SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 7 028 PLN
Zakres obowiązków: Zabezpieczenie wynagrodzenia oddelegowanego pracownika poprzez zmiany w programie HR2U oraz ich przeliczenie; koordynacja implementacji globalnych cyklów w obszarze procesów oddelegowań międzynarodowych; regularne przygotowywanie raportów związanych z oddelegowanymi pracownikami oraz różnych raportów ad-hoc oraz symulacje kosztów dla nowych lub kolejnych delegacji z albo do różnych miejsc na polecenie HR; przygotowywanie dokładnych dokumentów przed delegacją, w trakcie jej trwania, jak i po jej zakończeniu;
Data publikacji: 2018-09-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zabezpieczenie wynagrodzenia oddelegowanego pracownika poprzez zmiany w programie HR2U oraz ich przeliczenie; koordynacja implementacji globalnych cyklów w obszarze procesów oddelegowań międzynarodowych; regularne przygotowywanie raportów związanych z oddelegowanymi pracownikami oraz różnych raportów ad-hoc oraz symulacje kosztów dla nowych lub kolejnych delegacji z albo do różnych miejsc na polecenie HR; przygotowywanie dokładnych dokumentów przed delegacją, w trakcie jej trwania, jak i po jej zakończeniu;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 028 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 7028 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 30.09.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Stosunki międzynarodowe, komunikacja i reklama, ekonomia/finanse
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: stosunki międzynarodowe, komunikacja i reklama, ekonomia/finanse, doświadczenie zawodowe: Min. dwuletnie doświadczenie zawodowe, w tym min 1 rok w dziale HR,umiejętności: znajomość posługiwania się narzędziami związanymi z oddelegowaniami międzynardowymi (HR2U), narzędziami do zarządzania oddelegowaniami, narzędzie Mobility Case Managment, tabele AIRINC, znajomość pakietu MsOffice Excel, raportowanie i analizy; znajomość języków obcych: język angielski, język hiszpański; poziom znajomości: biegły.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.09.2018
Oferta pracy ważna do: 20.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2018
Podobne oferty pracy
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi Klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
INCANA S.A - 2015-12-08 - Ścinawa (dolnośląskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów , artykulów spozywczych i przemysłowych
Sklep "FANTAZJA" TVERDOKHLIB YURIY - 2016-01-20 - Jaworzno (śląskie)
doradztwo techniczne z zakresu systemów wentylacyjnych, negocjacje handlowe, współpraca z klientami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Stare Babice (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżące przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi W-MOSG w Kętrzynie,- współudział w opracowywaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektów oddziału oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony ppoż.,- nadzór nad prowadzonymi przez służby techniczne oddziału przeglądami i konserwacją urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych, sygnalizacji alarmowo-pożarowej oraz podręcznego sprzętu gaśniczego, a także nad przeprowadzaniem tych czynności w wyznaczonych terminach,- prowadzenie w zależności od potrzeb wstępnych i cyklicznych szkoleń w zakresie ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informowanie o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia,- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej. Stosowanie się do zaleceń pokontrolnych w zakresie ppoż. Sporządzanie sprawozdań, analiz, wniosków do Komendanta W-MOSG i KGSG celem przedstawienia stanu faktycznego bezpieczeństwa w zakresie ppoż.,- współpracowanie z Komendami Powiatowych Straży Pożarnych w zakresie ppoż.,- organizowanie ćwiczebnych alarmów pożarowych w komendzie oddziału oraz nadzorowanie alarmów pożarowych prowadzonych przez wskazanych funkcjonariuszy w placówkach PSG na podstawie uprzednio przygotowanego konspektu zajęć,- wyposażanie budynków, obiektów budowlanych lub terenów w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-11-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż osłon okiennych, pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
FART Paweł Gębka - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
Prace magazynowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; samodzielna praca w biurze rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA JABŁOŃSKA - 2017-01-23 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: sprzedaż części maszyn i urządzeń na terenie kraju, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARMA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie klienta i obsługa posprzedażowa
STREFA Barbara Kwiatkowska - 2016-06-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami; bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców, w tym obmiarów robót zanikowych; rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami; terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich zespołowi fin-księg. do realizacji; bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy; znajomość i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i p.poż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z Klientami, proponowanie produktów, obsługa zamówień na allegro/sklep internetowy. Na początek okres próbny umowa zlecenie- 3 miesiące, potem umowa o pracę.
