SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH Słupsk oferta pracy Auto Diug


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: przestrzeganie procedur magazynowych - przyjmowanie, ewidencja i wydawanie towarów, obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych, przyjmowanie zamówień na części zamienne, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie bazy klientów oraz opieka nad stałymi klientami, realizacja planów sprzedaży firmy, współpraca z działem serwisu i sprzedaży w zakresie zamówień i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów, dbałość o powierzone mienie firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00

Data publikacji: 2019-07-08

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Auto Diug

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poznańska 74, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przestrzeganie procedur magazynowych - przyjmowanie, ewidencja i wydawanie towarów, obsługa klientów w zakresie sprzedaży części zamiennych, przyjmowanie zamówień na części zamienne, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie bazy klientów oraz opieka nad stałymi klientami, realizacja planów sprzedaży firmy, współpraca z działem serwisu i sprzedaży w zakresie zamówień i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów, dbałość o powierzone mienie firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: magazynier

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy w dziale części w branży motoryzacyjnej, znajomość rynku części samochodowych, prawo jazdy kat. B. (warunek konieczny), biegła obsługa komputera (warunek konieczny), komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dążenie do realizacji powierzonych celów

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 1

Nazwa pracodawcy: Auto Diug

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Poznańska 74, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Poznańska

Numer budynku pracodawcy: 74

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier

Data dodania oferty pracy: 08.07.2019

Oferta pracy ważna do: 07.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ec58fbc8e5fab1157a340fe1aec7337

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. ANALIZ SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 6 000 PLN

zakres obowiązków – identyfikacja, analiza i weryfikacja potrzeb biznesowych, prowadzenie badań, oceny oraz dokumentacji modeli biznesowych, udoskonalanie procesów i wprowadzanie zmian, organizacyjne planowanie strategii i rozwoju firmy, rozwiazywania problemów biznesowych związanych z procedurami działania firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ - od 7 028 PLN

Zabezpieczenie wynagrodzenia oddelegowanego pracownika poprzez zmiany w programie HR2U oraz ich przeliczenie; koordynacja implementacji globalnych cyklów w obszarze procesów oddelegowań międzynarodowych; regularne przygotowywanie raportów związanych z oddelegowanymi pracownikami oraz różnych raportów ad-hoc oraz symulacje kosztów dla nowych lub kolejnych delegacji z albo do różnych miejsc na polecenie HR; przygotowywanie dokładnych dokumentów przed delegacją, w trakcie jej trwania, jak i po jej zakończeniu;
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ - 997,4 PLN

zapoznanie się z programem komputerowym subjekt, wycena towaru, sporządzanie zamówień, kontakt z oferentami
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DS WINDYKACJI - od 2 100 PLN

Przygotowywanie pism oraz niezbędnych dokumentów dotyczących postępowania o zapłatę odszkodowania. Weryfikacja stanów zadłużenia lokatorów. księgowanie wyciągów i opłat czynszowych. Przygotowywanie dokumentów do kancelarii prawnej celem przekazania ich do sądu tytułem windykacji, zadłużenia oraz spraw o uzyskanie eksmisji. Obsługa kasy, przyjmowanie wpłat czynszowych.
"TRROL" NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW SZKOLENIOWYCH W BRAZYLII - STAŻ - od 2 371,43 PLN

odpowiedzialność za komunikację w j.brazylijskim portugalskim z uczestnikami programu szkoleniowego w Brazylii, wspieranie i rozwiązywanie prblemów zgłaszanych przez uczestników programu i managerów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientem
TEKNOSELL GLOBAL OPERATIONS Sp. o.o - 2017-10-26 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKTU, PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - od 2 000 PLN

prace administracyjno biurowe dotyczące wprowadzania nowego produktu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 4 200 PLN

SPRZEDAŻ INWESTYCJI DEWELOPERSKICH
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2018-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA HANDLOWIEC W DZIEDZINIE PRZEMYSŁU - od 1 850 PLN

sprzedaż podzespołów maszyn i urządzeń przemysłowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami, negocjacja lepszych warunków współpracy z kontrahentami
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - ACCOUNT MANAGER - od 6 400 PLN

*Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. *Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW ORANGE
ORICA SP. Z O.O. - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klienta, sporządzanie ofert i wycen
Aleksandra Krupa OKsystem - 2017-06-06 - Świątniki Górne (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WSPIERANIA PROCESÓW OPERACYJNYCH - od 1 750 PLN

wykształcenie wyższe bardzo dobra znajomość pakietu Ms Officeznajomość języka angielskiego - od poziomu B2 znajomość dodatkowych języków będzie atutem prawo jazdy kat Bgotowość do wyjazdów służbowych umiejętność analitycznego myśleniakomunikatywnośćzaradność umiejętność pracy pod presją czasu;Analiza potencjalnych dostawców towarów i usług, weryfikacja i aktualizacja bazy dostawców,sporządzanie raportów miesięcznych,negocjacje z potencjalnymi kontrahentami,prace administracyjno-biurowe
LUBAWA SA - 2015-11-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

Poszukiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi.
PROGES SP. Z O. O. - 2016-11-18 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych dostawców, utrzymywanie relacji z klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kontakt z klientami w sprawach handlowych, optymalizacja kosztów dostaw, od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

- działania marketingowe firmy- obsługa klienta- obsługa programu do fakturowania- obsługa kasy fiskalnej
Zakład Stolarski "Złoty Sęk" Jerzy Popławski - 2016-03-07 - Czarna Białostocka (podlaskie)

SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH - od 3 500 PLN

Od kandydata oczekujemy umiejętności:•tworzenia analiz finansowych•przygotowywania prognoz przepływów pieniężnych,•oceny rentowności inwestycji i transakcji,•opracowywania biznes planów w nowych przedsięwzięciach i projektach,•sporządzania budżetu spółki oraz okresowych prognoz,•sporządzania analiz i kontroli kosztów,•przygotowywania raportów.Oczekiwania pracodawcy:•wykształcenie wyższe ekonomiczne,•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność;Okres próbny do 3 m-cy, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 6-14. Wynagrodzenie od 3500 zł brutto (premia, dodatek funkcyjny).
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP.ZO.O. - 2019-03-18 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW Z KLIENTAMI - od 2 100 PLN

Telefoniczny kontakt z klientami, prezentowanie oferty firmy, umawianie spotkań. Praca jednozmianowa , w godz.8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
POGOTOWIE SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE NOWISTA S.C. SERGIUSZ STANEK, GRZEGORZ WĄS - 2018-04-26 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII W III OPINIODAWCZYM ZESPOLE SĄDOWYCH SPECJALISTÓW Z SIEDZIBĄ W LESZNIE - 2 000 - 5 700 PLN

praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-05-09 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY - 2 350 - 2 800 PLN

Obsługa biura handlowego, prowadzenie ewidencji handlowej, odbieranie zamówień, przygotowywanie dokumentacji handlowej, tworzenie i wysyłanie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO SP. Z O. O. - 2016-06-23 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 2 500 - 3 200 PLN

- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców,- negocjowanie cen oraz warunków dostawy,- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami,- monitoring nad realizacją planów zakupowych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-04 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

Obsługa firmy w zakresie zakupu materiałów do produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 3 500 PLN

Wymagane wykształcenie średnie,minimum dwa lata stażu pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, obsługa komputera. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, nadzór nad właściwą realizacją przebiegu zamówień składanych przez klientów, prowadzenie negocjacji z klientem, kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) adegis.com.
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU - od 2 500 PLN

- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)