SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - 371 Sobótka oferta pracy ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - 371
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych, inne prace w księgowości
Data publikacji: 2019-03-22
Lokalizacja: Sobótka (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych, inne prace w księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - 371
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sobótka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sobótka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie kierunkowe, staż pracy minimum 3 lata na wskazanym stanowisku, znajomość programu "Optima"
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Sobótka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sobótka
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
uszczelkowanie, okuwanie, czyszczenie profili, zgrzewanie profili
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Pszczyna (śląskie)
zgłoszenia do ZUS, deklaracje ZUS, płace
DOMINIK GRUSZCZYŃSKI plFOREST - 2016-09-05 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie materiałów marketingowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych, analiza działań marketingowych prowadzonych prze konkurencję
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)
Wdrażanie systemów do zarządzania nieruchomościami, finansowo-księgowego, kosztorysowania w budownictwie. Wsparcie techniczne użytkowników systemów, zdalne i bezpośrednie. Wymagane posiadanie własnego samochodu. Wynagrodzenie do uzgodnienia; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-14
Inwestprojekt sp. z o.o. - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych, rozrachunków z kontrahentami, rozrachunków z pracownikami w tym ewidencją wynagrodzeń, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczenie kasy, przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych dochodów należnych jed sam terytorialnego, obsługa fin-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą fin firmy VULCAN, regulowanie w terminie zobowiążań jednostki z tytułu dostaw i usług, prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C, rozliczanie w księgach rachunkowych, sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, stałe podnoszenie kwalifikacji, bieżące monitorowanie zmian w przepisach w zakresie wykonywanych czynności, przestrzeganie przepisów wew określonych w jednostce, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin, inf Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych,badanie rynku inwestorskiego stolarki okiennej,kontakt z klientem - obsługa i sprzedaż,aktywne pozyskiwanie inwestorów, przedsiębiorców
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Górki Małe (śląskie)
prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Kraków (małopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
nauczanie języka angielskiego
Szkoła Podstawowa w Darominie - 2018-07-17 - Daromin (świętokrzyskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt), administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poręba (śląskie)
Pracownik biurowo-kadrowy realizuje zgodnie z przepisami politykę kadrową w firmie, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, obsługa urządzeń biurwoych
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Olesno (opolskie)
PROWADZENIE STRATEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKI UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH (W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED), ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENTU SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, OGÓLNA WIEDZA W ZAKRESIE HANDLU OŚWIETLENIEM TYPU LED, ZNAJOMOŚĆ ŚWIATOWYCH RYNKÓW PRODUKTÓW OŚWIETLENIOWYCH, DOŚWIADCZENIE W HANDLU I OBROCIE PRODUKTAMI OŚWIETLENIOWYMI NA ŚWIATOWYCH RYNKACH, W TYM RYNKU CHIŃSKIM ORAZ RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godziny 7:30. Wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji.
HLT sp. z o.o. - 2016-04-15 - Głuchołazy (opolskie)
Sprawdzanie poprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt zklientem (telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentach, praca w godz.8-16. W początkowym etapie zatrunienie umowa na okres próbny 3 m-ce wynagrodzenie 2.500 zł brutto, po okresie próbnym wzrost wynagrodzenia 2.900 zł brutto.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Opole (opolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Obsługa klienta pod kątem właściwego doboru oraz sprzedaży części i akcesoriów samochodowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c. - 2017-01-12 - Lubartów (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Ciągłe badanie i monitoring rynku surowców kosmetycznych, doradztwo z zakresu zastosowań, oraz aktywne rozwijanie sprzedaży surowców kosmetycznych; uczestnictwo w targach branżowych.
M.W.M. Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Sanok (podkarpackie)
Praca w charakterze specjalisty ds marketingu, promowanie szkoły jezyków obcych w mediach społecznościowych, organizowanie przedsięwzięć promocyjnych. OferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)* Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.* Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie w formacie PDF na mail: praca (at) lektor.com.plOferta pracy znajduje się w sali: C, E, H
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. Jawna - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Cieszyn (śląskie)
Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy a następnie ocena ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę.
Firma Budowlana OZBUD Piotr Opolski - 2017-09-06 - Zakroczym (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rogoźnica (dolnośląskie)
SPECJALISTA DS INWESTYCYJNYCHPrzygotowanie i realizacja procesów inwestycyjnych, wymagane uprawnienia budowlane, umiejętność obsługi komputera, wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, budowlane.
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Leżajsk (podkarpackie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart, przegotowywanie umów, pomoc logistyczna.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
1.Identyfikacja i planowanie procesów SZJ i SZBŻ2.Prowadzenie nadzoru nad funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością i SZBŻ3.Wydawanie poleceń pracownikom w zakresie wypełniania postanowień wynikających z dokumentacji SZJ i SZBŻ4.Opracowanie i aktualizacja schematu organizacyjnego zakładu.5.Opracowanie protokółu z przeglądu AZJ i SZBŻ.6.Sporządzanie okresowych sprawozdań z funkcjonowania SZJ i SZBŻ w ramach przeglądów przeprowadzanych przez Kierownictwo.7.Przedstawianie potrzeb związanych z funkcjonowaniem i doskonaleniem SZJ i SZBŻ.8.Nadzorowanie procesu auditów wewnętrznych- opracowanie rocznego programu auditów, nadzorowanie i ocena pracy auditorów.9.Rejestrowanie działań korygujących i zapobiegawczych.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-12-03 - Jarocin (wielkopolskie)
• kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami• opieka nad sprawną realizacją zamówień
Gino Rossi S.A. - 2016-10-27 - Słupsk (pomorskie)