SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY- AFRYKA I BLISKI WSCHÓD – DZIAŁ SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY- AFRYKA I BLISKI WSCHÓD – DZIAŁ SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - Wieloaspektowa analiza rynku (sytuacja polityczna, możliwości wejścia na rynek, ograniczenia w transporcie międzynarodowym) na terenie Afryki i Bliskiego Wschodu, Analiza konkurencji i pozyskiwanie nowych klientów, Pozyskiwanie informacji marketingowej od klientów w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych na danym rynku, Wyszukiwanie, w dostępnych źródłach, informacji na temat nowych, potencjalnych klientów, Merytoryczna współpraca z Produkt Managerami i stosowanie się do ustalonych warunków sprzedaży na danym rynku, dla danej branży lub dla danego klienta czy produktu, Uczestnictwo w targach za zgodą przełożonego, Okresowe monitorowanie zadłużenia klientów.
Data publikacji: 2020-05-08
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wieloaspektowa analiza rynku (sytuacja polityczna, możliwości wejścia na rynek, ograniczenia w transporcie międzynarodowym) na terenie Afryki i Bliskiego Wschodu, Analiza konkurencji i pozyskiwanie nowych klientów, Pozyskiwanie informacji marketingowej od klientów w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych na danym rynku, Wyszukiwanie, w dostępnych źródłach, informacji na temat nowych, potencjalnych klientów, Merytoryczna współpraca z Produkt Managerami i stosowanie się do ustalonych warunków sprzedaży na danym rynku, dla danej branży lub dla danego klienta czy produktu, Uczestnictwo w targach za zgodą przełożonego, Okresowe monitorowanie zadłużenia klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY- AFRYKA I BLISKI WSCHÓD – DZIAŁ SPRZEDAŻY
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2020
Data zakończenia pracy: 27.05.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność utrzymywania właściwych relacji z klientami, pozyskiwanie infromacji marketingowych od klientów telefonicznie. Umiejetność obsługi programu SAP ERP, wyszukiwanie w dostępnych źródłach informacji na temat nowych potencjalnych klientów. Planowanie pracy własnej, dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole, komunikatywność, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Obsługa wszystkich kanałów zdalnej komunikacji z klientem (tel, faks, email, internet i inne). Przyjmowanie zgłoszeń reklamacji (handlowych, technicznych oraz logistycznych).
danePracodawcy_nip: 7290108984
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2020
Data dodania oferty pracy: 08.05.2020
Oferta pracy ważna do: 28.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc55d06acd8afc5852c8eb8d83cab396
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie min. średnie, podtawowa znajomość j. angielskiego, obsługa komputera oraz poczty. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za sprzedaż imprez turystycznych, biletów autokarowych jak również ubezpieczenia związanego z wyjazdem. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: e.bango (at) hossa.info.pl.
HOSSA SP. ZO.O - 2016-12-20 - Rybnik (śląskie)
- aktywna sprzedaż usług w sektorze B2B i pozyskiwanie nowych klientów,- praca na rzecz klientów w celu optymalizacji i zwiększania sprzedaży- copywriting dla sklepów internetowych,- wpisy na forach internetowych,- prowadzenie analiz rynkowych,- przeprowadzanie analizy danych i monitorowanie zmian przy użyciu narzędzi analitycznych,- współpraca z agencjami SEO, SEM i innymi podmiotami,- tworzenie grafik, m.in. banerów reklamowych, postów social media,- przygotowywanie cyklicznych raportów z realizacji zadań.
Akademia Biznesu VORMA Renata Dasek - 2020-09-28 - Lubin (dolnośląskie)
bezpośrednia obsługa klienta w ramach realizacji operacji zwi.ązanych z obrotem gotówkowym
Bank PEKAO S.A. I ODDZIAŁ W SŁUBICACH - 2018-11-23 - Słubice (lubuskie)
Wykonywanie prostych prac przy obróbce elementów, przeprowadzanie operacji technologicznych związanych z produkcją wędzonek , kiełbas, konserw itp.
kontakt przez PUP - 2020-11-13 - Białobrzegi (mazowieckie)
wyszukiwanie nowych firm/klientów za pomocą Internetu, dzwonienie, rozmowa z potencjalnym klientem, przygotowywanie i wysyłanie ofert, wyjazdy do klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi i nowymi klientami
NORSTEEL Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Twoje zadanie to rozmowa z Przedsiębiorcami(z całej Polski)-jeśli dana Firma ma problem z odzyskaniem swoich pieniędzyod klientów za swoje produkty bądź usługi - spieszysz z pomocą. Twojapraca polega na pozyskaniu informacji,a nie na sprzedaży,czy "wciskaniu"czegoś,czego klient nie potrzebuje.
