SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAOPATRZENIA Zielona Góra oferta pracy AURELIA RUSINIAK PRZEDSIĘBIORSTWO "INSTA-LUX"
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: 2 250 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Ofertowanie, sprzedaż towarów handlowych, przyjmowanie i wydawanie towarów, wystawianie faktur Vat, tworzenie zamówień na towary, marketing w firmie;
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: AURELIA RUSINIAK PRZEDSIĘBIORSTWO "INSTA-LUX"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osadnicza 14, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ofertowanie, sprzedaż towarów handlowych, przyjmowanie i wydawanie towarów, wystawianie faktur Vat, tworzenie zamówień na towary, marketing w firmie;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie techniczne/wyższe techniczne, znajomość branży metalowej, narzędziowej; prawo jazdy kat. B, obsługa komputera;
Nazwa pracodawcy: AURELIA RUSINIAK PRZEDSIĘBIORSTWO "INSTA-LUX"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Osadnicza 14, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Osadnicza
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Obsługa maszyn czyszczących, prace porządkowe: pranie wykładzin, tapicerki, polimeryzacja podłóg, mycie okien. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Badania wysokościowe. Umiejętności manualne. Mile widziani emeryci/renciści. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-255-18-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice - Hala nr 3, pokój 203) lub pocztowy (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
•prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami•obsługa płac i kadr zgodnie z obowiązującymi przepisami•koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca oraz raportowania•przygotowywanie raportów i bieżących analiz finansowych dla Zarządu spółki•organizacja pracy biura rachunkowego •optymalizacja procesów •utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura
FRUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż telefoniczna, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedażowych, umawianie spotkań dla działu handlowego, doradztwo w zakresie sprzedawanego produktu/doradca klienta, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest prowizja
IDMK SP Z O.O. - 2016-09-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca 4 godziny dziennie w godzinach między: 8:00-20:00 - do uzgodnienia. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana niekaralność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (512-667-273)celem ustalenia spotkania z pracodawcą w godz.: 8:00-15:00
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie pokrycia specjalistów podczas zmiany, sprawdzanie problemów i ich rozwiązań, tworzenie rekordów w systemie, rozwiązywanie problemów lub przesyłanie ich na dalsze linie wsparcia oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na tokarce manualnej oraz CNC. Wynagrodzenie 2100 zł/miesięcznie+premia.
Zakład Narzędziowy PRODNARZ Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Andrychów (małopolskie)
tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
Budowanie kultury bezpieczeństwa w firmie, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z BHP, prowadzenie sprawozdawczosci z zakresu BHP, przeprowadzanie szkoleń BHP (wstepnych i fakultatywnych), udział w audytach wewnetrznych, raportowanie wyników pracy, opracowywanie okresowych sprawozdań i analiz.
DRAPOL SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Gogolin (opolskie)
obsługa klienta, doradzanie w wyborze menu, obsługa rezerwacji, przygotowywanie napoi i koktajli, obsługa imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Supraśl (podlaskie)
Klasyfikacja pacjentów. Praca na terenie Polski
M&J CORPORATION Sp.z o.o. - 2018-03-13 - Szałsza (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientówSporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Wilkowo (lubuskie)
- pomoc techniczna w zakresie obsługi zleceń i zdarzeń,- analiza i rozwiązywanie problemów bieżących,- tworzenie i wdrażanie ulepszeń i nowych rozwiązań,- zarządzanie problemami i zmianą,-organizacja i usystematyzowanie wiedzy, dzielenie się wiedzą,-usprawnienie komunikacji z klientami i udziałowcami,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji analit. i syntet. środków trwałych. Układanie i wpinanie faktur sprzedaży do segregatorów.Naliczanie comiesięczne odpisów amortyzacyjnych.Rozliczanie produkcji oraz uzgadnianie kont analit. środków trwałych.Pomoc w dziale kadr i płac.
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj - 2018-09-28 - Dębica (podkarpackie)
1.Prowadzenie pełnej komputerowej obsługi procesu sprzedaży towarów i usług.2. Wnioskowanie o założenie nowych Kontrahentów w bazie.3. Sporządzanie wniosków i monitoring do ubezpieczyciela, zgodnie z obowiązującą procedurą windykacyjną.4. Aktualizacje warunków handlowych (rabaty, terminy płatności, itp.).5. Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji.6. Monitorowanie i analiza stanów magazynowych wyrobów gotowych, udział w tworzeniu planów produkcji oraz prognoz sprzedaży.7. Sporządzanie analiz, raportów.8. Obsługa klienta i sprzedaż9. Sprawdzanie terminowości spływu zapłat i monitorowanie płatności odroczonych, kontrola i nadzór złożonych przez klienta zabezpieczeń. 10. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
ROMB S.A. - 2015-12-17 - Złotów (wielkopolskie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora pod kątem zgodności z projektem, egzekwowanie jakości, ścisła współpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca wpółpraca z pozostałymi odziałami fir my, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jęz. koreańskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy instalacjach sanitarnych
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Góra (dolnośląskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urzązeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków, zdanie egazminu e-learningowych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Oława (dolnośląskie)
Samodzielne kompleksowe prowadzenie działu kadr, w tym w szczególności: rekrutacja pracowników, prowadzenie spraw kadrowych (od nawiązania stosunku pracy do jego rozwiązania), rozliczanie zleceniobiorców, współpraca z zewnętrznymi podmiotami w zakresie rachuby wynagrodzeń, BHP i medycyny pracy, współpraca z Urzędami pracy, składanie wniosków w projektach , tworzenie raportów dla zarządu i inne.
DAN POL Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Tychy (śląskie)
Kwaterowanie pracowników w wynajętych lokalach, zapoznawanie pracowników tymczasowych z obowiązującymi zasadami zakwaterowania, bieżąca kontrola pracowników tymczasowych w zakresie przestrzegania ustalonych norm i zasad porządkowych, bezpośredni kontakt z wynajmującymi i użytkownikami lokali mieszkalnych w zakresie utrzymania mieszkań (niezbędnych inwestycji i napraw), zapewnianie i wsparcie pracowników tymczasowych w zakresie dojazdów do zakładu pracy, administrowanie samochodem służbowym, przygotowywanie raportów dla przełożonego.
SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Kalisz (wielkopolskie)
jw.
INTOUCH CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w oddziale firmy; bezpośredni kontakt z innymi oddziałami; rekrutacja i zarządzanie kierowcami przypisami do oddziału; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o środki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dostępna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
kontakt z firmami zaopatrzeniowymi z Indii, utrzymywanie istniejących relacji z firmami
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zamawianie, negocjowanie cen i warunków zakupu materiałów i art. spożywczych, przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji ruchu i stanów zapasów, składanie sprawozdań oraz innych wymaganych ewidencji, kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu magazynowego ze stanem ewidencyjnym, dbanie o porządek w magazynie, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii, ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni
L&P Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie oraz odpowiadanie na zgłoszenia reklamacyjne, kontakt z Klientem indywidualnym, nadzór nad zatwierdzaniem projektów opakowań przeznaczonych do żywności wg obowiązującego prawa, opracowywanie dokumentów dotyczących jakości w obszarze produkcji, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową, rekontrole wyrobu gotowego, monitorowanie obiektu zgodne z wytycznymi GHP/GMP, prowadzenie audytów wewnętrznych itd.
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2017-12-06 - Kwidzyn (pomorskie)