SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCIAMI Wejherowo oferta pracy Zarządzanie Nieruchomościami Czesław Ryński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programów komputerowych, udzielanie informacji właścicielom o administrowanych nieruchomościach, przegląd administrowanych nieruchomości.
Data publikacji: 2020-10-08
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Zarządzanie Nieruchomościami Czesław Ryński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oś. Przyjaźni 1a, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa programów komputerowych, udzielanie informacji właścicielom o administrowanych nieruchomościach, przegląd administrowanych nieruchomości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2215
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: Zarządzanie Nieruchomościami Czesław Ryński
danePracodawcy_nip: 5880006864
danePracodawcy_regon: 190155962
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Oś. Przyjaźni 1a, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: wejherowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2215
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934984
Ulica pracodawcy: Oś. Przyjaźni
Numer budynku pracodawcy: 1a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333403
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|426
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.10.2020
Data dodania oferty pracy: 08.10.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1a3067d7f4468293f7cd2c2d99fb5181
Podobne oferty pracy
Administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,Praca na czas określony : od 23.04.2018 - 22.04.2021Godzina zakończenia pracy : 17:00sala H
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca jako lekarz (asystent / lekarz specjalista) na oddziałach pediatrii, chorób wewnętrznych, onkologii oraz psychiatrii dzieci i młodzieży, intensywnej opieki, chirurgii i radiologii.
kontakt przez OHP - 2020-02-18 - Niemcy (Niemcy)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2017-05-11 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie bazy klientów, realizowanie planów sprzedaży
1. ALBRYCH WOJCIECH "ŚWIAT ALKOHOLI"; 2. ŚWIAT ALKOHOLI S.C. - 2019-11-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie umów handlowych, realizacja planów sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Ostrówki (lubelskie)
-
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC S.A. - 2017-04-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługa wagi samochodowej, spedycja, obsługa komputera.
"KOPALNIE SUROWCÓW SKALNYCH W BARTNICY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-08 - Męcinka (dolnośląskie)
segregacja dokumentów, księgowanie, rozliczanie list płac, ZUS
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
naliczanie wynagrodzeńprowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowejsporządzanie deklaracji ZUS,GUS,USrozliczanie z PFRONwystawianie dokumentów RP-7, Z-3, NP-7znajomość aktualnych przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień kadrowo-płacowychznajomość programu PŁATNIK, znajomość programów PFRON
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-10-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami bengalskimi;wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych;odpowioedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy;wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Odpowiada za sprzedaż produktów firmy. Reprezentuje firmę na rynku i w kontaktach z klientami.Praca z komputerem
MRIJA PRODUKCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakt z kontrahentami zagranicznymi (Ukraina, Rosja, Europa), przygotowywanie i podpiaywanie umów z kontrahentami zagranicznymi, obsługa stron internetowych; social media
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Więckowy (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. słowackim/czeskim Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka słowackiego/czeskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem- po przeszkoleniu istnieje możliwość pracy zdalnejFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole - po szkoleniu istnieje możliwość pracy zdalnejKontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prace administracyjno-biurowe.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 - 2020-01-03 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów magazynowych. Przyjmowanie wyrobów z produkcji na magazyn. Nanoszenie dziennych przychodów i rozchodów w systemie komputerowym.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2019-10-31 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Cieszyn (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór nad oprzyrządowaniem szklarskim, odpowiedzialność za prawidłową eksploatację maszyn i urządzeń, przestrzeganie planu produkcji, ustalanie harmonogramu prac.
HEINZ-GLAS DZIAŁDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-07 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Wdrażanie i weryfikacja standardów w zakresie BHP ,PPOŻ oraz Ochrony środowiska
MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O. O. - 2018-10-11 - Chodzież (wielkopolskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych Oddziału Regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówień publicznych, sporządzanie SIWZ i uzgadnianie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robótbudowlanych na potrzeby Oddziału Regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. tys. euro.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tympraca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszającychsię na wózkach inwalidzkich.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2018-11-13 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej, prowadzenie analiz po reklamacyjnych, tłumaczenie odpowiedzi reklamacyjnych do klienta, nadzór nad działaniami w LOP, prowadzenie analiz jakościowych, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, prowadzenie statystyk
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaz
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Standaryzacja i automatyzacja części procesów finansowych firmy. Zapewnienie odpowiedniej sprawozdawczości, walidacji danych i analityki. Zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności, a także koordynacja działań pomidzy zewnętrznym dostawcą a podległymi organziacjami firmy. Proponowanie i relaizacja dalszych usprawnień w ramach procesu Purhase to Pay.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa ubezpieczeniowa klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Czeladź (śląskie)
(dla osó po 30 rż) telefoniczna i emailowa obsługa klientów, ustalanie realizacji zleceń, utrzymywanie kontaktów z klientem również po zakończeniu transakcji
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-Sprzedaż produktów sieci Orange,-Kontakt telefoniczny 668-819-574-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 10,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-11-09 - Tczew (pomorskie)
Budowanie relacji z dotychczasowymi oraz nowymi dostawcami i podwykonawcami. Pozyskiwanie ofert na warunkach płatniczych z odroczonym terminem płatności do wynegocjowanego limitu kupieckiego. Przygotowywanie zapytań ofertowych i zamówień do dostawców. Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Sporządzanie zestawień i analiza ofert. Prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie z procedurami obowiązującymi w organizacji spółki. Analizowanie cen, rynków i towarów oraz znajomość dostawców i kontrahentów do zapotrzebowań w ramach struktury firmy. Czuwanie nad terminową realizacją zamówień. Załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami w zakresie ilości i jakości dostarczonego towaru. Dokonywanie bieżącej kontroli dokumentacji wchodzącej w zakres czynności. Współpraca z innymi działami firmy.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2020-12-01 - Rogowiec (łódzkie)
Zawieranie umów z klientami, udzielanie informacji o produktach, obsługa świadczeń klientów.
AXA POLSKA S.A. - 2017-07-27 - Siedlce (mazowieckie)