SPECJALISTA D/S ROZLICZEŃ (PIEKARNIA) Trześń oferta pracy Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Trześni
Stanowisko: SPECJALISTA D/S ROZLICZEŃ (PIEKARNIA)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji, fakturowanie, rozliczanie. Praca w godzinach 5-13
Data publikacji: 2020-09-11
Lokalizacja: Trześń (podkarpackie)
Pracodawca: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Trześni
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipowa 2, 39-432 Trześń, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji, fakturowanie, rozliczanie. Praca w godzinach 5-13
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S ROZLICZEŃ (PIEKARNIA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trześń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1820
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku fakturzystki (w piekarni) lub pracownika w księgowości oraz znajomość obsługi programu KOMARCH OPTIMA.
Nazwa pracodawcy:
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Trześni
danePracodawcy_nip: 8670003022
danePracodawcy_regon: 000382622
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Lipowa 2, 39-432 Trześń, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1820
Gmina pracodawcy: Gorzyce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Trześń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0791711
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|263102
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.09.2020
Oferta pracy ważna do: 10.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6485c9bd6c7b3e3b777ca7af4ae426ad
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ewidencji księgowej, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych.Prowadzenie rozrachunków z lokatorami, rozliczanie kosztów dostawy mediów.Odczyt urządzeń pomirowych.Przygotowywanie pism, obsługa korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Wieluń (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KAROWYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, SPORZĄDZANIE LISTA PŁAC, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, SYMFONIA, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY.
FAST-FOL Gadomscy Sp.J. - 2020-03-13 - Mława (mazowieckie)
kontakty handlowe z kontarhentami, prace biurowe
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2016-08-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
sprzedaż oferty firmy przez telefon,tworzenie baz danych,tworzenie oferty handlowej,obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Białystok (podlaskie)
- obsługa klienta- sporządzanie dokumentacji- tłumaczenie na język ukraińskiMiejsce wykonywania pracy: 90-361 Łódź, ul. Piotrkowska 270 + teren RP.
kontakt przez PUP - 2020-12-02 - Łódź (łódzkie)
1. Sprzedaż biletów wstepu na pływalnię, saunę i siłownię2. Sporządzanie raportów dobowych i miesięcznych3. Wystawianie faktur VAT
KARTUSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O. O. - 2018-08-22 - Kartuzy (pomorskie)
Staż w firmie BB MULIERProgram stażu do zapoznia w pokoju 37
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Bilcza (świętokrzyskie)
wykonywanie zadań i zasad funkcjonowania biura rachunkowego
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej oraz posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej,- biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,- biegła obsługa komputera, - znajomość programu kadry i płace oraz Płatnik,- samodzielność w pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów i danych umożliwiających sporzadzanie wypłat pracowników
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Stefana Żeromskiego - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)
obsługa maszyny mixokret, precyzyjne wykonywanie posadzki za pomocą w/w technologii, Zakres obowiązków wynikających z art. 100 Kodeksu Pracy oraz art. 21 Kodeksu Pracy. Praca na terytorium Bytomia oraz krajów UE.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Bytom (śląskie)
•monitorowanie i analiza poziomu zapasów w celu zapewnienia ciągłości produkcji•współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów•generowanie i obsługa zamówień •analiza ofert, negocjacje cen i warunków dostaw•monitorowanie rynku w celu poszerzenia bazy potencjalnych dostawców, przewidywania trendów cen komponentów oraz ich dostępności•sprawdzanie poprawności dostawy i zatwierdzanie faktur (zgodnie z zamówieniem)•obsługa reklamacji u dostawców•nadzór nad transportem zamówionych materiałów i wysyłanych towarów
BRAGER SP. Z O.O. - 2020-04-22 - Pleszew (wielkopolskie)
Pogłębianie umiejętności wyszukiwania profili kandydatów; tworzenie najbardziej efektywnej strategii pozyskiwania kandydatów na poszczególne stanowiska; wdrażanie planów rekrutacyjnych, określanie wymagań dotyczących stanowisk i opracowywanie innowacyjnych metod pozyskiwania kandydatów; poszukiwanie kandydatów za pomocą różnych źródeł (np. Xing lub Linked-In) zarządzanie oczekiwaniami klienta poprzez bezpośredni kontakt z Managerami ds. Rekrutacji oraz Rekruteram; przygotowywanie szczegółowych raportów związanych z procesem rekrutacyjnym; wdrażanie efektywnego procesu rekrutacyjnego i strategii, przy wykorzystaniu dostępnych źródeł pozyskiwania kandydatów; zarządzanie licznymi kampaniami; zarządzanie projektami dotyczącymi rozpoznania rynku.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Jedwabno (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie wydruku tampo i sitodruku, wydruk farbami uv, kontrola techniczna obs. maszyn.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Realizacja zamówień klientów oraz śledzenie etapów ich realizacji, monitorowanie zapasów wyrobu gotowego,sporządzanie kalkulacji i ofert cenowych, realizacja budżetu sprzedaży, wdrażanie nowych projektów, współpraca z innymi komórkami firmy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
analiza sprawozdań finansowych, praca z dokumentacją bankową oraz umowami maklerskimi
Fundacja Aktywizacja - 2020-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów w małej firmie oraz prowadzenie spraw związanych z kadrami.
PPUH MARCO Marek Leśniak - 2018-06-11 - Zabrnie (podkarpackie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Chin, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Samodzielne kompleksowe prowadzenie obsługi płacowej pracowników,-Naliczanie wynagrodzeń,-Sporządzanie list płac,-Deklaracje do ZUS, US, PIT-Kontakt telefoniczny 58-770-16-19,-Kontakt e-mail unimet (at) tcz.pl-Wysokość wynagrodzenia jest do ustalenia z pracodawcą.
UNIMET SP. Z O.O. - 2018-09-05 - Tczew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zarządzanie bieżącymi projektami, sprzedaż usług, testowanie usług.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Bochnia (małopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
1. Weryfikacja materiałów marketingowych dla producentów z różnych dywizji banku;2. Kontakt z pracownikami Legal oraz Compliance w celu wyjaśniania wątpliwych kwestii;3. Wspieranie pracowników banku w zakresie regulacji prawnych dotyczących materiałów promujących usługi finansowe;4. Telefoniczne oraz mailowe wsparcie w zakresie Compliance;5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
CREDIT SUISSE (POLAND) Sp. z o.o. - 2020-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
promocja działań PGS, bezpośrednia stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, lokalnymi, portalami internetowymi, kształtowanie pozytywnego wizerunku PGS na zewnątrz i wewnątrz instytucji, stały monitorin mediów pod kątem wizerunku PGS, tworzenie i redakcja tekstów na potrzeby działań marketingowych i promocyjnych, redagowanie materiałów prasowych, opracowywanie wniosków aplikacyjnych do MKiDN, in. Podmiotów publicznych, fundacji polskich i zagranicznych, prywatnych sponsorów, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora PGS, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-11-09 - Sopot (pomorskie)