SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ 158 Żyrardów oferta pracy Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ 158
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie sprzedaży na portalu Allegro.pl, wystawianie aukcji, aktywny kontakt z klientem portalu Allegro.pl, obsługa programu WF-MAG
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 88c, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie sprzedaży na portalu Allegro.pl, wystawianie aukcji, aktywny kontakt z klientem portalu Allegro.pl, obsługa programu WF-MAG
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ 158
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żyrardów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość portalu Allegro.pl
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość materiałów budowlanych
Nazwa pracodawcy: Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
1 Maja 88c, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 88c
Profil działalności pracodawcy: założono kartę pracodawcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 10.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?76427cd74eff7d208e9ed781942c7e51
Podobne oferty pracy
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nysa (opolskie)
Zakres obowiązków:1.realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierających zatrudnienie i aktywizację zawodową lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;2.realizacja innych instrumentów wsparcia (m.in prac interwencyjnych, staży, bonów, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej);3.merytoryczna weryfikacja wpływajacych wniosków dotyczących sybsydiowanych form zatrudnienia, sporządzanie umów;4.weryfikacja dowodów księgowych, wypłat, faktur oraz pozostałych wydatków związanych z realizowanymi zadaniami;5.przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz związanych z realizowanym programami, ocena efektywności działań, w tym przygotowywanie i sporządzanie informacji dla potrzeb statystyki i rynku pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty nalezy składać w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta". Więcej informacji na stronie BIP www.pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Koordynacja pracy sprzętu i transportu, nadzór nad naprawami sprzętu.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Nowy Targ (małopolskie)
poszukiwanie pracowników dla nowych projektów planowanych do realizacji przez spółkę, kontakt z pracowniakmi spółki, którzy mają być pozyskani przez rekrutera do pracy w spółce, prowadzenie rekrutacji i dalszy nadzór nad pracownikami społki w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków, kontakt z kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Lesznowola (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, odpowiedzialność za realizowanie budżetu sprzedaży, przygotowanie kalkulacji, opracowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnej relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
ATC S.C. - 2016-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych, inne prace w księgowości
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-22 - Sobótka (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
LYNX Security sp.zo.o - 2016-05-25 - Łomża (podlaskie)
-PRZYGOTOWANIE MIEJSCA PRACY DLA SPAWACZA-SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWEJ
ZMI WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-13 - Dobrków (podkarpackie)
Pomoc przy organizacji szkoleń, wysyłanie ofert do klientów, prowadzenie rejestru zgłoszeń.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Lublin (lubelskie)
Kompletowanie i weryfikowanie materialów dot.zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i odwołań, sporządzanie umów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno- biurowe, obsługa klienta, telemarketing.Oferta dla osób bezrobotnych do 30r życia.
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż w agencji zatrudnienia oraz znajomość języka niemieckiego umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/opiekunki, publikację ogłoszeń o pracę, badanie profili osobowościowych. Kontakt z pracodawcą mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Rybnik (śląskie)
(Import export gla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Udzielanie świdadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Ośrodka Leczenia Uzależnień.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjentymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostepniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie klienta biznesowego, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Doradca Ubezpieczeniowy Karina Jakimionek - 2016-10-18 - Zaręba (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy dużych elementach konstrukcyjnych budynków: więźby dachowe, szalunki
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Rogowiec (łódzkie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Układanie instalacji elektrycznej, obsługa i naprawy urządzeń elektrycznych, wentylacji, mechanicznych, obsługa urządzeń akustycznych.Godziny pracy: 8-16, 14-22.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie i obsługa sprzedaży towarów handlowych, fakturowanie sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, udzielanie informacji klientowi o walorach użytkowania towarów handlowych. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, kierunek technik handlowiec, dobra obsługa komputera, programu Subiekt GT, pakietu OpenOffice oraz podstaw handlu.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wejherowo (pomorskie)
zarzadzanie finansami, przygotowywanie dokumentów pod kontrolę
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klientów internetowych i stacjonarnych;- wystawianie faktur;- obsługa maszyn biurowych;- wykonywanie wycen;- utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz podczas zatrudniania pracowników.Sporządzanie list płac.Rozliczanie kosztów delegacji służbowych.Sporzadzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS.Sporządzanie deklaracji do US oraz PFRON.Ewidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych, urlopowych i wypadkowych.
DAARAM Spółka zo.o - 2018-09-21 - Dąbrowiec (lubuskie)
Przygotowywanie potraw, posiłków i dań, utrzymanie czystości w kuchni
Przemyskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Wilk Błażej - 2017-04-11 - Przemyśl (podkarpackie)
Przeszkolenie na zasadach przewidzianych dla pracowników w zkresie BHP i Pż, programem stażu oraz regulaminem pracy.Nauka obsługi urzadzeń biurowych oraz systemów kalkulacyjnych.Nauka obslugi klienta.Zapoznanie sie z polisami dot. ubezpieczeń majatkowych, ubezpieczeń na życie, ubezp[ieczeń grupowych.Przygotowywanie ofert dla klientów z zakresu ubezpieczeń.Wykonywanie zadań bieżących - odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji mailowej z kontrahentami, umawianie spotkań, tworzenie raportów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Gdynia (pomorskie)