SPECJALISTA DS. UMÓW LICENCYJNYCH Łódź oferta pracy ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UMÓW LICENCYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zawieranie umów generalnych dot. publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
Data publikacji: 2017-04-20
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sterlinga 27/29/lok 705, 00-000 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zawieranie umów generalnych dot. publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UMÓW LICENCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu.
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Sterlinga 27/29/lok 705, 00-000 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Sterlinga
Numer budynku pracodawcy: 27/29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
negocjowanie warunków transakcji handlowych, realizowanie zamówień klientów
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-01-27 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa logistyczna firmy, wypisywanie zleceń, prowadzenie dokumentacji logistycznej. Mile widziane doświadczenie zawodowe
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2017-10-27 - Mroczeń (wielkopolskie)
- Dokonywanie zakupów rzeczy i usług dla OW, - Odbiór zamawianych rzeczy i dostawa do pracowni OW, - Współpraca przy przygotowywaniu umów, - Przygotowywanie opracowań, raportów, analiz, - Ścisła współpraca z bezpośrednimi przełożonym oraz zespołami OW. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 37 08 814, Marzena Gałek, Monika Zarębska.
Opera Wrocławska - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- aktywna współpraca z klientami firmy,- przepakowywanie aplikacji, dostosowywanie pakietów instalacyjnych, przygotowywanie skryptów dla klientów GSS zgodnie z wytycznymi,- rozwiązywanie problemów z przepakowywanymi aplikacjami,- dostarczanie propozycji i rozwiązań biznesowych,- tworzenie wdrożeń dla instalacji/ deinstalacji pakietu,- testowanie pakietu przed jego przejściem na dalsze etapy. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzania treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165 - 2018-01-13 - Zamieście (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE MIESZANEK PRZYPRAW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY MIESZANEK PRZYPRAW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
Profesjonalna obsługa obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu. Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy. Koordynacja i nadzór nad operacjami handlowym. Zgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmy. Organizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych. Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży. Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja). Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztów
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Oświęcim (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Częstochowa (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średie, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe: przynajmniej półroczne, pożądane 2 letnie, umiejętności: znajomość stosu TCP/iP, net/Java, techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML, Java Script, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemach IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumenntacji technicznej, raportów i poprawek(net/Java).Obsługa kontrahentów m.in. Federacji Rosyjskiej, UE, USA, KANADY.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie na stanowiski min. 6 miesięcy, umiejętność negocjacjizakres obowiązków: negocjacje z klientem, pozyskiwanie klientów
D&K Technology Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Wróżewy (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie konsultacji dot. rozwoju oferty kulturalnej i edukacyjnej miasta. Koordynacja działań związanych z działalnością wydawniczą. Pozyskiwanie, realizacja oraz rozliczanie merytoryczne zewnętrznych źródeł finansowania.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Malbork (pomorskie)
przygotowywanie ofert dla klientów, uzupełnianie systemów rezerwacji w oparciu o zadane kryteria, przygotowywanie i rezerwacja oferty grupowej, poszukiwanie klientów, uzupełnianie firmowej strony internetowej, znajomość przepisów prawnych, praca 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
GOLD WAY PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Jaworowa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania MOB, analizę ogłaszanych programów dofinansowujących działania instytucji kultury pod kątem możliwego uczestnictwa w nich MOB, przygotowywanie pod kątem formalnym (merytorycznym i finansowym) wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie korekt i aktualizacji oraz rozliczanie (merytoryczne i finansowe) projektów realizowanych z dofinansowaniem zewnętrznym, pozyskiwanie sponsorów, koordynację działań promocyjnych i eventowych w kontekście realizowanych dofinansowanych projektów.Wymiar etatu: 3/4
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Realizacja planów sprzedaży, sprzedaż produktów reklamowych, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Determinacja w realizacji wyznaczonych zadań i celów. Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Prawo jazdy kat. B. Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych. Dobra komunikacja werbalna. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-608-92-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: anna.perska (at) tvs.pl
TVS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych, bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników.Przygotowanie raportów i analiz.Doradztwo dla kierowników i pracowników, nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, wewnetrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-12-05 - Kielce (świętokrzyskie)
praca na stanowisku sprzedawcy w markecie budowlanym Mrówka , obsuga kasy fiskalnej
Hurtownia Budowlana "AGAD" - 2015-12-02 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie kasy głównej i rozliczanie z kasami pomocniczymi,- prowadzenie ewidencji księgowej związanej z gospodarką materiałową,- prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji bakowych, zakupu, sprzedaży, kasowych, uzgadnianie sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym,- sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań,- prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych,,- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-30 - Słupsk (pomorskie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-09 - Opole (opolskie)
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- Redagowanie informacji prasowych oraz tekstów wykorzystywanych w działalności marketingowej pracodawcy min. na portalu internetowym BPC GUIDE, w publikacjach książkowych, raportach branżowych. Organizowanie spotkań merytorycznych oraz debat eksperckich z przedstawicielami branży informatycznej.Współpraca z dostawcami IT, przedsiębiorcami i podmiotami opiniotwórczymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego. Umiejętności: lekkie pióro, komunikatywność i marketing (at) bpc-group.pl
BPC GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
KWARC Sp.z.o.o - 2017-09-07 - Kostrza (dolnośląskie)
• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Zamawianie produktów, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dostawców.
"WESEM" D.M.T. Hajduk Sp. j. - 2016-04-25 - Wieliczka (małopolskie)
Obsługa klientów.Odbieranie telefonów. Przygotowywanie towarów do sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Słupca (wielkopolskie)
- Kontrola stanu połączeń światłowodowych. Wykonywanie nowych połączeń dla najemcy. Spawanie światłowodów. Kontrola. Tworzenie szaf krosowych połączeń światłowodowych. Podłączenie urządzeń do konwertowania sygnału światłowodowego na cyfrowy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące / Umowa na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie średnie, osoba do przyuczenia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
- sporządzanie dokumentacji kadrowej,- sporządzanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2018-06-20 - Wieluń (łódzkie)