SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA Zawiercie oferta pracy CYBER Audyt IT Piotr Madej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - tworzenie ciekawych i wysokiej jakości tekstów na temat produktów, publikowanych na łamach popularnych portali społecznościowych- tworzenie i wysyłanie e-maili w ramach prowadzonego newslettera- poszukiwanie ciekawych tematów na firmowego bloga, pisanie artykułów- interakcja z użytkownikami- przygotowywanie atrakcyjnych grafik i multimediów- pozyskiwanie partnerów biznesowych w social mediach oraz budowanie z nimi długofalowej współpracy- aktywne wyszukiwanie i wdrażanie nowych pomysłów wpływających na poprawienie zasięgu- prowadzenie kampanii marketingowych w portalach społecznościowych- sporadycznie: fotografowanie i wprowadzanie produktów do sklepu, pomoc w przygotowywaniu i wysyłaniu paczek do Klientów
Data publikacji: 2020-05-05
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: CYBER Audyt IT Piotr Madej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Technologiczna 15, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- tworzenie ciekawych i wysokiej jakości tekstów na temat produktów, publikowanych na łamach popularnych portali społecznościowych- tworzenie i wysyłanie e-maili w ramach prowadzonego newslettera- poszukiwanie ciekawych tematów na firmowego bloga, pisanie artykułów- interakcja z użytkownikami- przygotowywanie atrakcyjnych grafik i multimediów- pozyskiwanie partnerów biznesowych w social mediach oraz budowanie z nimi długofalowej współpracy- aktywne wyszukiwanie i wdrażanie nowych pomysłów wpływających na poprawienie zasięgu- prowadzenie kampanii marketingowych w portalach społecznościowych- sporadycznie: fotografowanie i wprowadzanie produktów do sklepu, pomoc w przygotowywaniu i wysyłaniu paczek do Klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2416
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : - doświadczenie w prowadzeniu fanpage, bloga i redagowaniu tekstów- doskonała znajomość zasad poprawnej polszczyzny, lekkie pióro- umiejętność pisania tekstów zgodnie z regułami content marketingu- znajomość portali społecznościowych i ich funkcjonalności dedykowanych dla biznesu- znajomość pakietu office oraz narzędzi do obróbki graficznej- komunikatywność i kompetencje interpersonalne
Nazwa pracodawcy: CYBER Audyt IT Piotr Madej
danePracodawcy_nip: 6492316538
danePracodawcy_regon: 384077723
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Technologiczna 15, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: zawierciański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2416
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945491
Ulica pracodawcy: Technologiczna
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z oprogramowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243102
Zawód wykonywany przez pracownika:
autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 05.05.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f34525512221fb58dd3a112be546f3c4
Podobne oferty pracy
obsługa klienta,prace biurowe, przygotowywanie ofert, marketing usług szkoleniowych
SPÓŁDZIELNIA PRACY "OŚWIATA" W RZESZOWIE - 2016-10-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy. Sporządzanie dokumentacji kadrowej. Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wiązowna (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu,- nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień,- odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce, - monitorowanie statusu zamówień towarowych,- nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2019-05-31 - Krosno (podkarpackie)
- bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej- tworzenie zestawień, raportów i prezentacji- przygotowywanie oraz weryfikacja merytoryczna dokumentacji- przygotowywanie pełnomocnictw- dystrybucja, rejestracja i archiwizacja wydawanych aktów normatywnych i pełnomocnictw, ścisła współpraca z wszystkimi działami firmy- utrzymywanie wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień eksportowych, bieżacy kontakt z klientem, prezentacja oferty produktowej, współpracy z agencjami. Monitorowanie należności za zrealizowane zamówienia eksportowe.
