SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA I RAPORTOWANIA Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Cykliczne wystawianie faktur dla klientów; Przygotowanie dokumentów do URE; Prowadzenie sprawozdawczości w obszarze gazu ziemnego zgodnie z aktualnym stanem prawnym m.in. do Ministerstwa Energii, GUS, ARE itp.; Prowadzenie dokumentacji certyfikującej dot. kontroli nad jakością gazu LNG; Prowadzenie ewidencji notowań paliw płynnych, gazu ziemnego i walut; Bieżąca współpraca z Działem Zakupu; Wsparcie Działu Sprzedaży; Przygotowywanie analiz na potrzeby przełożonych.
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spokojna 2, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Cykliczne wystawianie faktur dla klientów; Przygotowanie dokumentów do URE; Prowadzenie sprawozdawczości w obszarze gazu ziemnego zgodnie z aktualnym stanem prawnym m.in. do Ministerstwa Energii, GUS, ARE itp.; Prowadzenie dokumentacji certyfikującej dot. kontroli nad jakością gazu LNG; Prowadzenie ewidencji notowań paliw płynnych, gazu ziemnego i walut; Bieżąca współpraca z Działem Zakupu; Wsparcie Działu Sprzedaży; Przygotowywanie analiz na potrzeby przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA I RAPORTOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące, MS Office, w szczeghólnosci Excel, dobra znajomość języka angielskiego, 3 miesięczne doświadczenie zawodowe.Cykliczne wystawianie faktur dla klientów; Przygotowanie dokumentów do URE; Prowadzenie sprawozdawczości w obszarze gazu ziemnego zgodnie z aktualnym stanem prawnym m.in. do Ministerstwa Energii, GUS, ARE itp.; Prowadzenie dokumentacji certyfikującej dot. kontroli nad jakością gazu LNG; Prowadzenie ewidencji notowań paliw płynnych, gazu ziemnego i walut; Bieżąca współpraca z Działem Zakupu; Wsparcie Działu Sprzedaży; Przygotowywanie analiz na potrzeby przełożonych. [Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl z dopiskiem SP/2019, telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Spokojna 2, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Spokojna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 04.07.2019
Oferta pracy ważna do: 15.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8c9837e4aebcb65721582dc3795abce0
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Współpraca z przedstawicielami handlowymi kraj- przyjmowanie zamówień z systemu , telefonicznie i mailowo- przetwarzanie zamówień, poprawianie, sprawdzanie zgodności cen z obowiązującymi rabatami, promocjami i indywidualnymi ustaleniami,Obsługa klientów indywidualnych, , przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych bezpośrednio od klientówPraca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
betonowanie i zbrojenie prefabrykantów betonowych
TERMAT Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Środa Śląska (dolnośląskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta,przygotowywanie ofert handlowychprowadzenie rozmów i negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Leszno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- tworzenie bazy dla ukraińsko- i angielskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla zagranicznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni i bałtycki, promowanie firmy na rynku zagranicznym
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)
- rekrutacja pracowników z Ukrainy- obsługa kadrowa pracowników z Ukrainy
Terma Sp. z o.o. - 2019-01-25 - Czaple (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2018-12-04 - Gdynia (pomorskie)
naprawa pojazdów osobowych i dostawczych
ONLINE-TRUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zapewnienie prawidłowego obiegu i akceptacji dokumentów księgowych, kontrola sald z kontrahentami, rozrachunki z dostawcami z Rosji i Ukrainy, dokumentacja dotycząca kontroli drewna; obsługa procesu faktoringu i spraw bankowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw zakupów
Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna - 2016-05-17 - Brzyście (podkarpackie)
Aktywne poszukiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa, realizacja celów sprzedaży samochodów nowych i używanych, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizowanie standardów jakościowych.
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2018-02-05 - Płock (mazowieckie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków
SMB Consulting - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie średnie/wyższe
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Racibórz (śląskie)
Współpraca z klientem zewnętrznym, odpowiedzialność za dokonywanie zakupów, kontrola i obsługa dostaw z zakresie ilości, jakości, ewidencji
Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa - 2017-07-17 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna, mailowa obsługa klientów firmy zgodnie z panującymi standardami, realizacja zamówień
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Piętno (wielkopolskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BEDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA UŻYTKOWNIKÓW, TWORZENIE OPISÓW I INSTRUKCJI, SPRAWDZAMNIE DZIAŁANIA FUNKCJI ORAZ KOORDYNOWANIE ZADAŃ;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA (EDYTORY TEKSTÓW), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY Z OPROGRAMOWANIEM KLASY ERP, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ DOTYCZĄCYCH KSIĘGOWOŚCI, PRODUKCJI, MAGAZYNU, KADR I PŁAC, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE;
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1 Zadania z zakresu rachunkowości instytucji kultury2. Zadania z zakresu naliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS oraz innych świadczeń pracowniczych3. Praca w systemie Rewizor GT oraz Gratyfikant GT firmy Insert4. Praca w programie PŁATNIK
Biblioteka Miejska w Łodzi - 2019-03-29 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta zagranicznego w jezyku rosyjskim oraz ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Warszowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, tworzenie ofert handlowcyh
ADMARK Michał Stężewski - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na samodzielnym stanowisku: dodawanie ogłoszeń, wstępna selekcja kandydatów do pracy, umawianie rozmów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentów pracownicznych, ewidencji czasu pracy.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2018-01-03 - Gdańsk (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE DAŃ, KTÓRE SERWUJE RESTAURACJA.MIEJSCE PRACY: WROCŁAW UL. ZWYCIĘSKA KONTAKT KANDYDATÓW Z PRACODAWCĄ: 694-324-215 LUB ELEKTRONICZNY: TOGARD2014 (at) GMAIL.COMOFERTA W SALI: G FORMA ZAWARCIA UMOWY: ZLECENIE , TERMIN WYKONANIA ZLECENIA 3 LATA DYSPOZYCYJNOŚĆ W GODZ OD 12-22, OK 160 GODZIN MIESIĘCZNIE
TOGARD DAWID GARDZIEJ - 2019-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
PLANOWANIE, PROJEKTOWANIE I WYKONYWANIE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW OPROGRAMOWANIA WE WŁASNYM OBSZARZE WIEDZY, ZGODNIE Z PODANĄ SPECYFIKACJĄ, ZAPOZNANIE Z NARZEDZIAMI I PROCESAMI ZWIAZANYMI Z PRACA. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ W SWOJEJ DZIEDZINIE SPECJALIZACJI.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Składanie zamówień, negocjacje cen, upusty, nadzór nad transportem, koordynowanie wykorzystania środków transportu i nadzór nad stanem technicznym, prowadzenie działań związanych z pracami budowlanymi, harmonogramem. Wymagane: wykształcenie wyższe logistyczne i pokrewne, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Sulęcin (lubuskie)