SPECJALISTA DS. ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO TECHNIKI MORSKIEJ Gdynia oferta pracy Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO TECHNIKI MORSKIEJ
Wynagrodzenie: od 3 736 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie i aktualizacja baz danych będących w kompetencjach Oddziału. Przygotowywanie zbiorczych propozycji do rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych na naprawę techniki morskiej oraz na zakup technicznych środków materiałowych i technicznego sprzętu logistycznego. Prowadzenie ewidencji realizacji wydatkowania środków finansowych przez wojskowe jednostki budżetowe na zadania ujęte jako dyrektywne i zlecone. Nadzorowanie udzielania zamówień publicznych przez dysponentów środków budżetowych trzeciego stopnia. Prowadzenie gospodarki materiałowej STM we wskazanych działach zaopatrzenia.
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Pułaskiego 7, 81-368 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie i aktualizacja baz danych będących w kompetencjach Oddziału. Przygotowywanie zbiorczych propozycji do rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych na naprawę techniki morskiej oraz na zakup technicznych środków materiałowych i technicznego sprzętu logistycznego. Prowadzenie ewidencji realizacji wydatkowania środków finansowych przez wojskowe jednostki budżetowe na zadania ujęte jako dyrektywne i zlecone. Nadzorowanie udzielania zamówień publicznych przez dysponentów środków budżetowych trzeciego stopnia. Prowadzenie gospodarki materiałowej STM we wskazanych działach zaopatrzenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 736 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO TECHNIKI MORSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 736 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wskazane doświadczenie z pracy w komórkach związanych z zabezpieczeniem logistycznym sił MW, procedowaniem zamówień publicznych, prowadzeniem gospodarki materiałowej w resorcie obrony narodowej, planowaniem/realizacją/sprawozdawczością w zakresie środków budżetowych. Znajomość przepisów w zakresie zabezpieczenia technicznego sił MW oraz prowadzenia gospodarki materiałowej w resorcie obrony narodowej. Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Znajomość przepisów z obszaru planowania i rozliczania środków budżetowych. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i znajomość pakietu MS Office. Kreatywność i inicjatywa w działaniu. Komunikatywność, chęć podnoszenia kwalifikacji oraz umiejętność wyrażania myśli w formie pisemnej. Dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz świadectwa pracy z poprzednich miejsc zatrudnieniaZgłaszanie ofert: list motywacyjny, CV, pisemna zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty, ogłoszonej w dniu 13.02.2019 r. przez Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zostałam/em poinformowana/ny o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie Oferty można przekazać:- pocztą na adres: Szefostwo Techniki Morskiej 81-301 Gdynia, ul. Pułaskiego 7 z adnotacją aplikacja o pracę;- osobiście w budynku Logistyka MW - Gdynia ul. Pułaskiego 7 z adnotacją Szefostwo Techniki Morskiej aplikacja o pracę - złożyć w Punkcie Kancelaryjnym STM II piętro, pok. 220;- pocztą e-mail na adres: iwspsz.kadry (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Dwernickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
SPRAWOWANIE NADZORU NAD REALIZACJĄ PROCESU PRODUKCYJNEGO Z UWZGLĘDNIENIEM TERMINÓW REALIZACJI ZLECEŃ I UMÓW, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ I JAKOŚCIOWEJ , KONTROLA I ORGANIZACJA ZAOPATRZENIA W MATERIAŁY DO PRODUKCJI, KONTAKT Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI, INSTYTUCJAMI PUBLICZNYMI I KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Opoczno (łódzkie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców;Współudział w planowaniu i organizowaniu akcji marketingowych, eventów;Planowanie i realizowanie strategii komunikacji;Tworzenie koncepcji graficznych opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych;Redagowanie tekstów marketingowych i PR-owych;Budowanie oraz utrzymywanie relacji z mediami;Zarządzanie treścią na stronie www oraz budowanie obecności marki w kanałach internetowych i mediach społecznościowych;Współpraca wewnętrzna z pozostałymi działami firmy i koordynacja marketingowej komunikacji wewnętrznej;Mierzenie efektów działań PR i ich raportowanie.
Klinika OKULUS Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Jaworzno (śląskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, doradca zawodowy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HANDLOWO-USŁUGOWE "EURO-STAŻ" ANZHELIKA SALO - 2018-10-03 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń bankowych, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów biura, tworzenie i obsługa programów wycieczek, kontakt z zagranicznymi kontrahentami.
