SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1000-2500 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka niemieckiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. [CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/DE/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 06.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie rozliczeń bieżących firmy, dokumentacji oraz podstawowych spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień i reklamacji, współpraca z firmami kurierskimi, analiza konkurencji,
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Jawor (dolnośląskie)
1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
do uzgodnienia
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2018-03-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- analiza i monitorowanie rynku,- pozyskiwanie nowych klientów,- budowanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,- sporządzanie okresowych raportów.
ILEKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
jw.
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Sejny (podlaskie)
Zapoznanie się z działalnością firmy, przeszkolenie z zakresu BHP i ppoż, zapoznanie się z technikami obsługi klienta, sprzedaży. Ekspozycja, układanie towaru, analiza potrzeb i oczekiwań klienta, sposób zakupu i zamawiania towarów, prezentowanie klientowi wybranych produktów, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów dziennych i miesięcznych.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Praca polegać będzie na wykonywaniu połączeń śrubowych na rurociągach. Miejsce pracy - Gdańsk. Jest to kontrakt na określoną liczbę połączeń - czas trwania ok. 3-4 miesiące. Połączenia wykonywane będą za pomocą profesjonalnych narzędzi dynamometrycznych - głównie pneumatycznych i elektrycznych. Praca w zespole 2 osobowym.
Techsystem - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
Fakturowanie, kontakt z klientem,zarządzanie trasami kierowcywystawianie ofert na sklepie oraz allegro, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wieruszów (łódzkie)
tworzenie imodyfikacja planu produkcyjnego w oparciu o zamówienia składane przez klienta,planowanie i sterowanie realizacją zamowień w procesie produkcji,wprowadzanie zamówień do systemu,bieżżżżżący nadzór i kontrola realizacji planu produkcyjnego,śledzenie zabezpieczenia materialnego,utrzymanie bieżącego kontaktu z klientem obcojęzycznym w zakresie składania przez klienta zamowień
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-10-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i P.POŻ. Wspomaganie pracy działu organizacji szkoleń. Opracowywanie harmonogramów i informowanie uczestników, pozyskiwanie klientów, partnerów do projektów. Rekrutacja uczestników projektu.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej(teczki personalne,karty wynagrodzeń i zasilków chorobowych,ewidencja czasu pracy), sporządznie umów o prace,wystawianie świadectw pracy,sporzadzanie umów cywilno-prawnych,sporzadznie list plac,naliczanie skladek ZUS i PDOF,przygotowywanie rachunków do umów o dzieło i umów zlecenie, sporządznie deklaracji do ZUS,Urzedu Skarbowego,GUS,PEFRON,rozliczanie delegacji pracowniczych,sporządznie planów urlopowych,ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników i szkoleniami z zakresu BHP, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,sporządznie wymaganych przepisami sprawozdań,zestawień i raportów.
T.I.M.O Accounting Sp.Zo.o - 2017-03-07 - Sochaczew (mazowieckie)
pranie, prasowanie odzieży i garderoby
Hurtownia Obuwia "Exclusive" Stanisław Rokicki - 2016-12-23 - Białystok (podlaskie)
telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego. kontrola i realizacja zleceń. Techniczne wsparcie dla klienta.
INTER-TURBO SPÓŁKA CYWILNA MAREK JASIOK, BŁAŻEJ MICHALIK - 2015-12-07 - Nakło (śląskie)
Uzyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2015-11-30 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
kontakt z telefoniczny z przedsiębiorcami i zaproszenie ich na rozmowę z doświadczonymi specjalistami.
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
naliczanie płac obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Świerzawa (dolnośląskie)
Programowanie przy wykorzystaniu: Version Control (SVN, GIT, CVS) XML (XSLT), DBMS (FireBird, MySQL, SOQL) programowanie (PHP, Apex, Java) Web Development (JavaScript, HTML, CSS) Web Services (SOAP, OAuth, OAut2, XML, RPC)Miesjce pracy: Wrocław, al. Jana Matejki
CORE VALUE SERVICES Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ ORAZ DORADZTWO KLIENTOM
NASZ OPTYK Małgorzata Kawalec - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykonywanie zleceń przewozowych, rozliczanie z pobranych zleceń, otrzymanych dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Puławy (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- rozwijanie sprzedaży w oparciu o wyznaczone cele (obsługa dotychczasowych klientów oraz pozyskiwanie nowych)- monitorowanie rynku- promowanie marki firmyPracodawca oferuje:- umowę o pracę- ciekawą i odpowiedzialną pracę- niezbędne narzędzia pracy- możliwość rozwoju zawodowego- naukę języka angielskiego- prywatną opiekę medyczną
KOLEJOWE ZAKŁADY ŁĄCZNOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracownik biurowo-serwisowy, prace biurowe w związku ze składaymi zamówieniami, faktury, płatności, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wężyczyn (mazowieckie)
Obsługa klientów, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, dbanie o ład i porzadek w miejscu pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRZEMYSŁOWE "PROMOGAZ-KPIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Nowy Targ (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, pozyskiwanie kandydatów do pracy tymczasowej zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, monitorowanie zadań powierzonych pracownikom tymczasowym
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Leszno (wielkopolskie)
1. Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2. Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów4. Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferow
Brand Distribution Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Białystok (podlaskie)