SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Słubice oferta pracy Bank PEKAO S.A. I ODDZIAŁ W SŁUBICACH
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klienta w ramach realizacji operacji zwi.ązanych z obrotem gotówkowym
Data publikacji: 2018-11-23
Lokalizacja: Słubice (lubuskie)
Pracodawca: Bank PEKAO S.A. I ODDZIAŁ W SŁUBICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SEELOWSKA 1, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bezpośrednia obsługa klienta w ramach realizacji operacji zwi.ązanych z obrotem gotówkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od 02.01.2019r
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słubice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słubicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słubice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: Bank PEKAO S.A. I ODDZIAŁ W SŁUBICACH
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 3, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: słubicki
Gmina pracodawcy: Słubice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słubice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Nazwisko osoby zgłaszającej: Julia Żołądek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
Data dodania oferty pracy: 23.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż farb dekoracyjnych, tynków, systemów dociepleń.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INTER-KOLOR HURTOWNIA ARTYKUŁÓW LAKIERNICZYCH JANUSZ GĄSIOR - 2017-02-01 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie zadaniowego planu pracy (części merytorycznej). Opracowywanie sprawozdań i analiz z rynku pracy. nadzór nad wydatkami środków finansowych oraz opisywanie faktur z zakresu rynku pracy.
kontakt przez OHP - 2018-08-31 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż towarów przez internet
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie ofert dla klientów, uzupełnianie systemów rezerwacji w oparciu o zadane kryteria, przygotowywanie i rezerwacja oferty grupowej, poszukiwanie klientów, uzupełnianie firmowej strony internetowej, znajomość przepisów prawnych, praca 20 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-12
GOLD WAY PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Jaworowa (mazowieckie)
Tworzenie aplikacji użytkowych i funkcjonalnych wymiany danych pomiędzy interfejsami zewnętrznymi a samochodemPo przeszkoleniu praca w Meksyku
BURY Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Mielec (podkarpackie)
Praca na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
REDCOM LTD Bartłomiej Redman - 2016-03-23 - Wejherowo (pomorskie)
efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień, odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce, monitorowanie statusu zamówień towarowych, nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów
kontakt przez OHP - 2018-07-26 - Krosno (podkarpackie)
Utrzymanie kontaktów z klientem
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2017-02-03 - Bytów (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, doradztwo techniczne, praca biurowa
ADC Technologies s.c. - 2017-05-23 - Brzeźnica (małopolskie)
Obsługa social media, akcji marketingowych, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Rozmowa z klientami, odpisywanie na e-maila, przygotowywanie towaru do wysyłki, pakowanie towaru.
P.P.H.U. Łukasz Rostkowski - 2016-04-05 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
- Więcej informacji na stronie: www.mhk.katowice.pl w BIP w zakładce Oferty Pracy- Obowiązki na stanowisku specjalista ds. księgowości:- Prowadzenie kasy gotówkowej. Przelewy, ewidencja. Rozliczanie kas fiskalnych. Rozliczanie VAT deklaracja. Rozliczanie wydawnictw. Uzgodnienie sald rozrachunkowych. Księgowanie i uzgadnianie sald ZFŚS i PKZP. PIT-11 od umów cywilnoprawnych. Inne bieżące. - Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Oferujemy: wysokie standardy pracy, pracę w prestiżowej instytucji kultury. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie średnie ekonomiczne2. doświadczenie w rozliczaniu VAT3. minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku4. umiejętność pracy w zespole5. odpowiedzialność, operatywność, rzetelność, solidność, uczciwość, punktualność6. umiejętność pracy pod presją czasu7. dyspozycyjnośćWymagania pożądane: 1. umiejętność prowadzenia kasy gotówkowej2 znajomość urogramu Symfonia FK3. umiejętność obsługi kasy fiskalnej
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2018-11-15 - Katowice (śląskie)
Koordynacja sprzedaży usług finansowych (kredyty ratalne, ubezpieczenia gwarancja plus) w sieci sprzedaży
Nawiązywanie i prowadzenie kontaktów z dostawcami usług
Analiza wyników sprzedaży
Proponowanie strategii sprzedaży, rozwiązań, funkcjonalności
Opracowywanie koncepcji nowych produktów, zgłaszanie projektów rozwojowych, przygotowywanie planów i harmonogramów wdrożenia
Media Expert - 2016-06-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON; sporządzanie listy płac; naliczanie wynagrodzeń; rozliczanie czasu pracy; wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2015-12-28 - Adamówka (podkarpackie)
realizacja zamówień
PGF CEFARM Sp.z o.o. - 2016-05-10 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie - techniczne, analiza rynku i ofert konkurencji, komunikatywność, obsuga komputera, programu fakturującego, prawo jazdy kat. B. Mile widziany kurs brakarza - jednakże istnieje możliwość odbycia kursu w trakcie zatrudnienia.
Usługi Stolarskie "TARTAK" Zygmunt Kleba - 2016-11-02 - Luzino (pomorskie)
sprzedaż wyrobów medycznych w oparciu o umowy, nawiązywanie kontaktów z klientami
MDML Poland Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu. Reprezentowanie spółki w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych, gotowośc do podróży służbowych zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta,prowadzenie strony i sklepu internetowego,przygotowanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów piekarniczych, obsługa kasy fiskalnej. Równoważny system pracy, wg grafiku. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnospraności.Miejsce pracy: placówki handlowe na terenie miast Zabrze, Knurów, Wodzisław, Jastrzębie, Bytom i okolice.
KŁOS M.Kurzyca Spółka Jawna - 2018-07-30 - Zabrze (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
odbieranie zamówień, prowadzenie rozmów z klientami, prace biurowe.Praca w godzinach 22-17
P.P.H.U. "PUBLIMA" Sp.J. - 2017-10-20 - Mielec (podkarpackie)
praca na stanowisku kontrolera jakości
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Trzebinia (małopolskie)
Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)
Udział w procesie serwisowania urządzeń i utrzymania produktów spółki, stały kontakt z klientem w zakresie usług gwarancyjnych i serwisowania, realizacja terminowych zadań serwisowych zgodnie z założonym budżetem, opracowywanie dokumentacji serwisowej.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenia kontrolek godzin pracowników oddelegowanych, Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, Sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS,Składanie wniosków Druk A1, Sporządzanie druków PIT dla pracowników zatrudnionych.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)