SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Rybnik oferta pracy SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 767,31 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie, mile widziany staż w agencji zatrudnienia oraz znajomość języka niemieckiego umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/opiekunki, publikację ogłoszeń o pracę, badanie profili osobowościowych. Kontakt z pracodawcą mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Raciborska 25, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie, mile widziany staż w agencji zatrudnienia oraz znajomość języka niemieckiego umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/opiekunki, publikację ogłoszeń o pracę, badanie profili osobowościowych. Kontakt z pracodawcą mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 767,31 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/opiekunki, publikację ogłoszeń o pracę, badanie profili osobowościowych.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 767,31 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Raciborska 25, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Adres strony pracodawcy: www.scg-agencjapracy.pl
Ulica pracodawcy: Raciborska
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie w Katowicach.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-04-05 - Katowice (śląskie)
cięcie ,szlifowanie ,montaż elementów kamiennych Umiejętności i uprawnienia: obsługa ręcznych elektronarzędziwymagane doświadczenie 3 lata
INMAGRA- HENRYK MRUKOWICZ - 2017-08-01 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa systemy symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja narzędzi oraz instalacji i konfiguracja kom.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)
Wychowawca dzieci grupy młodszej (14 dzieci), sprawowanie opieki i prowadzenie zajęć.
"ENET" - Ewa Wisniewska P.W. - 2016-09-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Pruchnik (podkarpackie)
1. Poznanie zasad i specyfiki pracy Urzędu, w tym podstawy prawne dotyczące funkcjonowania Urzędu,struktury organizacyjnej, zakresu działania komórek organizacyjnych, celu i ustawowych zadań kontroli skarbowej. 2. Poznanie cech pisma urzędowego, rodzaje dokumentów kontrolnych. 3. Wyszukiwanie linii orzecznictwa do wskazanych zagadnień. 4. Systematyzowanie dokumentów związanych ze współpracą Urzędu z różnymi instytucjami. 5. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
URZĄD KONTROLI SKARBOWEJ W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wystawianie i redagowanie na portalach społecznościowych ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracowników, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie badań psychologicznych kandydatów do służby wojskowejMiejsce wykonywania pracy: Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Olsztynie Al. Warszawska 96
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej,rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń, itp.
Biuro Usługowo-Handlowe Beata Niebieszczańska - 2017-04-28 - Proszówka (dolnośląskie)
Praca jako specjalista ds. marketingu i handlu.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Jasło (podkarpackie)
profesjonalna obsługa klientów biura podróży, sprzedaż imprez turystycznych, obsługa systemu rezerwacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klientów (rynek niemiecki)- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola płatności prowadzonych zleceń- przygotowanie ofert i zamówień
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2017-10-26 - Dobrzechów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubaczów (podkarpackie)
Organizacja eventów i zawodów sportowych, kontakty z podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Krosno (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zakupu materiałów i sprzedaży wyrobów
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2016-03-09 - Bierutów (dolnośląskie)
Koordynacja prac nad projektem. Optymalizacja procesów. Tworzenie i analiza dokumentacji technicznej. Tworzenie rysunków technicznych. Opracowanie zmian technicznych na rysunku 2D. Praca w międzynarodowym środowisku. Praca w zespołach projektowych.
LEONI Kabel Polska sp. z o.o. Kobierzyce - 2016-06-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
kontakty z klientami krajowymi i zagranicznymi; zakup i sprzedaż towaru
"ROBOPOL" P.W. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe; wymagane doświadczenie zawodowe; biegła znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego w mowie i piśmie; znajomość ww. rynków w zakresie zapotrzebowania na części do maszyn budowlanych; dyspozycyjność; częste wyjazdy: Ukraina, Białoruś, Rosja; Zakres obowiązków: tworzenie bazy danych klientów z Ukrainy, Rosji, Białorusi; praca z dokumentami eksportowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie kadr - sporządzanie listy płac, przygotowywanie zaświadczeń, kontakt z urzędami,prowadzenie księgowości magazynowej.
IMPOSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur, przygotowywanie i rozliczanie raportów, kontakt z klientem
"TRAK DREW" Krystyna Gałka - 2016-05-19 - Bystra Podhalańska (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, programu sprzedażowego, mediów społecznościowych, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Dobrodzień (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łowicz (łódzkie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Administrowanie i rozwój hurtowni danych,Utrzymanie hurtowni danych, m.in.: monitorowanie i administrowanie środowiskami, optymalizacja wydajności rozwiązań, zarządzanie jakością danych,Wsparcie w zakresie przygotowania budżetu, Wykrywanie słabych punktów Biznesu w celu zwiększenia wykorzystania potencjalnych źródeł oszczędności,
Bać - Pol S.A. - 2017-02-14 - Świlcza (podkarpackie)
praca w dziale sprzedaży
Europejskie Centrum Wspierania Marketingu - 2016-04-21 - Żory (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)