SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Marciszów oferta pracy Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż wyrobów tartacznych tj. desek, palet kantówek, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i budowanie relacji handlowy z klientami w kraju i za granicą itp.
Data publikacji: 2018-06-29
Lokalizacja: Marciszów (dolnośląskie)
Pracodawca: Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nadrzeczna 87, 58-410 Marciszów, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż wyrobów tartacznych tj. desek, palet kantówek, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i budowanie relacji handlowy z klientami w kraju i za granicą itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Marciszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamiennogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Marciszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widzine doświadczenje, komuniktywność, otwartość w kontaktach z klientami
Nazwa pracodawcy: Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 29, 56-160 Wińsko, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Wińsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wińsko
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 29.06.2018
Oferta pracy ważna do: 29.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
branża budowlana
OCWB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS PFRON), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów kadrowych, obsługa programów kadrowych, kontakt z klientami
REAL-POL Kancelaria Podatkowa mgr Krzysztof Wantuch - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- przygotowywanie faktur dla klientów- obsługa rachunków klientów afrykańskojęzycznych w tym kontakt z klientami ( e-mail, telefon )
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta oraz obsługa firmy
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2016-11-22 - Ługi (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji dotyczącej towarów objętych procedurą zawieszenia akcyzy, sporządzanie deklaracji dla podatku akcyzowego, współpraca z urzędami, prowadzenie ewidencji składu podatkowego
EUROCASH S.A. - 2016-01-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Ogólna znajomość zagadnień związanych z księgowością i finansami. Doświadczenie i znajomość j. niemieckiego mile widziane.
In FACILITY SP. Z O.O. - 2016-10-18 - Dobra (opolskie)
Rozliczanie podatków zagranicznych i krajowych; zdobywanie oraz obsługa klienta; zarządzanie dokumentacją klienta; telefoniczny kontakt z zagrzanicznymi urzędami
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-01-11 - Opole (opolskie)
Prowadzenie szkoleń specjalistycznych z zakresu pożarnictwa i ratownictwa, zajęcia teoretyczne i praktyczne, nadzór nad sprawnością techniczną sprzętu pożarniczego, udział w przedsięwzięciach szkoły specjalistów pożarnictwa.
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-08-08 - Grupa (kujawsko-pomorskie)
obsługa informatyczna stacji, administrowanie i zapewnienie ciągłości pracy ogólnopolskich systemów informatycznych PIS na poziomie województwa, nadzór nad pracą wewnętrznej sieci domenowej WSSE, obsługa strony www w zakresie udostępnionych przed dostawcę usług internetowych oraz obsługa poczty e-mail w WSSE
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie obecnych klientów firmy. Praca z firmami Rosji, krajów nadbałkańskich, Ukrainy i innych rynków rosyjskojęzycznych, rynków Europy Zachodniej, Południowej i Północnej; wsparcie marketingu przy tłumaczeniach na język angielski i rosyjski oraz na potrzeby działu exportu, pozyskiwanie i synteza informacji wewnątrz firmowych; wyjazdy na spotkania z klientami, uczestnictwo w targach, obsługa programów związanych z ofertowaniem, zamawianiem i wyceną.
Ecol Unicon Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych, redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Mroków (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-10 - Warszawa (pomorskie)
Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymiWspółtworzenie strategii marketingowejProwadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego Kreowanie polityki cenowej hoteluTworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-05-10 - Strzelinko (pomorskie)
Prowadzenie serwisu www, przygotowywanie akcji promocyjnych, prowadzenie mediów społecznościowych, nagrywanie meczów I zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Płock (mazowieckie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI WYDZIAŁU ZGODNIE Z OPRACOWANYM RZECZOWYM WYKAZEM AKT, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI I PRZESYŁEK, UDZIELANIE INFORMACJI INTERESANTOM, ZAKŁADANIE I WERYFIKACJA TECZEK KIEROWCÓW, PRZEKAZYWANIE AKT SPRAW OSTATECZNIE ZAŁATWIONYCH DO ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO, POMOC PRACOWNIKOM WYDZIAŁU W ZAKRESIE WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI, POMOC PRACOWNIKOM PRZY WYDAWANIU ZEZWOLEŃ NA POJAZDY UPRZYWILEJOWANE, PRZYJMOWANIE ZAWIADOMIEŃ O ZMIANIE DANYCH W POSIADANYCH UPRAWNIENIACH, PRZYJMOWANIE DO DEPOZYTU PRAWA JAZDY, PRZYJMOWANIE ZAWIADOMIEŃ O ZATRZYMANIU PRAWA JAZDY, POBIERANIE OPŁATY SKARBOWEJ OD CZYNNOŚCI URZĘDOWYCH (DECYZJE) I ZAŚWIADCZEŃ, WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ KIEROWNIKA WYDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca biurowa. Zlecanie i odbiór dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadań na terenach zamkniętych. Organizowanie narad. Sporządzanie wniosków do instytucji administracji państwowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2017-06-20 - Gdynia (pomorskie)
przewóz, załadunek i rozładunek towarów sypkich budowlanychcementonaczepami po terenie kraju oraz Niemiec.
HYLA TRANS s.c Grzegorz Hyla, Bąk Klaudia - 2016-04-27 - Opole (opolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zabrze (śląskie)
zdobycie oraz obsługę klientów zagranicznych,analiza rynku oraz możliwości wzrostu sprzedaży,utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,generowanie pomysłów zmierzających do rozwoju firmy,udział w targach międzynarodowych,uczestnictwo w wyjazdach zagranicznych.
OPOLGRAF S.A. - 2016-06-17 - Opole (opolskie)
popularyzowanie wszelkich form szkoleń, prowadzenei naboru na szkolenia, opracowywanie dokumentacji szkoelniowej, tworzenie zapotrzebowania na skzolenia; organizacja szkoleń od strony logistycznej i merytorycznej, tworzenie bazy trenerów i kontrahentów i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Chrzanów (małopolskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie i obsługa biura, gromadzenie i segregowanie dokumentów firmy, przygotowywanie dokumentów dla kontrahentów z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Przygotowywanie umów o pracę2. Rozmowy kwalifikacyjne3. Realizacja zaświadcze zdrowotnych i szkoleń BHP4. Wyszukiwanie i zasiedlanie hoteli i hosteli dla pracowników5. Ubrania robocze6. Organizacja transportu z i na budowy - kontrola stanu przebiegu pojazdów7. Staranie się o karte pobytu dla wskazanych pracowników8. Współpraca z urzędem pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łaziska Górne (śląskie)
pakowanie ciastek przy linii produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2017-01-30 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klientów w punkcie Plusa
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z kontrahentami z zagranicy, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji. Biegła znajmość języka angielskiego.
CHOJMEX ROMAN MOŚ - 2016-06-16 - Chojęcin (wielkopolskie)