SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. UZBECKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. UZBECKI)
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-04-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. UZBECKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2016
Data zakończenia pracy: 11.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: uzbecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe- audyt i zarządzanie; wiedza o rolnictwie potwierdzona certyfikatem; prawo jazdy kat. B; 3 letnie doświadczenie na stanowisku; biegła znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i uzbeckiego. Zakres obowiązków: poszukiwanie klientów; umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem; przygotowywanie umów; przygotowywanie wszystkich dokumentów dla partnera zagranicznego oraz dla odpowiedniej Ambasady; tłumaczenie wewnętrzne dokumentów dla firm.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Data dodania oferty pracy: 08.04.2016
Oferta pracy ważna do: 14.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z kontrahentami krajów trzecich, odpowiedzi na e-mail i rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, azerbejdżańskim
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grójec (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji budowy, prawidlowa organizacjja robót budowlano-drogowych w terenie, wykonywanie pomiarów
Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa, 5 lat stażu pracy, oferta dla osoby 50+ tylko, godz. 8:30-16:30, cały etat, praca w Konstancinie (bardzo dobry dojazd), prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
odbieranie zleceń od niemieckiego kontrahenta; konfekcjonowanie ich i dostarczanie wg. listów przewozowych, odbieranie towaru; przekazywanie na magazyn; wysyłanie towarów i wszystkie prace towarzyszące tym czynnościom
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Połupin (lubuskie)
Czynny udział w tworzeniu projektów. Godz. pracy 8-16.
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2017-05-30 - Włynkówko (pomorskie)
osoba zarejestrowana w PUPponiżej 30 r.ż., profil IIopieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych, wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handloweznajomość podstaw e-marketingu i informatyki. Miel widziana osoba z doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami; fakturowanie sprzedaży; współpraca z innymi działami w firmie
GOSPODARSTWO OGRODNICZE ŁĘGAJNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Łęgajny (warmińsko-mazurskie)
jw.
Wadwicz Grupa sp. z o.o. - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczanie z ZUS i US, rozliczanie pracy kierowców, dokumentacja dla urzędu- statystyki
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem:przedłużanie trwających umów, informacja na temat produktu.
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2017-11-02 - Sochaczew (mazowieckie)
• Doświadczenie w obsłudze klienta• Biegła znajomość języka czeskiego lub/i słowackiego w mowie i piśmie• Umiejętność pracy w zespole• Komunikatywność• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Krakvet.pl sp z o.o. - 2017-12-21 - Kokotów (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, minimum pół roku stażu pracy na podobnym stanowisku, obsługa kasy fiskalnej i książeczka sanitarno - epidemiologiczna. Charakterystyka pracy: sprzedaż, przyjmowanie, zamawianie towaru, obsługa klienta, zarządzanie towarem, dbanie o czystość w miejscu pracy, dbanie o mienie pracodawcy. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź telefoniczny.
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY JOANNA JOANNA PYSZNY - 2017-05-23 - Rybnik (śląskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, kalkulacja cen, realizacja zamówień, organizacja transportu, wysyłka towarów, budowanie relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Lubaczów (podkarpackie)
do uzgodnienia z pracodawcą
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaiowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Suwałki (podlaskie)
prowadzenie sekretariatu dyrektora, ewidencjonowanie pism, obsługa korespondencji, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych z dochodów budżetowych, wysyłanie upomnień w zakresie należności budżetu państwa
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna Wolsztyn - 2017-12-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim do działu iTunes analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Rehegoo Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pozyskiwanie funduszy ze środków Unijnych. Wymagane doświadczenie. Język obcy mile widziany. Praca od 8-16
P.P.H.U. "KAS" KRZYSZTOF ROGALSKI - 2017-05-05 - Mysłowice (śląskie)
jw.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzenie ankiet dotyczących użytkowanych kotłów centralnego ogrzewania oraz obecności zbiorników bezodpływowych.
Zakład Analiz Środowiskowych Eko-Precyzja Czupryn Paweł - 2017-05-11 - Słupno (mazowieckie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-05-26 - Krosno (podkarpackie)
przygotowywanie, programowanie, uruchamianie systemu nadzorującego prace urządzeń transportu wewnętrznego i integrującego je z systemem MES klienta, projektowanie i rozwój systemu nadzorującego przepływ materiału pomiędzy buforami i maszynami produkcyjnymi, uruchamianie systemu u klienta, przygotowywanie dokumentacji dla klienta, szkolenie personelu w zakresie obsługi
Wuwer sp. z o.o. - 2017-03-29 - Ruda Śląska (śląskie)
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami; aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami; tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacja założonych celów; bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-10-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Współpraca z kadrą naukową na etapie tworzenia konsorcjów oraz pisania wniosków, w tym sporządzanie kalkulacji; realizacja zadań administracyjnych wynikających z umów międzynarodowych i krajowych; współudział w opracowywaniu projektów porozumień i umów, przygotowywanie sprawozdań , rozliczeń i wniosków o płatność, monitorowanie dostępności międzynarodowych i krajowych programów badawczych.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
Powadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP, zajmowanie się sprawami związanymi z bezpieczeństwem i higieną pracy
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentów i danych polsko i niemieckojęzycznych; prowadzenie korespondencji między stowarzyszeniem a niemieckimi podmiotami gospodarczymi; sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych; sporządzanie wniosków o zasiłek niemiecki na dzieci.
Stowarzyszenie silesia - 2016-12-12 - Opole (opolskie)