SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
Data publikacji: 2019-07-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra znajomość j. angielskiego, tureckiego i hiszpańskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 08.07.2019
Oferta pracy ważna do: 18.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c2547cb8db5644a1d3365cc60393c6c2
Podobne oferty pracy
Znajomość języka francuskiego na poziomie dobrym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-03-29 - Racibórz (śląskie)
diagnozowanie i leczenie zaburzeń psychicznych, współpraca z zespołem psychologów i pedagogów, współtworzenie programów terapii, prowadzenie wymaganej dokumentacji
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualna koło w Lublinie - 2018-01-05 - Lublin (lubelskie)
Sprawy kadrowo-płacowe
"Agro - Sieć" Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sanok (podkarpackie)
Przeprowadzaniem badań rynkowych, gromadzenie informacji rynkowej, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Lublin (lubelskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Urzędów (lubelskie)
Przygotowywanie przedmiarów, zestawień materiałowych, ofert cenowych, różnorodnych wycen, schematów, projektów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, przygotowywanie dokumentacji, technicznej i powykonawczej kontraktów. Miejsce pracy: Kępno, ul. Wrocławska 13B. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą tel.: 885 210 807, e-mail: ss (at) allescool.com.pl
JACEK STEMPIN "ALLES COOL" CHŁODNICTWO KLIMATYZACJA WENTYLACJA - 2017-05-11 - Kępno (wielkopolskie)
pozyskiwanie kontrahentów
Denis Group Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Radom (mazowieckie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych- proponowanie działań usprawniającyh sprzedaż- sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pokój (opolskie)
Pakowanie asortymentu, kompletacja, przygotowanie odzieży do wysyłki, praca ze skanerem
kontakt przez OHP - 2019-03-26 - Chlebnia (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
DEKARSTWO UZARSKI GRZEGORZ UZARSKI - 2018-06-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
staż-KONSERWATOR
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
rezerwacja miejsc noclegowych i usłgu dodatkowych dla klientów na rynkach wschodnich (Ukraina, Rosja, Białoruś), oraz Hiaszpania i Portugalia
Uphotel Sp.z o.o. - 2017-08-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
,
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie konkursów związanych z pozyskiwaniem funduszy lokalnych , wojewódzkich, składanie ofert do podmiotów zewnetrznych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
6
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Białystok (podlaskie)
Montaż okien aluminiowych, drewnianych oraz z tworzywa sztucznego, demontaż starych okien, wykonywanie drobnych robót wykończeniowych ościeży, obsługa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych, maszyn - frezarki, tokarki, szlifierki taśmowej, pilarki tarczowej. Praca w godz. 5-14, 12-20.
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-13 - Luzino (pomorskie)
KOMPLEKSOWE PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2019-01-23 - Częstochowa (śląskie)
- administrowanie sprawami pracowniczymi- wsparcie procesów rekrutacji, selekcji i zatrudnienia- wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników- wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych - współtworzenie i realizacja PR wewnętrznego oraz marketingu personalnego Umowa na czas określony, jedna zmiana. Proponowany okres zatrudnienia : 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało wykonywanie zadań realizowanych przez Biuro ds. Kontroli EFS w Wydziale Kontroli EFS w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu (w siedzibie beneficjenta / wizyt monitoringowych) projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, min. 4 letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu: funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), zasad funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych,biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych,umiejętność precyzyjnego redagowania pism, kreatywność, zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania pisemnych wniosków, samodzielność, dokładność i skrupulatność w działaniu, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wymagania zgodne z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe:kierunkowe studia podyplomowe (ekonomiczne, prawnicze np. kontrola i audyt, zamówienia publiczne), minimum 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej, min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów / kontrolowaniem prawidłowości realizacji umów o dofinansowanie projektów, znajomość co najmniej jednego spośród trzech języków roboczych UE (angielski, francuski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolność planowania i sprawnego organizowania pracy własnej, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, wysoka kultura osobista.Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o złożenie CV i listu motywacyjnego z następującymi dokumentami:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty należy składać w kancelarii (pokój 006) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41 w terminie 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej z dopiskiem na kopercie ,,Oferta: 18/2018.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SĄ W OFERCIE: 18/2018 DOSTĘPNEJ NA STRONIE wup.pl,dalej BIP "Praca w WUP"Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Urząd zastrzega sobie prawo do nie odsyłania przedłożonych dokumentów, które po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
PPHU AGMAR Mariusz Pomianowski - 2016-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, wysyłka, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w sprzedaży automatyki, pneumatyki, hydrauliki, elektryki dla przemysłu. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC KRZYSZTOF KOSTRZYCKI - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Opieka nad infrastrukturą sprzętowo- programowąProgramowanie C+Wdrażanie oprogramownaia do zarzadzania firmąMiejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorskie, Toruń
B2 BSOFT.PL s.c. Anna Malak, Mikołaj Hoffman - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie środków unijnychpisanie wniosków o dofinansowaniezarządzanie projektami
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Cieszyn (śląskie)