MIDAS Małgorzata Wesołowska - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych, współpraca ze spedytorami oraz wewnętrznym działem celnym w zakresie realizacji zamówień, planowanie i monitorowanie realizacji zamówień, raportowanie dla klienta
ADAMPOL S. A. - 2018-01-12 - Małaszewicze (lubelskie)
kontakt telefoniczny, odpowiedzi na zapytania klienta,obsłucha ruchow, transferów, promocji oraz zapytań osób odchodzących,organizacja sesji,utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracownikow do emerytur,zarządzanie danymi zasadniczymi HR, strukturą organizacji HR,nieobecnościami,aktualizacja wszystkich dokumentów,organizacja czasu,
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
- tworzenie strategii promocyjnych i reklamowych oraz nadzór nad ich przebiegiem,- koordynacja oraz czynne uczestnictwo we wprowadzaniu nowych produktów na rynek,- badanie rynku oraz analiza trendów,- nadzór nad stroną www,- współpraca z projektantami i grafikami przy realizacji nowych projektów,- współpraca z działem sprzedaży i marketingu.
DECOPLAST Spółka Jawna Hubert Piętka, Marcin Piętka - 2020-06-26 - Wola Rafałowska (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów wiklinowych- hurtowa, pozyskiwanie nowych odbiorców
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Planowanie Controllingu oraz analizy ekonomiczne.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - 2017-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw osobowych wszystkich pracowników Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń pracownikom etatowym w programie Symfonia KADRY i PŁACE, sporządzanie raportów do ZUS w programie Płatnik, sporządzanie PIT-11 dla wszystkich pracowników Uczelni, organizowanie szkoleń BHP i Ppoż. oraz badań lekarskich pracowników, kontrola formalnej dyscypliny pracy, prowadzenie wszystkich spraw związanych ze stosunkiem pracy i zatrudnianiem na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń finansowych z tytułu naliczania wynagrodzeń osobom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestru umów cywilno- prawnych, prowadzenie rejestru zakupów bezgotówkowych
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-05-14 - Kwidzyn (pomorskie)
Konsultowanie wniosków o dofinansowanie oraz projektów w celu pozyskania środków zewnętrznych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz realizowanych projektów unijnych, obsługa administracyjna realizowanych przez MOPR projektów unijnych i ministerialnych, dokonywanie analizy danych dotyczących obszarów działalności MOPR w Słupsku, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki. Okres zatrudnienia 6 m-cy docelowo na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2020-01-03 - Słupsk (pomorskie)
-rozmowa z cudzoziemcami w sprawie pracy, -pomoc w wyrobieniu dokumentów dla pracowników oraz ich odbiór,-pomoc znalezienia mieszkania dla pracowników itp.WYMAGANIA:-ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO (PRACA W 80% Z OBYWATELAMI UKRAINY, ROSJI ORAZ BIAŁORUSI)-BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PROGRAMÓW MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami i pozyskiwanie informacji; przygotowanie i prezenetowanie klientom oferty ubezpieczeniowej i leasingowej - sprzedaż; przygotowanie dokumentacji służącej do zawierania umów ubezpieczenia i leasingu; wspólpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi i spółkami leasingowymi (zgodnie z harmonogramem stażu, staż pn-pt 8-16; zatrudnienie po stażu j.w.)
