SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY/MAGAZYNIER Nowy Sącz oferta pracy Sufigs SP.zo.o. oddział Nowy Sacz
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY/MAGAZYNIER
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedażowych, pełna obsługa transakcji, sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne oraz prezentowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy. Praca w godz. 7:00-15:00, 8:00-16:00, 09:00-17:00Od m-ca kwietnia pracodawca przenosi miejsce pracy do Podrzecza gm. Podegrodzie (k. PSB"Mrówka")
Data publikacji: 2019-02-15
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Sufigs SP.zo.o. oddział Nowy Sacz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magazynowa 7, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedażowych, pełna obsługa transakcji, sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo techniczne oraz prezentowanie oferty dostosowanej do potrzeb klienta, profesjonalna obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy. Praca w godz. 7:00-15:00, 8:00-16:00, 09:00-17:00Od m-ca kwietnia pracodawca przenosi miejsce pracy do Podrzecza gm. Podegrodzie (k. PSB"Mrówka")
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY/MAGAZYNIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera i pakietu Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pozostałe wymagania: kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej, zaangażowanie i nastawienie na realizację celów, umiejętność nazwiązywania kontaktów i budowania realcji z klientami, wysoka kultura osobista, rzetelność i sumienność w realizacji powierzonych zadań, zaangażowanie i entuzjazm.Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym i dynamicznym zespole, umowę o pracę, rozwój zawodowy, szkolenia, ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w profesjonalnym zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Sufigs SP.zo.o. oddział Nowy Sacz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Magazynowa 7, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z zaznaczonym w tytule stanowiskiem prosimy o przesłanie na adres e-mail: eszczepanik (at) sufigs.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Magazynowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż materiałów budowlanych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.02.2019
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 13.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów księgowych i kasowych, rozliczanie raportów sprzedaży z kas fiskalnych, dekretowanie i wprowadzanie do ewidencji komputerowej, uzgadnianie salda kontach rozrachunkowych rozliczanych kasjerów, analiza stanów kont rozrachunkowych. Naliczanie odpisów aktualizacyjnych należności.Praca w godz. 8-16kontakt z pracodawcą: katarzyna.szalata (at) spartan.wroc.pl
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego; poszukiwanie odbiorców zagranicznych oraz hurtowych w kraju
SMALLBIG S.C. - 2016-05-04 - Grzebienisko (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:kontakt z klientem niemieckojęzycznym;obsługę skrzynki pocztowej;bieżącą obsługę kontraktów z kontrahentami niemieckojęzycznymi i polskimi;koordynację procesów realizacji zleceń;zapewnienie przepływu informacji między jednostkamiWymagania:wykształcenie wyższe;znajomość języka niemieckiego w stopniu co najmniej poziom B2;prawidłowa organizacja własnej pracy;dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;umiejętność poszukiwania najlepszych rozwiązań i szybkie podejmowanie decyzji;dyspozycyjność i mobilność;odporność na stres;
Atus Group - 2018-12-07 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
zakres obowiązków:- bezpośrednia, fachowa obsługa klienta,- analiza branży w sieci Internet oraz panujących trendów,- dbanie o ekspozycję sklepu i dostępność towaru na półce,- proponowanie zmian w ofercie sklepuOferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- pracę w rozwijającej się firmie,- atrakcyjne wynagrodzenie - uzależnione od wyników branża dziecięca
Hurtownia Artykułów Dziecięcych "SMYK" Remigiusz Kaczmarek - 2016-01-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa dokumentów dot. gospodarki odpadami (wystawianie KPO, sprawozdania, protokołu, nadawanie kodów odpadom), sporządzanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie oraz wysyłka próbek tworzyw sztucznych, sprzedaż tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie, preferowane humanistyczne; mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; elokwencja, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, sumienność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych kontaktów biznesowych; zakres obowiązków: prezentacja i sprzedaż szkoleń przez telefon; rozwijanie współpracy ze strategicznymi klientami oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Al. Korfantego 19/1
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2016-06-22 - Gliwice (śląskie)
-Organizacja transportu międzynarodowego:morskiego, kolejowego, lotniczego,- Organizacja transportu krajowego: kolejowego i drogowego,- Utrzymanie dobrych relacji z klientami,- Współpraca z podwykonawcami - Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, - Obsługa dokumentacji wysyłek, Prowadzenie i uaktualnianie baz danych - Rozliczenie usług transportowych .Umowa na okres próbny, jedna zmina 8:30-17:00 (30 min. bezpłatnej przerwy).Miejsce wykonywania pracy:Nowa Wieś Wrocławska Ryszarda Chomicza 1Kontakt kandydatów z pracodawcą: mailowo : joanna.banach (at) pantos.com
