SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU SŁOWACKIM (NR REF. SP/SK/2018) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU SŁOWACKIM (NR REF. SP/SK/2018) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia: 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU SŁOWACKIM (NR REF. SP/SK/2018) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość języka słowackiego (C1), dobra znajomość języka polskiego (w przypadku braku znajomości języka polskiego znajomość języka angielskiego na poziomie B1, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne, samodzielność i nastawienie na realziację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Możliwość pracy zdalnej. [Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 14.11.2018
Oferta pracy ważna do: 03.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa programów biurowych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wieluń (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy i pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Opole Lubelskie (lubelskie)
1. Zarządzanie zmianami2. Zarządzanie kompilacją kodu3. Zarządzanie procesami i kontrola zgodności z przepisami4. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę o ile nie są niezgodne z prawem.Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, i opracowanie na ich podstawie ofert szkoleniowych, przygotowywanie planów szkoleń zgodnie z trybem przewidzianym w OHP, promowanie oferty szkoleniowej OHP, prowadzenie akcji promocyjno - informacyjnej kursów i szkoleń w środowisku lokalnym, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe młodzieży w zawodach i specjalnościach poszukiwanych na lokalnym rynku pracy, organizowanie szkoleń zawodowych dla beneficjentów projektu mających na celu nabycie lub podniesienie umiejętności, kwalifikacji i wiedzy, koordynowanie procesu przygotowania i realizacji szkolenia ich organizację, przebieg i rozliczenie, zapewnienie wewnętrznego nadzoru, w tym pedagogicznego, wykonywanie zadań logistycznych dotyczących organizacji kursów, które zapewniają ich sprawne i efektywne przeprowadzenie, samodzielne prowadzenie szkoleń dla klientów kierowanych z innych jednostek OHP w miarę posiadanych możliwości i uprawnień specjalistów ds. szkoleń, podejmowanie współpracy z oferującymi szkolenia specjalistyczne jednostkami szkoleniowymi działającymi w strukturach OHP, organizowanie warsztatów w siedzibie MCK mających na celu nabycie przez młodych ludzi umiejętności dodatkowych, które stanowią dodatkowe wyposażenie podnoszące ich atrakcyjność na rynku pracy, prowadzenie banku informacji o ofercie edukacyjnej OHP i na lokalnym rynku pracy, prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej oferty szkoleniowej i na potrzeby projektu, rozliczanie kursów pod względem merytorycznym i finansowym, rekrutacja i realizacja projektu unijnego
Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie - 2016-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników z Ukrainy oraz Białorusi, szczególnie dokumentacji w języku polskim, ukraińskim, rosyjskim. Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientami zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 8-17.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z poszukiwaniem i obsługą projektów, zawieranie umów, kontrola realizacji zobowiązań finansowych
NOVARO Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
metkowanie leków, układanie na półkach, sprawdzanie towaru, pomoc przy zamówieniach
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
rozbiórka drobiu
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Ruda Śląska (śląskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łowicz (łódzkie)
Przygotowaniu dokumentacji rejestracyjnej dla środków ochrony roślin, zlecaniu i nadzorowaniu badań fizykochemicznych, toksykologicznych i ekotoksykologicznych, przygotowywaniu wniosków rejestracyjnych i nadzorowaniu procedur rejestracyjnych.Praca w godzinach 7 - 15.
ESTICON Sobczyk & Tabor Sp.j. - 2017-11-08 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa zamówień, bieżący kontakt z klientami, planowanie logistyki dostaw, dbanie o poprawność dokumentacji oraz prawidłowy przepływ informacji, bieżąca współpraca ze wszystkimi działami firmy.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2018-06-12 - Wola Rafałowska (mazowieckie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt personalnych, wprowadzanie danych do systemu RAMZES, PŁATNIK. Sporządzanie list płac.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad infrastrukturą sprzętowo- programowąProgramowanie C+Wdrażanie oprogramownaia do zarzadzania firmąMiejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorskie, Toruń
B2 BSOFT.PL s.c. Anna Malak, Mikołaj Hoffman - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finanasopwych, ścisła współpraca z klientami ukraińskojezycznymi, krórych rachunki podejgaja ww. czynnościom. Bezpośredni kontakt z klientami z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
- powoływanie zespołów w celu przydzielania dziecku zakresu i formy specjalistycznej pomocy,- ustalanie grafiku i kontrola realizacji zajęć specjalistów,- kontrola dokumentacji prowadzonej przez specjalistów z zakresu pracy z dzieckiem,- przygotowywanie zbiorczych rozliczeń ilości godzin zrealizowanych,- organizowanie spotkań integracyjnych, grup wsparcia oraz akcji informacyjnych
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie - 2018-08-08 - Cieszyn (śląskie)
prowadzenie sekretariatu, kadr, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wilków (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Planowanie i realizacja szkoleń obronnych w Starostwie, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz gminach powiatu płockiego, 2. Planowanie, organizowanie oraz przeprowadzanie kontroli wykonywania zadań obronnych w powiecie,3. Opracowywanie projektów i aktualizowanie dokumentów planistyczno-organizacyjnych w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych powiatu, a w szczególności:a) planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz stosownych programów obronnych,b) dokumentacji dotyczącej organizacja Starostwa Powiatowego na czas wojny,c) organizowania i przygotowania stanowiska kierowania Starosty zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa,d) planu przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa,e) planu Akcji Kurierskiej Starostwa Powiatowego w Płocku,f) dokumentacji Stałego Dyżuru Starosty.4. Koordynowanie zadań obronnych w Starostwie oraz jednostkach organizacyjnych powiatu.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-11-15 - Płock (mazowieckie)
xxx
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Tuchom (pomorskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa programu OPTIMA, szkolenie z zakresu rozmów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zakup materiałów budowlanych w branży elektrycznej
PPHU ELEKTROPAKS - 2015-12-09 - Puławy (lubelskie)
tworzenie zamówień do dostawców, sprawozdawczość GUS i wewnętrzna spółki, tworzenie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych dot. gospodarki magazynowej, nadzór nad inwentaryzacją materiałów, towarów i jej rozliczanie, współpraca z działem finansowym w zakresie rozliczania wyników inwentaryzacyjnych, rozbieżności materiałowych oraz wartości i rozliczenia posiadanego materiału, obsługa spraw związanych z gospodarką magazynową ( TETA- moduł zakupów) i inne, gospodarka odpadami, prace logistyczne związane z zakupami krajowymi i importowymi, inne obowiązki zlecone przez bezposredniego przełożonego i przełożonego wyższego szczebla
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Bielawa (dolnośląskie)