ARENA Knop Krzysztof - 2018-03-14 - Opole (opolskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy - organizacja i koordynacja wyjazduoraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą - budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SP. Z O.O. SP.K. - 2019-07-23 - Rzeszów (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzenie procesu rekrutacji pracowników zagranicznych
WORK PARTNER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- konserwacja sortera automatycznego- bieżące usuwania usterek i nadzór nad prawidłowa pracą urządzeń podczas sortowania automatycznego paczek- działania prewencyjne zapobiegające usterkom- konserwacja pozostałych urządzeń technicznych- wykonywanie innych prac technicznych na terenie jednostki
DHL PARCEL POLSKA SP. Z O.O. - 2019-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie i nadzór nad robotami budowlanymi
"OPTIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Praca na wysokości przy montażu pokrycia dachowego.
"PARAPEX" Paulina Prądzyńska - 2019-01-14 - Pawłowo (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Chrzanów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja założonych planów sprzedażowych
P.P.H.U. "KORNEX" Kornelia Mróz - 2020-02-05 - Korzeniów (lubelskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2015-12-02 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: marketing, administracja, zarządzanie; staż pracy: 2; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu zarządu (obsługa korespondencji, spotkań z kontrahentami, prowadzenie kalendarza spotkań) organizacja delegacji członków Zarządu oraz rozliczanie delegacji, przygotowanie raportu kasowego i wystawianie faktur, wsparcie działu handlowego w zakresie: badania rynku (ocena szans rynkowych dla produktów), wyszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KOM-STAL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)
- bieżąca współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi;- zarządzanie zapasami materiałów produkcyjnych;- zapewnienie terminowości dostaw;- uzgadnianie z dostawcami szczegółów warunków realizacji zamówień;- prowadzenie postępowań reklamacyjnych i egzekwowanie roszczeń;- prognozowanie zapotrzebowania;- planowanie i optymalizacja kosztów logistycznych- kontrola prawidłowości dokumentacji;- poszukiwanie nowych dostawców;
ZAKŁAD PRODUKCJI SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO "ROSA" STANISŁAW ROSA - 2020-03-11 - Tychy (śląskie)
•analizowanie i usuwanie usterek w obszarze hardware i software•telefoniczna i zdalna pomoc użytkownikom przy rozwiązywanie problemów IT•konfiguracja sprzętu oraz instalacja oprogramowania
Streit GmbH Arbeitsmedizinischer und Sicherheitstechnischer Dienst - 2015-11-13 - Niemcy (Niemcy)
- współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, - zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, - prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami, - prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia, - tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa, - przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych, - kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, - przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie
TELEKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
kasjer-sprzedawca w sklepie Intermarche
MIRANDA Sp. z o.o Strzegom - 2017-09-26 - Strzegom (dolnośląskie)
sprzedaż części do pojazdow ciężarowych,przyczep,naczep,autobusów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE AUTOS SP. Z O.O. - 2018-01-17 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA SPRZEDAŻY. PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA ZAPYTANIA. SPRAWDZANIE DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW U DOSTAWCÓW I ICH PRZYJMOWANIE. FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY OFERTOWEJ. OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
IMPAX-METAL K.KOTOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA ANGLOJĘZYCZNEGO, POZYSKIWANIE ZLECEŃ NA RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ NA DOSTAWY MIĘDZYNARODOWE, NADZOROWANIE I PRZYGOTOWYWANIE MIĘDZYNARODOWEJ DOKUMENTACJI PRZEWOZOWEJ.
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2020-10-15 - Gryfice (zachodniopomorskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługa klientów w salonie sprzedaży Orange- sprzedaż produktów i usług Orange- sporządzanie raportów- prace administracyjne
TELL Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Obsługa klienta i sprzedaż, prowadzenie gospodarki magazynowej i obsługa programu WF MAG, nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień, koordynacja działań sprzedażowo-logistycznych.
Przedsiębiorstwo Techniczne ELMAR - 2018-04-04 - Wólka Kozodawska (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)