SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, CENTRUM POWIADOMINIA RATUNKOWEGO Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, CENTRUM POWIADOMINIA RATUNKOWEGO
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, CENTRUM POWIADOMINIA RATUNKOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Data zakończenia pracy: 12.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, prawo, ekonomia, socjologia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientami firmy w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, obsługa zamówień w obowiązującym systemie, rozwiązywanie problemów w razie opóźnienia terminów realizacji dostaw do klientów,
Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kąty (małopolskie)
Sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
realizacja zakupów według przyjętych założeń, prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
DOLMEB Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
-prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,-współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych-udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,-współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,-przygotowywanie niezbędnych raportów, analiza, sprawozdań,-organizację spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,-udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
jw
Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z obsługą baz danych firmy; poznanie metod tworzeniabaz danych; wyszukiwanie informacji gospodarczych w internecie, prasielokalnej i ogólnopolskiej oraz racjonalne ich klasyfikowanie; obróbkazdobytych informacji w programach graficznych
INFOBIZNES SP Z O O - 2017-10-23 - Zambrów (podlaskie)
1) przygotowanie dokumentów związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców;2) kontrola dokumentacji;3) ewidencja kadrowa.
ILC Międzynarodowe Centrum Pracy Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. włoskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
dobór i sprzedaż części i akcesoriów do samochodów ciężarowych i autobusów, pozyskiwanie nowych klientów, umiejętność pracy w zespole, rok w sprzedaży i obsłudze klienta (preferowana branża motoryzacyjna)
Suder Plus Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Gniezno (wielkopolskie)
sortowanie towarów, przygotowywanie zamówień klientom
Hurtownia Owoców i Warzyw "JANPOL" Albert Owsiewski - 2016-05-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
sprzedaż,pozyskiwanie zamówień,prowadzenie rozmów handlowych,negocjacje.
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-07-25 - Piotrowice (świętokrzyskie)
- realizacja projektów marketingowych,- redagowanie treści i tworzenie tekstów marketingowych,- przygotowywanie prezentacji i materiałów graficznych,- koordynowanie strony internetowej i jej zawartości,- kreacja, produkcja i logistyka materiałów,- współpraca z portalami i pismami o tematyce wnętrzarskiej, meblowej,- udział w organizacji szkoleń, eventów oraz imprez integracyjnych,- współpraca z działem handlowym w Polsce oraz działaniami marketingu w spółkach siostrzanych za granicą- udział w budowaniu wizerunku marki na rynku polskim
"INDECO" S.A. - 2017-05-22 - Karpin (mazowieckie)
telefoniczna realizacja zmówień , realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji.
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów,archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przygotowywanie umów o pracę, prowadzenie dokumentów osobowych, naliczanie wynagrodzeń
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W ZGORZELCU - 2017-11-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami. Zatrudnienie od kwietnia 2017r. w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 miesiące. Zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Piła (wielkopolskie)
jw.
INTOUCH CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedaży produktów, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
PRUDENTIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów tartacznych tj. desek, palet kantówek, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i budowanie relacji handlowy z klientami w kraju i za granicą itp.
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-06-29 - Marciszów (dolnośląskie)
Przygotowywanie składników, pomoc kucharzowi. Umowa zlecenie, około 153h w miesiącu -w zalezności od potrzeb, kuchnia włoska. Praca od godz. 11:00.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)
• Prosta obsługa maszyn produkcyjnych (wtryskarki, zgrzewarki, prasy);• Pakowanie detali;• Wstępna kontrola jakości wyprodukowanych elementów.
kontakt przez OHP - 2017-07-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. czeskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Jawor (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)