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
Specjalista ds. Kadr i PłacZakres obowiązków:•samodzielna obsługa kadrowo-płacowa firm,•prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji odnośnie do pracowników zatrudnionych w powierzonych firmach,• kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i sporządzanie list wynagrodzeń z tytułu wypłat należnego wynagrodzenia pracowników firm,•bieżąca współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS w zakresie rozliczeń firm,•współpraca z działem rachunkowości,•kontakt z klientem.Wymagania:•Wykształcenie minimum średnie,•2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,•sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.Mile widziane:•Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,Specjalista ds. Kadr i PłacZakres obowiązków:samodzielna obsługa kadrowo-płacowa firm,prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji odnośnie do pracowników zatrudnionych w powierzonych firmach, kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i sporządzanie list wynagrodzeń z tytułu wypłat należnego wynagrodzenia pracowników firm,bieżąca współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS w zakresie rozliczeń firm,współpraca z działem rachunkowości,kontakt z klientem.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie,2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.Mile widziane:Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym, Zapewniamy: stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,wsparcie merytoryczne osób z doświadczeniem (chętnie podzielimy się wiedzą),elastyczny system czasu pracy (8 godzinny wymiar pracy w godzinach 7-16),możliwość rozwoju zawodowego,pyszną kawę i miłą atmosferę,pracę w dynamicznym zespole profesjonalistów oraz możliwość współpracy z wieloma podmiota
SCMT Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski - 2020-09-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie postępowań w sprawie zamówień publicznych, Praca w Sandomierzu na jedną zmianę w godz. 7-15
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie - 2018-08-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wdrażanie strategi globalnych, współtworzenie strategi komunikacji. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-10 - Pruszków (mazowieckie)
kontakt z klientem, wprowadzanie faktur, współpraca z magazynem
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-04-23 - Pawłowice (śląskie)
wg stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-03-11 - Tylmanowa (małopolskie)
- upowszechnianie kultury poprzez wszelkiego rodzaju dostępne formy oraz kompleksowe organizowanie konkursów plastycznych, fotograficznych i innych;- koordynowanie i przygotowywanie wystaw plastycznych i fotograficznych oraz wernisaży;- projektowanie i wykonywanie dekoracji na imprezy organizowane przez GOK;- prowadzenie zajęć dla różnych grup wiekowych;- współtworzenie oferty kulturalnej dla wszystkich grup wiekowych;- pomoc organizacyjna, merytoryczna w przygotowywaniu wydarzeń kulturalnych GOKu w Suszcu oraz prowadzenie kroniki GOK;- obecność podczas wydarzeń organizowanych przez GOK;- współpraca z organizacjami, instytucjami i placówkami w tym ze szkołami z terenu gminy, których celem jest działalność w zakresie upowszechniania kultury;- współpraca i nawiązywanie kontaktów
Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu - 2020-07-29 - Suszec (śląskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:- przygotowanie strategii marketingowych w zakresie sprzedaży maszyn i urządzeń produkowanych na potrzeby indywidualnych projektów inwestycyjnych w oparciu o dotychczasowy dorobek firmy (25 lat doświadczenia, zaplecze techniczno-wykonawcze) uwzględniających zmieniającą się sytuację gospodarczą na poszczególnych rynkach- samodzielne prowadzenie akcji akwizycyjnych i działań marketingowych dla pozyskiwania nowych Klientów na rynku polskim i zagranicą- przygotowywanie i realizację zadań marketingowych wspierających działania zespołu handlowego i technicznego- wsparcie handlowo-organizacyjne inżynierów projektów
Polcasting Sp. z o.o. - 2020-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Nadzór nad dokumentacją, koordynowanie działań przedsiębiorstwa, wdrażanie systemów zarządzania
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Tychy (śląskie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego na ww. stanowisku; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; WYNAGRODZENIE DO USTALENIA PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ; Szczegółowe warunki na stronie:http://gliwice.wody.gov.pl/oferty-pracy/709-specjalista-w-zespole-komunikacji-spolecznej-i-edukacji-wodnej
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2020-04-15 - Gliwice (śląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Janpol Sp. zo.o. - 2019-12-30 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa maszyn specjalistycznych - Organizacja pracy brygady - Nadzórnad zespołem i przebiegiem wykonywanych prac - Szkolenia pracowników z zakresu obsługi maszyn
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. G. Rippel, N. Kotas-Rippel - 2019-02-20 - Opole (opolskie)
montaż maszyn i urządzeń za pomocą róznych narzędzi,demontaż urzadzeń
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska - pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów - baza danych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring), przyjmowanie i ewidencja zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i kompletowanie dokumentów wysyłkowych od spedytora), fakturowanie sprzedaży, wyjaśnianie różnic cenowych powstałych podczas wprowadzania faktur oraz korekt, wystawianie dokumentów dostawy, przygotowanie przesunięć towarów między jednostkami, przygotowanie zestawienia do księgowości (faktury, dokumenty dostawy), przygotowanie raportów sprzedażowych - analiza wyników sprzedaży, proponowanie działań usprawniających sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)