Pantos Logistics Poland sp. z o.o. - 2016-12-05 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw i czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w szczególności:utrzymywanie zarządzanych nieruchomości w stanie technicznym pozwalającym na właściwą eksploatację, prowadzenie dokumentacji technicznej,przekazywanie i obieranie lokali mieszkaniowych do zasiedlenia, sporządzanie protokołów,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,sporządzanie zestawień potrzeb remontowych lokali mieszkalnych i budynków wraz z infrastrukturą, współpraca przy sporządzaniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania nieruchomości oraz w zakresie planowanych inwestycji i remontów, przygotowywanie umów na dostawy, usługi i roboty budowlane (zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami Spółki),kontrola w zakresie realizacji umów na roboty budowlane, konserwację oraz inne usługi dotyczące zarządzanych nieruchomości,rozliczanie zobowiązań gwarancyjnych.Pracw w godz. 8-16. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa 30%.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów, koordynowanie procesu realizacji projektu, obsluga administrayjno - finansowa
FUNDACJA "OKNO NA WSCHÓD" - 2017-04-18 - Białystok (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zagadnień kadrowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Koło (wielkopolskie)
Wykonywanie i koordynowanie zadań zakładu pracy określonych przepisami o bezpieczeństwie i higienie pracy, sprawowoanie nadzoru nad przestrzeganiem w Szpitalu obowiązujących przepisów bhip, prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych, organizowanie podstawowych i okresowtych szkoleń bhip, opracowywanie projektów instrukcji, zarządzeń wewnętrznych i regulaminów dot. bhip, udział w opracowywaniu planów inwestycji, modernizacji i remontów, udział w przekazywaniu do użytkowania nowobudowanych lub zmodernizowanych obiektów i innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. bezpieczeństwo pracowników, dokonywanie analiz oraz oceny przyczyn wypadków przy pracy i rejestru zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby, przygotowywanie protokołów dot. okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz dokumentów dot. chorób zawodowych, prowadzenie obowiązującej ewidencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zadań stanowiska, opracowywanie rocznych analiz i bieżące informowanie kierownictwa Szpitala o występujących zagrożeniach.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa klienat zagranicznego; realizacja zamówień i aktualizacja ofert eksportowych; analiza raportów sprzedażowych; komunikacja z działami współpracującymi; umiejętności negocjowania z klientem wielokulturowym; obsługa dokumentacjo dostaw WDT i poza UE
ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-05 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Organizacja procesów logistycznych związanych z wysyłkami towarów; kontakty i budowanie relacji z Klientami; odpowiedzialność za terminowość dostaw do Klientów; monitorowanie płatności; planowanie i realizacja procesów zakupowych oraz odpowiedzialność za terminowość dostaw; utrzymanie odpowiedniej wielkości i struktury zapasów; rozwój istniejących dostawców oraz poszukiwanie nowych; negocjowanie warunków handlowych; tworzenie, analiza i korekty rocznych i miesięcznych; planów produkcji; tworzenie, analiza i korekty tygodniowych planów; harmonogramów produkcji; tworzenie miesięcznego zapotrzebowania na materiały produkcyjne i opakowania; kontrola realizacji i korekty planów i harmonogramów produkcji; opracowywanie awaryjnych planów produkcji; obliczenia i opracowania zdolności produkcyjnych; ustalanie wymaganego poziomu zapasów wyrobów gotowych na magazynie.
SPINKO MOTO SPÓŁKA Z O. O. - 2018-01-15 - Leszno (wielkopolskie)
Pełna księgowość, znajomość podatku VAT, koszty, sprzedaż
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2015-12-01 - Sopot (pomorskie)
pomoc w pracach budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Dąbrowa (łódzkie)
Obsługa biura, przygotowywanie i sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Wołomin (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży, koniecznie biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;wynagrodzenie: 2000 brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Rychtal (wielkopolskie)
- Współudział w kształtowaniu strategii PR firmy, redagowanie informacji prasowych oraz tekstów i notatek wykorzystywanych w działalności marketingowej Pracodawcy, Współpraca z Partnerami firmy, a w szczególności firmami informatycznymi przedsiębiorstwami, stowarzyszeniami i jednostkami naukowymi, współpraca z mediami w obszarze patronatów medialnych. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia w realizacji projektów PR. Wymagana umiejętność pisania i redagowania tekstów. Wymagany wysoki poziom samodzielności, operatywności i komunikatywności. Wymagan dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki i prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej kursów.Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata pracy na podobnym stanowisku. Praca w wymiarze 0,5 etatu.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne przeprowadzanie kompleksowych analiz w branży opakowań przy wykorzystaniu różnorodnych źródeł informacji, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie danych rynkowych w zależności od złożonego celu badania, gromadzenie, przetwarzanie i interpretowanie danych dotyczących m. in. trendów i kierunków rozwoju branży opakowań, jak również potrzeb i oczekiwań klientów, stosowanie szerokiego spektrum narzędzi i metod badawczych, zarówno jakościowych jak i ilościowych,, przygotowywanie syntetycznych raportów i wniosków z badań oraz opiniowanie możliwych zastosowań uzyskanych wyników, ścisła współpraca z działem marketingu, handlowym oraz działem rozwoju opakowań.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Rekrutacja pracowników i inne prace biurowe
MATERIKS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)