SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - ACCOUNT MANAGER Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - ACCOUNT MANAGER
Wynagrodzenie: od 6 400 PLN
Zakres obowiązków: *Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. *Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
*Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. *Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - ACCOUNT MANAGER
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Data zakończenia pracy: 14.02.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu i rozwijaniu portfolio międzynarodowych klientów (zarządzanie istniejącymi klientami, zwiększaniewolumenu sprzedaży do obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów).* Co najmniej 2-letnie doświadczenie w budowaniu, mierzeniu i usprawnianiu procesów biznesowych.* Co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży na rynki rosyjski i białoruski.* Co najmniej 2-letnie doświadczenie we wprowadzaniu zmian organizacyjnych w przedsiębiorstwie, które w wymierny sposób zwiększają wyniki finansowe firmy.* Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń i warsztatów dla klientów.* Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji produktowej na potrzeby klientówBiegła znajomość pakietu MS Office ze szczególnym naciskiem na Excela (tabeleprzestawne, makra).* Biegła znajomość Google Analytics oraz Google AdWords.* Umiejętność analizy dużych zbiorów danych, znajdowania trendów i zależności.* Umiejętność przygotowywania raportów.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 12.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Podobne oferty pracy
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-29 - Tąpkowice (śląskie)
Przyjmowanie zamówień eksportowych, tworzenie dostaw w systemie SAP, sporządzanie dokumentów towarzyszących dostawie, obsługa systemów EMCS, współpraca z Urzędem Celnym, prowadzenie postępowań reklamacyjnych, współpraca komórką planowania.
Van Pur S.A. - 2016-12-20 - Łomża (podlaskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. "B", kultura osobista i techniczna.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2019-01-31 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
DOSTOSOWYWANIE PRZYPRAW I SMAKÓW DO NOWYCH POTRAW WYWODZĄCYCH SIE Z RÓZNYCH ODMIAN KUCHNI CHIŃSKIEJ. . uROZMAIZANIE JADŁOSPISU NOWYMI AUTORSKIMI POTRAWAMI, UMIEJĘTNOŚĆ ZASTOSOWANIA SPRZĘTU KUCHENNEGO DO PRZYGOTOWANIA POSZCZEGÓLNYCH PRZEPISÓW KULINARNYCH
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca w Dziale Rozliczeń PodatkuNiemieckiego. Przygotowywanie, kompletowanie dokumentów do rozliczeń podatkowych w Niemczech. Kontakt z klientem:telefoniczny i/lub mailowy celem uzupełnienia brakujących dokumentów 3.Obsługi bazy CRM i uzupełnianie kartoteki klienta. Kontakt z PunktamiObsługi Klienta, praca w godz. 8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-06-17 - Opole (opolskie)
obsługa kasy fiskalnej, komputera
MAJSTER PLUS FHU PIOTR FURTAK - 2018-08-02 - Gorzyce (podkarpackie)
Praca z dokumentami
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Kraków (małopolskie)
- Planowanie i realizacja strategii rozwoju eksportu. Prowadzenie i analiza rynku. Osobiste kontakty z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie dokumentów celnych. Poszukiwanie nowych klientów.- Znajomość języka rosyjskiego oraz ukraińskiego jest wymagane do kontaktowania się z kontrahentami z Rosji oraz Ukrainy.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu, umiejętność pozyskiwania klientów, uczestnictwo w targach celem zdobywania klientów. Wymagana znajomość office.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
FAST-FOL GADOMSCY SP.J - 2018-07-23 - Mława (mazowieckie)
recepcja serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży (Rzeszów)- instalacje i serwis urządzeń fiskalnych- szkolenia Klientów w zakresie obsługi urządzeń- koordynacja pracy serwisantów- obsługa przyjęć, wydań magazynowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-09 - Rzeszów (podkarpackie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-30 - Katowice (śląskie)
-
EKO-TRAK sp.j. Krystyna Zenon MISZCZYSZYN - 2016-01-25 - Słudwia (zachodniopomorskie)
sporządzanie analiz i raportów, realizacja inwestycji drogowych
PROMOST SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- kompleksowa obsługa sprzedaży krajowej i zagranicznej- nadzór nad harmonogramem załadunków- organizacja wysyłek kurierskich- rozliczanie kontraktów sprzedażowych- sporządzanie planów sprzedaży- analiza i przygotowywanie ofert handlowych- prowadzenie dokumentacji handlowej
Suszarnicza Spółka "Ogrodnik"SA - 2019-01-04 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych i prawa budowlanego oraz programów Word, Excel.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2019-03-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pielenie truskawek. Pracodawca może zapewnić dojazd.
