SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. CZESKIM (WARSZAWA LUB ZDALNIE) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. CZESKIM (WARSZAWA LUB ZDALNIE)
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. CZESKIM (WARSZAWA LUB ZDALNIE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka czeskiego na poziomie C1-warunek konieczny, w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy (1500-3000 zł netto), pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover), system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży, nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań, możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, elastyczne godziny pracy, pracę stacjonarną w biurze w Warszawie lub home office, możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/CZ/2018.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 24.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżący kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym i włoskojęzycznym. Praca w zespole hiszpańsko- i angielskojęzycznym. Kompletowanie, zarządzanie dokumentacją i fakturami klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie sprawozdań ewidencja czasu pracy pracowników, sporzadzanie listy płac zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń (obsługa płatnika)
FAST-FOL Gadomscy Sp. J. - 2017-01-27 - Mława (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, poszukiwanie kontrahentów, porównywanie ofert, kontakt z klientami w języku portuglaskim i hiszpańskim, komunikacja z zespołem norweskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)
nakładanie detali za zawieszki i zdejmowanie, pakowanie detali, kontrole pomalowanych detali
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "SILPLAST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
DMP Group Sp. z.o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie/wyższe; doświadczenie zawodowe: nie wymagane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego; obsługa komputera, pakietu office i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: korespondencja z dostawcami i klientami, przygotowanie zapytań i ofert handlowych, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, nadzór nad realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HAX-INOX MARTA HAK- FIGIEL - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
Malowanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Żagań (lubuskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
j.w.
PERFECT WAY Katarzyna Wojciechowska-Nowak - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
realizowanie planów sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie bezpośrednich kontaktów handlowych z klientami (m.in. urzędy miast, urzędy gmin, PKP), pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej, prezentowanie aktualnych promocji i kampanii sprzedażowej, sporządzanie raportów i analiz, negocjowanie warunków handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy.Firma oferuje: zatrudnienie w firmie o rosnącej pozycji na rynku, prowizję od sprzedaży, niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy, duże możliwości rozwoju w obszarze sprzedażowym
Keystone Consulting Sp. Z o.o. - 2017-10-10 - Bytom (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów,bieżąca obsługa,przygotowywanie ofert handlowych,bieżąca analiza, monitorowanie zapytań ofertowych, praca w systemie CRM i ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Kutno (łódzkie)
kompletowanie i weryfikacja materiałów żródłowych komórek organizacyjnych stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych, planowanie i organizowanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane; w tym w ramach projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, sporządzanie umów z kontrahentami, znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego oraz finansów publicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL IM. DR J.DIETLA W KRYNICY-ZDROJU - 2018-02-13 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie materiałów reklamowych, promowanie produktów w internecie, obróbka zdjęć, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
znajomość procesu budowlanego, znajomość programów użytkowych oraz kosztorysowych NORMA, KOSZT_KD lub pokrewnych, umiejętność sporządzania wycen usług budowlanych i analizy terenowej materiałow i usług budowlanych,
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2018-01-05 - Czerwony Bór (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem; wynagrodzenie od 19,50 zł brutto za godz. w zależności od umiejętności; godz. pracy 6-14
Tritec Production Sp. z o. o. - 2018-01-31 - Redzikowo (pomorskie)
SAMODZIELNE POSZUKIWANIE I SELEKCJA KANDYDATÓW DO PRACY, KIEROWANIE ICH DO PRACODAWCY- UŻYTKOWNIKA, KONTAKT Z AGENCJAMI ZE WSCHODU I KLIENTAMIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO I ANGIELSKIEGO, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-12:00
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizacja pracy, pobytu pracowników ukraińskich, prowadzenie dokumentacji pracowniczej
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace w tartaku
"TELMEX" sp. z o.o. - 2017-11-24 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
•Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej •Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi•Współtworzenie strategii marketingowej•Prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego •Kreowanie polityki cenowej hotelu•Tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Strzelinko (pomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-16 - Opole (opolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: pomoc w przyg. kart wzorów poduktów, ściąganie i analiza dokumentów od klienta, jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice strefa
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Gliwice (śląskie)
- Zakupy materiałów i surowców pod potrzeby produkcji- Obsługa zamówień zakupowych- Kontrola i opracowywanie planów zakupowych- Planowanie i organizacja transportów- Monitorowanie stanów magazynowych- Gospodarka magazynowa- Współpraca z dostawcamiPraca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 12-16, tel. 8-16. Okres próbny (3 miesiące)-umowa zlecenie, następnie umowa o pracę na czas określony
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Potęgowo (pomorskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych); sporządzanie umów o pracę, pism rozwiązujących umowy o pracę, pism zmieniających warunki pracy i płacy, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego (w zakresie dotyczącym rozliczeń płacowych); rozliczanie delegacji pracowniczych; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich, rozliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Kancelaria Doradcy Podatkowego Ewa Piątak - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
obsługa klienta w zakresie wszelkiego rodzaju odszkodowań, w dziedzinie wynajmu pojazdów, kompletowanie dokumentacji medycznej, prowadzenie spraw na drodze polubownej oraz sądowej
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Lubin (dolnośląskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-02-14 - Tczew (pomorskie)
-kontrola warunków BHP na stanowisku pracy - prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń -planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy -pełne prowadzenie i zarządzanie zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska i BHP Wynagrodzenie od 2500 do negocjacji (możliwa wyższa stawka). Pracodawca prosi osoby zainteresowane o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na rozmowę.
Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek" - 2017-02-23 - Barlinek (zachodniopomorskie)
• Wsparcie operacyjne przedstawicieli handlowych (potwierdzanie spotkań, umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych),• Wspomaganie działań handlowych poprzez przygotowanie ofert, statystyk sprzedaży i innych raportów,• Kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami w sprawach dotyczących produktu, np. wysyłanie dokumentacji ofertowej, przetargowej• Sporządzanie korespondencji w języku polskim i angielskim• Zarządzanie i aktualizacja bazy danych w systemie CRM
ACP Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
specjalista w Sekcji Serwisu wDziale Słuzby Pomiarowo-Obserwacyjne, odpowiedzialność za nadzór , utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych, codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych, praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Poznań (wielkopolskie)