SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH
Wynagrodzenie: do 14 000 PLN
Zakres obowiązków: promowanie produktów i towarów na terenie Polski i za granicą (głównie w Korei Północnej), pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych kontaktów z pozyskiwanymi i dotychczasowymi klientami, negocjacje z klientami, dostosowanie ofert do potrzeb klientów, przede wszystkim w zakresie doboru właściwych kontrolerów temperatury i wtrysku, kompletnych systemów oraz elementów zamiennych układów Gorąco Kanałowych, współpraca z doradcami technicznymi, w tym w zakresie serwisowania sprzętu, prace biurowe i zarządzanie gospodarką magazynową zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony, zadaniowy czas pracyoferta dostępna w sali C
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
promowanie produktów i towarów na terenie Polski i za granicą (głównie w Korei Północnej), pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych kontaktów z pozyskiwanymi i dotychczasowymi klientami, negocjacje z klientami, dostosowanie ofert do potrzeb klientów, przede wszystkim w zakresie doboru właściwych kontrolerów temperatury i wtrysku, kompletnych systemów oraz elementów zamiennych układów Gorąco Kanałowych, współpraca z doradcami technicznymi, w tym w zakresie serwisowania sprzętu, prace biurowe i zarządzanie gospodarką magazynową zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony, zadaniowy czas pracyoferta dostępna w sali C
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 14 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 14 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe każde, 1 rok stażu pracy ogółem, biegła znajomość w mowie i piśmie języka koreańskiego oraz średniozaawansowania znajomość języka angielskiego, praktyczna znajomość zagadnień z zakresu produkcji i użytkowania maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych (m.in. systemy Gorąco Kanałowe wtryskarki plastiku), znajomość rynku przetwórstwa tworzyw sztucznych w Polsce i Korei Południowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3fe9bd1223d7761c7d146fe77c94d09
Podobne oferty pracy
prowadzenie kadr, sporządzanie listy płac, prowadzenie ksiąg inwentarzowych
Gimnazjum Nr 14 - 2016-06-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, , aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie doświasdczenie w zakresie sprzedaży gazów technicznych, posiadanie prawo jazdy kat.B oraz gotowość użycia własnego samochodu do celów służbowych, wykształcenie średnie z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, silna motywacja do osiagnięcia wysokich wyników, umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy i planowania, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, odporność na stres
DragonGaz Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Umiejętność sporządzania analiz kosztowych, finansowych oraz ilościowych w zakresie gospodarki energią cieplną, gazem i paliwami. Znajomość obsługi komputera i jego podstawowego oprogramowania.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-01-28 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Miejsce pracy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 4, ul. Krzywickiego 20 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych, remontowych (przygotowanie koncepcji i określenie zakresu robót dla zadań wykonywanych środkami własnymi, szacowanie kosztów), udział w przygotowaniu założeń do opracowań dokumentacji technicznej i jej weryfikacja, współpraca z dostawcami usług podczas realizacji procesu projektowego oraz budowlanego, udział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw z zakresu infrastruktury i aparatury. Przygotowanie dokumentacji do postępowań o zamówienie publiczne, koordynacja działań na linii inwestor - inspektor nadzoru - kierownik budowy - urząd administracji, udział w odbiorach robót budowlanych i dostaw aparatury, klasyfikacja nabywanych maszyn i urządzeń, wystawianie dokumentów OT. Przygotowanie i nadzór nad realizacją wymaganych przeglądów stanu technicznego budynków i instalacji. Prowadzenie zagadnień związanych z najmami, dzierżawami, zbyciem mienia.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2018-10-19 - Wadowice (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków, zmywanie naczyń.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Firma sprzedaje usługi aromatyzacji przestrzeni handlowych.Skuteczne pozyskiwanie danych klientów, określenie grupy docelowej klientów, wdrażanie działań marketingowych, prezentacja oferty, przygotowywanie ofert i umów, dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami,prowadzenie bazy danych, sporządzanie raportów dla przeołożonych. Umowa o prace na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach od 8 do 16, miejsce wykonywania pracy:Wrocław, ul: Krakowska 100, wysokość wynagrodzenia brutto: 2100 zł na okresie próbnym + premia, po okresie próbnym negocjacja wynagrodzeniekontakt kandydatów z pracodawca: 73 74 73 533 joasia (at) aroma-marketing.eu.