APOGEO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
tłumaczenie dokumentacji jakościowej na język chiński, utrzymywanie kontaktów z zakładem w Chinach i centralą w Niemczech.
"HAERING POLSKA" Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Nadzorowanie, monitorowanie i koordynacja sprawnych załadunków i rozładunków towarów. Ścisła współpraca z Dyspozytorami, Działem Obsługi Klienta, Działem Jakości . Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów oraz w oparciu o ustalone zasady i reguły (frachty, stawki indywidualne). Kontrola środków transportu, archiwizacja dokumentów Działu, kontrola bilansu palet . Ustawianie innych dostaw, odbiorów, zwrotów, zgodnie z przesyłanymi mailami, zleceniami, czy też poleceniami.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Tychy (śląskie)
wykształcenie średnie turystyka i hotelarstwo, staż pracy min. 1 rok, znajomość języka rosyjskiego i angielskiego, znajomość pakietu MS Offise, opracowywanie usług hotelarskich, kalkulowanie kosztów i cen usług hotelarskich, nadzorowanie przebiegu realizowanych usług, sporządzanie dokumentacji związanej z przygotowaniem, oferowaniem, realizacją i rozliczeniem usług,
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Ząbki (mazowieckie)
poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Śrem (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE SERÓW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SERÓW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SERÓW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
koordynowanie procesów sprzedażowych,przygotowanie ofert handlowych,rozpoznanie potrzeb klientów,budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-
FUTURE LED DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Kaliska Kościerskie (pomorskie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w zakresie sprzedaży produktów przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Posmykowizna (łódzkie)
Nadzór nad sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i osobowych przez pośredników ubezpieczeniowych: agentów, multiagencje, brokerów, organizacja i rozwój sieci współpracujących pośredników ubezpieczeniowych, realizacja ustalonych planów sprzedażowych, kontrola jakości zawieranych umów ubezpieczenia, motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów.
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. Vienna Insurance Group - 2016-02-24 - Płock (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
sprzątanie na Dworcu PKS
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG OCHRONY MIENIA RIM ROMAN MONETA I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie decyzji administracyjnych dot.dróg gminnych.Praca w systemie równoważnym pracy pon.8-18/wt-czw 8-16/pt.8-14.
URZĄD GMINY RASZYN - 2018-06-24 - Nowe Grocholice (mazowieckie)
negocjacje zakupowe, poszukiwanie nowych dostawców,zawieranie umów i budowanie relacji z dostawcami,analiza gospodarki magazynowej surowców,proces zaopatrzenia,organizacja logistyki i dostaw surowców,analiza rynkowa surowców.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2017-01-03 - Myszków (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty odpowiedzialna będzie min. za:•współudział w projektowaniu i modelowaniu przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW); •wypracowywanie kryteriów oceny gotowych wyrobów; •współudział w opracowywaniu dokumentacji techniczno-technologicznych PUiW oraz ich kompletowanie i uaktualnianie;•dokonywanie oceny i potwierdzania zgodności zakładowych wzorów PUiW z zatwierdzonymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorami PUiW; •dokonywanie aktualizacji zakładowych wzorów PUiW oraz przygotowywanie zaświadczenia o jego zgodności z obowiązującymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorem PUiW;•prowadzenie ewidencji przechowywanych wzorów i dokumentacji techniczno technologicznych PUiW;•udział w działalności normaliz
Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej - 2016-08-31 - Łódź (łódzkie)