"BESKIDVISION" SPÓŁKA JAWNA SYLWIA RUSIN I IWETTA KACZMARCZYK - 2018-12-06 - Brzesko (małopolskie)
prowadzenie rozmów handlowych,nawiazywanie nowych kontaktów,przygotowanie ofert handlowych,promowanie firmy
Studio Małych Form Teatralnych SZTUKA s.c. - 2016-02-26 - Trzebinia (małopolskie)
opracowywanie ofert,dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie, zdobywanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, realizacja celów sprzedażowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-08-04 - Rusiec (łódzkie)
dokonywanie standardowych procedur operacyjnych dla laboratorium zgodnie z zasadami ASTM i BHP, plany analiztyczne według zapotrzebowania terminalu LNG i metodami pobierania próbek; obserwacja, kontrola, kalibrowanie i testowanie nowego sprzętu laboratyjnego oraz zapewnienie szkoleń dla lokalnych techników laboratoryjnych; nadzór nad rozruchem laboratorium: obserwacja i sprawdzanie wszystkich instalacji laboratoryjnych, wyposażenia oraz szklanych i chemicznych zasobów, organizowanie magazynu i pobierania próbek; radzenie sobie ze wszystkimi potrzebami i problemami pracy w laboratorium.
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2016-01-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Kraków (małopolskie)
- Praca na stanowisku specjalisty w ekipie meteorologicznej w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;- Ekipa meteorologiczna odpowiedzialna jest za nadzór i utrzymanie meteorologicznej sieci stacji pomiarowych ;- Praca głównie w terenie zakładanie, przenoszenie dbanie o reprezentatywność sieci stacji meteorologicznych w obszarze działania DSPO Białystok;- Kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji meteorologicznych;- Szkolenie obserwatorów ryczałtowych; - Opracowywanie meteorologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowanych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich w ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych;- Praca w aplikacjach bazodanowych;
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2017-05-26 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wymiana uszkodzonych części i podzespołówusuwanie awarii maszynwykonywanie prac elelktrycznych na terenie zakładu (oferta GCP Koniecpol)
GRUPA INCO S.A. - 2018-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
•MONITOROWANIE STANU NALEŻNOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWIE•KONTROLA WEWNĘTRZNA ROZLICZEŃ GOTÓWKOWYCH•UZGADNIANIE SALD ROZRACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI •OBSŁUGA KRAJOWEGO REJESTRU DŁUGÓW•ROZLICZANIE WPŁAT KONTRAHENTÓW W SYSTEMIE FINANSOWYM
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
-promowanie produktów i usług firmy;-prowadzenie analiza rynku; przygotowanie raportów-wyzanczanie i monnitorowanie tras przewozu towarów-monitorowanie realizacji zadań spedycynych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne przeprowadzanie kompleksowych analiz w branży opakowań przy wykorzystaniu różnorodnych źródeł informacji, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie danych rynkowych w zależności od złożonego celu badania, gromadzenie, przetwarzanie i interpretowanie danych dotyczących m. in. trendów i kierunków rozwoju branży opakowań, jak również potrzeb i oczekiwań klientów, stosowanie szerokiego spektrum narzędzi i metod badawczych, zarówno jakościowych jak i ilościowych,, przygotowywanie syntetycznych raportów i wniosków z badań oraz opiniowanie możliwych zastosowań uzyskanych wyników, ścisła współpraca z działem marketingu, handlowym oraz działem rozwoju opakowań.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż artykułów kosmetyczno-fryzjrskich, obsługa kasy fiskalnej oraz programu magazynowego, rozprowadzanie nowych produktów, wystawianie FV, obsługa techniczna
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Oborniki (wielkopolskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
negocjowanie z dłużnikiem warunków dobrowolnej spłaty, sporządzanie dokumentów i bieżące raportowanie prowadzonych czynności,
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Bezpośrednia obsługa klienta. Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Kraków (małopolskie)
wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-02-22 - Rogowiec (łódzkie)
prace administracyjno-biurowe, rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta
FIRMA SZCZEPANIAK - 2017-09-28 - Nekla (wielkopolskie)
jw
GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI - 2018-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)