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Administracja sieci komputerowych w szkole
Zespół Szkół Nr 1 im. Powst. Wlkp. w Ostrzeszowie - 2016-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Specjalista do spraw funduszy UE, przetargów i prac administracyjnych^, Praca związana z koordynacją projektów unijnych, rozliczaniem, przygotowywaniem wniosków aplikacyjnych, a także przygotowywaniem ofert przetargowych. Prace administracyjno-sekretarskie
MERIDIUM Instytut Szkoleniowo-Badawczy - 2016-03-16 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie i aktualizacja baz danych będących w kompetencjach Oddziału. Przygotowywanie zbiorczych propozycji do rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych na naprawę techniki morskiej oraz na zakup technicznych środków materiałowych i technicznego sprzętu logistycznego. Prowadzenie ewidencji realizacji wydatkowania środków finansowych przez wojskowe jednostki budżetowe na zadania ujęte jako dyrektywne i zlecone. Nadzorowanie udzielania zamówień publicznych przez dysponentów środków budżetowych trzeciego stopnia. Prowadzenie gospodarki materiałowej STM we wskazanych działach zaopatrzenia.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2019-02-13 - Gdynia (pomorskie)
wprowadzanie zamówień do systemu,, wystawianie faktur, przygotowanie dokumentacji eksportowej do wysyłki towaru, pozyskiwanie nowych rynkow sprzedaży, tłumaczenie dokumentów na jezyk rosyjski i ukraiński, reprezentowanie firmy na rynkach wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wasilków (podlaskie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków, sprzątanie, możliwość dźwigania do 10 kg. Praca w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu, również w weekendy. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie oraz wyżywienie.
DWOREK FAMILIJNY Usługi Gastronomiczno-Hotelarskie Adela Anna Kwiecińska - 2018-03-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace biurowe
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej HELPMED ZPChr. im dr med. T. Boczonia Sp. z o.o - 2016-01-21 - Tychy (śląskie)
telefoniczne rozmowy handlowe z klientami T-Mobile (pracodawca zapewnia bezpłatny dowóz dla pracowników z Chełmży i Chełmna)
CTDP SP. ZO.O.&CO SP. K - 2016-04-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji.
PHU BIZNES-SERWIS SP Z O.O. W ORGANIZACJI - 2016-01-27 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynacja pracy pracowników obsługi- organizacja okresowych przeglądów budynków- wykonywanie prac związanych z zamówieniami publicznymi- organizacja remontów, napraw sprzętu- dbanie o doby stan infrastruktury i urządzeń- gospodarka odzieżą ochronną, nadzór nad utrzymaniem czystości na terenie ośrodka- przechowywanie i archiwizacja dok.technicznych ośrodkaWYMAGANIA: wykształcenie średnie i 5 lat stażu lub wyższe i 4 lata stażu; preferowane wykształcenie techniczne; biegła obsługa urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2017-04-13 - Lubliniec (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-25 - Kraków (małopolskie)
- naliza danych- przygotowanie dokumentów: prezentacji, ofert- obsługa zamówień internt.- wsparcie działu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
Opieka nad osoba starszą, higiena, przebieranie, karmienie. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-18.00, 18.00-6.00 (według ustalonego grafiku) w Bielsku-Białej. Proponowane wynagrodzenie 2 000zł brutto +dodatki nocne, świąteczne, premia kwartalna.
EWANGELICKI DOM OPIEKI SOAR - 2017-11-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Instalacja i konfiguracja stacji roboczych i innych sprzętów informatycznych, zapewnienie prawidłowej pracy oraz bieżące utrzymanie sieci komputerowej, monitoring utrzymywanych urządzeń, merytoryczna oraz techniczna pomoc dla użytkowników systemu, szkolenie nowych użytkowników systemu informatycznego, zarządzanie bezpieczeństwem sieci, nadzór nad serwerami (analiza wydarzeń, wykonywanie kopii zapasowych). Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-19.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
FENICE POLAND SP. Z O. O. - 2016-04-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie prac związanych z przyjmowaniem, przechowywaniem i wydawaniem towaru z magazynu, bieżące rozwiązywanie problemów dot. zamówień oraz tworzenie, adnimistrowanie i kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Układanie kostki brukowej
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA BRUKWORLD Paweł Janicki - 2018-07-17 - Zgierz (łódzkie)
Sprzedaż części zamiennych do samochodów ciężarowych, współpraca z dostawcami części, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-06-13 - Siedlce (mazowieckie)
Zapewnienie działań logistycznych w firmie w zakresie importu, eksportu, współpraca z dostawcami i klientami firmy- prace administracyjne
ROBUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-31 - Suwałki (podlaskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Twórcze myślenie, tworzenie reklam, pozyskiwanie rekalmodawców. Praca w godz: 06:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Łódź (łódzkie)
Rozwój sprzedaży oraz realizacja celów sprzedażowych- Prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami- Promowanie wizerunku firmy oraz oferowanych produktów zgodnie z przyjętą strategią i politykąhandlową- Realizacja krótko i długoterminowych celów sprzedażowych- Analiza rynku oraz aktywności konkurencjiMiejsce pracy : Rzeszów i okolice
Marcin Mroczko PLUS PROJEKT - 2016-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
usługi krawieckie
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)