SPECJALISTA DS SPRZEDAWCY Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAWCY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż ofert turystycznych, obsługa klienta
Data publikacji: 2018-08-20
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzedaż ofert turystycznych, obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAWCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: sk
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: buro podróży
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 20.08.2018
Oferta pracy ważna do: 20.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- organizacja aktywnej sprzedaży- tworzenie i składanie ofert handlowych- dobór i typowanie części zamiennych- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-13 - Lipnik (świętokrzyskie)
obsługa turystów odwiedzających Zamek, w tym udostępnianie Wieży Piastowskiej i Rotundypraca w sklepie Zamku Cieszynzapewnienie promocji turystycznej Zamku
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Cieszyn (śląskie)
Organizowanie pracy, organizowanie szkoleń dla pracowników, zarządzanie zespołem 100 osób, kontakty ze strukturami państwowymi: polskimi i ukraińskimi. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej oraz Wiśle.
FUNDACJA WSPIERANIA SPORTU I ZDROWIA - 2017-12-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
Utrzymanie i rozwój master data w systemie PrefSuitew w zakresie etapów produkcji, narzędzie i okucia (PrefOpen),, optymalizacja danych okuciowych we współpracy z dostawcami okuć, planowanie produkcji, tworzenie serii produkcyjnych i optymalizacja, dokumentacja produkcyjna włącznie z etykietami, monitoring i potwierdzenie etapów produkcyjnych, sterowanie maszyn, zapewnienie bieżącej działalności w zakresie identyfikacji, dokumentowania i eliminacji incydentów w działaniu programu, pierwsza linia wsparcia w tematach związanych z IT dla głównych obszarów działania, ciągłego doskonalenia procesów, aplikacji i systemów zapewniających ciągłość procesów produkcyjnych
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
Pakowanie artykułów spożywczych
kontakt przez OHP - 2016-01-25 - Chorzów (śląskie)
•budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,•zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie,•działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,
J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna - 2016-11-29 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa bieżąca klientów, poszukiwanie nowych odbiorców, przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych.
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2017-01-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem, dbanie o porządek na sali sprzedaży.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny na 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Wyry, DINO ul. Pszczyńska 163PRACA W DNIACH I GODZINACH:pon-niedz II zmiany 6.15-14.15, 14.15-22.15
Dino Polska SA - 2018-04-23 - Wyry (śląskie)
specjalista ds. rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
prace biurowe, kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
Praca przy linii uboju wołowego
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kosów Lacki (mazowieckie)
Prace budowlane m.in: malarskie, tynkarskie, roboty wykończeniowe
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "ELKOR" JAKIELSKA HELGA - 2016-05-11 - Rokocin (pomorskie)
j.w
MONSTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabierzów (małopolskie)
•przygotowywanie projektów umów•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów z Polski i Ukrainy utrzymywanie kontaktów z obecnymi partnerami w kraju i za granicą ,tworzenie ofert handlowych w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego osób bezrobotnych, monitorowanie rynku pracy, planowanie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy; koordynowanie, rozliczanie, nadzorowanie i ocena szkoleń; prowadzenie dokumentacji sprawozdań; współpraca przy realizacji programów rynku pracy. Wymagane doświadczenie zawodowe przy realizacji podobnych zadań.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-12-21 - Kępno (wielkopolskie)
Prace organizacyjno- porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Polanów (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta, powiązana z koordynacją i monitorowaniem dostaw towaru do klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gdańsk (pomorskie)
kontroler jakości
INHATEX SP Z O O - 2017-08-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie kontrahentów (praca z wierzycielem, a nie zdłużnikiem), budowanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymikontrahentami, aktywny marketing lokalny współuczestnictwo w projektachmarketingowych spółki, kreowanie pozytywnego wizerunku spółki, praca w godz.8-16
Zespół Doradztwa Biznesowego PARTNER Sp. o.o. - 2017-06-19 - Opole (opolskie)
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2017-02-24 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
1. Prowadzenie sprzedaży internetowej produktów firmy / udostępnianie produktów firmy na stronie internetowej.2. Kontakt i rozmowa z klientami oraz firmami współpracującymi - komuikatywność.3. Realizacja zamówień internetowych.4. Zamawianie towaru / składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Leszcze (łódzkie)
wyszukiwanie informacji o potencjalnych klientach, umawianie spotkań handlowych, udział w przygotowaniu prezentacji handlowych
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kas w markecie
AMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCĄ - 2016-12-09 - Myślenice (małopolskie)
kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaz i wykonywanie wyciskanie soków warzywno owocowych, smoothie
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jaworzno (śląskie)
kompletowanie zamówień, składanie zamówień do dostawców zewnętrznych firmy, pakowanie i sprawdzanie przesyłek , prowadzenie strony www i sklepu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, wystawianie faktur, prowadzenie kampanii sprzedaży w internecie
P.P.H. LINEX s.c. Aleksander, Daria , Janusz Oskaldowicz - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)