem procesu sprzedaży, sporządzanie raportów, sprawozdań i statystyk z działalności marketingowej, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z Europy, koordynowanie zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU-EKSPORTU - od 1 200 PLN

dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 017,4 PLN

utrzymanie dobrych relacji z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, porządkowanie bazy danych klientów, koordynacja akcji marketingowych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

- obsługa klientów niemieckich dokonujących zakupów na eBay.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROCESU Z JĘZYKIEM WĘGIERSKIM - od 4 100 PLN

- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, węgierska). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka węgierskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. Podmokle Małe - 2016-04-18 - Kiełpiny (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH - od 2 100 PLN

- Obsługa programów księgowych, wprowadzanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, sporządzanie raportów kasowych. - Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku administracyjno-biurowym. Kontakt osobisty (ul. Józefa Pukowca 15, 40-847 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 535 505 149) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: monika.wojcikowska (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

1.Opracowywanie planów kontroli jakości2.Nadzór nad dokumentacją jakościową oraz jej przygotowanie3.Sporządzanie deklaracji zgodności, poświadczeń, świadectw jakości itp.4.Odbiory jakościowe rurociągów, konstrukcji stalowych, urządzeń ciśnieniowych, zbiorników magazynowych i technologicznych- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Warszawa, Stalowa Wola oraz inne obiekty energetyczne w kraju z za granicą (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania).- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto/mies.- ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie (technik mechanik) lub wyższe (inżynier mechanik/inżynier spawalnik). Mile widziane doświadczenie zawodowe jako kontroler jakości, mile widziane uprawnienia energetyczne (E lub D grupa 2). Wymagana znajomość norm i dyrektyw ciśnieniowych oraz WUDT-UC, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność pracy z programem AutoCAD, dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość, znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. kontroli jakości.
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW LICENCYJNYCH - 2 400 - 3 000 PLN

Zawieranie umów generalnych dot. publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

- doradztwo w wyborze odpowiednich produktów
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

aktywan sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizwoaniu działań marketingowych na rynku lokalnym,
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2017-11-09 - Sosnowiec (śląskie)


Wybierz powiat