DOMOWE PRZETWORY ŁUKASZ BRZEZOWSKI - 2016-04-08 - Różewo (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Skaryszew (mazowieckie)
SPECJALISTA DS INWESTYCYJNYCHPrzygotowanie i realizacja procesów inwestycyjnych, wymagane uprawnienia budowlane, umiejętność obsługi komputera, wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, budowlane.
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Leżajsk (podkarpackie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy, opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych, opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promoicyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-04-05 - Rokocin (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem: • prowadzenie firmowych serwisów internetowych• umiejętność obsługi wybranego programu graficznego.• współpraca z agencjami reklamowymi oraz drukarniami• współudział w opracowywaniu akcji wspierających sprzedaż.• przygotowanie stoisk firmowych w związku z udziałem w wystawach, targach, pokazach itpWykształcenie wyższe. Umiejętności graficzne - grafik komputerowej.
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw rachunkowości i rewizji finansowej
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Dębica (podkarpackie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2015-11-10 - Rzeszów (podkarpackie)
organizacja szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej dla wyrobów w celu zapewnienia zgodności z normami zakładu (normy zużycia surowców, opakowań, materiałów pomocniczych). Opracowanie receptur namiarowych, instrukcji technologicznych, wskaźników fizyczno-chemicznych do celów normalizacyjnych, kontroli laboratoryjnej i technologicznej, sposobów zagospodarowania użytkowych odpadów produkcyjnych. Opracowanie specyfikacji wyrobów, surowców i opakowań, danych do kart logistycznych. Opracowanie dokumentacji SAP oraz jakościowej (ISO, HACCP, BRC, IFS). Udoskonalanie technologii wyrobów w celu optymalizacji rentowności kosztów wytwarzania: opracowanie roboczej receptury, wykonywanie prób nowych wyrobów, ocena prób ofertowych surowców i opakowań. Wdrażanie produkcji nowych wyrobów: proponowanie i uzgadnianie z kierownikiem zakładu prac przygotowawczych do produkcji, nadzór technologiczny przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych, ulepszonych wyrobów i rozwiązań technologicznych, prowadzenie doświadczeń i obserwacji w celu ustalenia terminów przydatności wyrobów. Organizowanie produkcji strzeżonych w celu ustalenie na podstawie próbnych produkcji i danych statystycznych wielkości strat technicznych w fazach produkcyjnych i w całym procesie technologicznym. Określanie parametrów technologicznych do ustalenie zdolności produkcyjnych i robocizny. Analiza realizacji założeń technologicznych w procesie produkcyjnym pod kątem doskonalenia. Udział w audytach oraz współpraca w zakresie zagadnień technologiczno-jakościowych z państwowymi organami kontroli/odbiorcami produktów. Współpraca z innymi działami firmy zgodnie z procedurami
COLIAN Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
zadania:przyjmowanie zamówień od klientówaktywna sprzedaż produktÓw będących w ofercie firmyinformowanie klientów o aktualnych promocjach wystawianie dokumentów przewozowych i handlowychwspólpraca z przedstawicielami handlowymi i kierowcamiudziałw w kontrolowaniu należności klientówOferta realizowana w ramach projektu EFS PO WER III dla osób bezrobotnych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Ruda Śląska (śląskie)
- nadzór nad BHP, - organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników, - ocena ryzyka zawodowego, opracowanie instrukcji stanowiskowych, tworzenie dokumentacji powypadkowej,- tworzenie harmonogramów stanu BHP w firmie, - prowadzenie dokumentacjiwynagrodzenie do uzgodnienia
INTER GROUP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przetwarzanie i realizacja zamówień, obsługa telefoniczna klientów, pakowanie i wysyłka zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)