SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 2654) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 2654)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: -współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przyjmowanie i realizacja zamówień-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Umowa o pracę, pełny etatWynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
Data publikacji: 2020-09-15
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przyjmowanie i realizacja zamówień-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Umowa o pracę, pełny etatWynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 2654)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie: średnie techniczne lub wyższejęzyki obce: język angielski na poziomie zaawansowanymumiejętności i uprawnienia: prawo jazdy kat. B;doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji;Inne wymagania:dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe i graficzne);mile widziana znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert Subiekt GT;
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.09.2020
Oferta pracy ważna do: 20.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f0938c8bfc0de284a704bb6c3707ee9
Podobne oferty pracy
-obsługa zamówień-obsługa klienta (telefoniczna, e-mailowa)-przygotowywanie ofert produktowych-wysyłka e-maili marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Gdynia (pomorskie)
-pracę w biurze, -budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji zklientami, -ofertowanie oraz opiekę nad realizacją zlecenia, -aktywnąsprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznychklientom firmy, -udział w targach branżowych.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.Wystawianie dokumentów sprzedaży.Na początek 2600zł następnie możliwość zwiększenia wynagrodzenia.Wymagane CV ze zdjęciem.
MAGDALENA RYCHEL CONTEMPO OPTYK - 2019-12-19 - Kraków (małopolskie)
- samodzielne terminowe naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,- prowadzenie spraw pracowniczych, sporządzanie dokumentów, znajomość programu Płatnik, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS,- kontakt z klientem,- dodatkowym atutem będzie znajomość programu Optima.
ATG SPÓŁKA Z O.O. SP.K. - 2020-08-12 - Białystok (podlaskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów, zamówoienie i wykładanie towaru, min.2 letnie doświadczenie mile widziane w branży hydraulicznej
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2017-02-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Świdnica (dolnośląskie)
-
BCH s.c. Adam Chmielewicz i Wojciech Chmielewicz - 2016-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż internetetowa, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Świętno (wielkopolskie)
Prowadzenie naboru kierowców dla floty ciężarowej dysponowanej przez Spółkę Przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacja kierowców m.in. umowy, upoważnieniaAnalizę, sprawdzanie poprawności danych na fakturach oraz notach, dekretowania faktur za usługę kierowania pojazdemPomoc przy realizowaniu napraw/remontów samochodów ciężarowych oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad jakością i terminowością wykonywanych napraw dla zachowania ciągłości i prawidłowego funkcjonowania Działu TransportuNadzór nad systemem GPS oraz poprawnym zarządzanie czasu pracy przez kierowców
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2020-03-17 - Płock (mazowieckie)
praca na drogach Powiatu Inowrocławskiego
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH INOWROCŁAW - 2019-04-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
PROMOCJA ORGANIZOWANYCH WYDARZEŃ, ZAMIESZCZANIE POSTÓW W INTERNECIE, PRZYGOTOWANIE RELACJI Z WYDARZEŃ, PROWADZENIE STRONY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Dębica (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji, fakturowanie, rozliczanie. Praca w godzinach 5-13
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Trześni - 2020-09-11 - Trześń (podkarpackie)
Sprzedaż kebabów, zawieranie kontraktów z klientami; tworzenie ofert sprzedażowych; inicjowanie i kształtowanie długoterminowych relacji z klientem; nadzór nad dokumentacją sprzedażową.
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Częstochowa (śląskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologiizatrudnienie na umowę o pracę na czas określony, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, praca na dwie zmianyoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta ze standardami, aktywna sprzedaż, naprawa sprzętowa i programowa telefonów, tabletów, GPS, praca na stoisku w hipermarkecie.
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)
SZYCIE ODZIEŻY LEKKIEJ, SZYCIE BIELIZNY POŚCIELOWEJWYMAGANIA: UDOKUMENTOWANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYNY SZWALNICZEJ, UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEJ PRACY, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SELSIN - 2018-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bieżąca ewidencja operacji księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, uzgadnianie sald kont księgowych
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie różnych rodzajów ofert, wycen i kosztorysów w zależności od celu i funkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych, systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu oraz instalacji elektrycznych
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie sklepem internetowym
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MARKOPOL SP. Z O.O. - 2020-07-10 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż towarów branżowych, analiza rynku i ofert konkurencji, współpraca z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa wewnętrznych programów komputerowych, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, sporządzanie zleceń produkcyjnych, monitorowanie stanów magazynowych, fakturowanie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Nysa (opolskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-14 - Kluczbork (opolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub finansów potwierdzone co najmniej kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku księgowego; bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalności stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mail: sekretariat (at) sord.rybnik.pl
STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM - 2017-08-04 - Rybnik (śląskie)
Cykliczne wystawianie faktur dla klientów; Przygotowanie dokumentów do URE; Prowadzenie sprawozdawczości w obszarze gazu ziemnego zgodnie z aktualnym stanem prawnym m.in. do Ministerstwa Energii, GUS, ARE itp.; Prowadzenie dokumentacji certyfikującej dot. kontroli nad jakością gazu LNG; Prowadzenie ewidencji notowań paliw płynnych, gazu ziemnego i walut; Bieżąca współpraca z Działem Zakupu; Wsparcie Działu Sprzedaży; Przygotowywanie analiz na potrzeby przełożonych.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programów komputerowych, udzielanie informacji właścicielom o administrowanych nieruchomościach, przegląd administrowanych nieruchomości.
Zarządzanie Nieruchomościami Czesław Ryński - 2020-10-08 - Wejherowo (pomorskie)