SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Szczecin oferta pracy SCMT Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. Kadr i PłacZakres obowiązków:•samodzielna obsługa kadrowo-płacowa firm,•prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji odnośnie do pracowników zatrudnionych w powierzonych firmach,• kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i sporządzanie list wynagrodzeń z tytułu wypłat należnego wynagrodzenia pracowników firm,•bieżąca współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS w zakresie rozliczeń firm,•współpraca z działem rachunkowości,•kontakt z klientem.Wymagania:•Wykształcenie minimum średnie,•2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,•sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.Mile widziane:•Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,Specjalista ds. Kadr i PłacZakres obowiązków:samodzielna obsługa kadrowo-płacowa firm,prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji odnośnie do pracowników zatrudnionych w powierzonych firmach, kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i sporządzanie list wynagrodzeń z tytułu wypłat należnego wynagrodzenia pracowników firm,bieżąca współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS w zakresie rozliczeń firm,współpraca z działem rachunkowości,kontakt z klientem.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie,2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.Mile widziane:Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym, Zapewniamy: stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,wsparcie merytoryczne osób z doświadczeniem (chętnie podzielimy się wiedzą),elastyczny system czasu pracy (8 godzinny wymiar pracy w godzinach 7-16),możliwość rozwoju zawodowego,pyszną kawę i miłą atmosferę,pracę w dynamicznym zespole profesjonalistów oraz możliwość współpracy z wieloma podmiota
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SCMT Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. Kadr i PłacZakres obowiązków:•samodzielna obsługa kadrowo-płacowa firm,•prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji odnośnie do pracowników zatrudnionych w powierzonych firmach,• kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i sporządzanie list wynagrodzeń z tytułu wypłat należnego wynagrodzenia pracowników firm,•bieżąca współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS w zakresie rozliczeń firm,•współpraca z działem rachunkowości,•kontakt z klientem.Wymagania:•Wykształcenie minimum średnie,•2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,•sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.Mile widziane:•Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,Specjalista ds. Kadr i PłacZakres obowiązków:samodzielna obsługa kadrowo-płacowa firm,prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji odnośnie do pracowników zatrudnionych w powierzonych firmach, kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i sporządzanie list wynagrodzeń z tytułu wypłat należnego wynagrodzenia pracowników firm,bieżąca współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS w zakresie rozliczeń firm,współpraca z działem rachunkowości,kontakt z klientem.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie,2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,sumienność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.Mile widziane:Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym, Zapewniamy: stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,wsparcie merytoryczne osób z doświadczeniem (chętnie podzielimy się wiedzą),elastyczny system czasu pracy (8 godzinny wymiar pracy w godzinach 7-16),możliwość rozwoju zawodowego,pyszną kawę i miłą atmosferę,pracę w dynamicznym zespole profesjonalistów oraz możliwość współpracy z wieloma podmiota
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE W BRANŻY SSC/BPO (BRANŻA ŚWIADCZENIA USŁUG KSIĘGOWYCH)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KADRY I PŁACE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
SCMT Kancelaria Doradztwa Podatkowego Piotr Szajkowski
danePracodawcy_nip: 9291083135
danePracodawcy_regon: 970295398
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na adres pocztowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny - CV NA ADRES POCZTOWY:UL MAŁOPOLSKA 43 70-515 SZCZECIN
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 06.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?60ae274f90c46150d10bbbc09796ee56
Podobne oferty pracy
Układanie kostki przy nagrobkach na cmenatrzu, prace związane z naprawą pomników, lekkie prace kamieniarskie.
FHU WRZOS B.MAŃKO - 2017-03-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia asortymentu, wykładanie towaru, kontrola zgodności cen. Praca w godzinach 6.00-14.00, 7.00-15.00, 8.00-16.00, 10.00-18.00, 11.00-19.00, 12.00-20.00, 14.00-22.00
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Śrem (wielkopolskie)
zgodny
Firma Handlowo - Usługowa - AGAT p.Kapitulski Mariusz - 2018-06-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Rozwój handlu zagranicznego oraz poszukiwanie nowych rynków zagranicznych, utrzymywanie kontaktów z aktualnymi kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca kontrola realizacji kontraktów zagranicznych, sporządzanie dokumentów niezbędnych w eksporcie, praktyczna realizacja gospodarczych procedów celnych, współpraca z pośrednikami na rynkach zagranicznych, udzielanie bieżących informacji o planowanych dostawach i przybliżonych terminach ETA do właściwych działów wraz z odpowiednią dokumentacją, nadzór i czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów handlowych, dbanie o wizerunek i dobre imię Firmy, uczestnictwo w tworzeniu projektów na rynku zagranicznym oraz w targach i wystawach międzynarodowych, promocja importu i eksportu, współpraca z Urzędami, Bankami oraz firmami ubezpieczeniowymi, odbywanie podróży służbowych, udział w projektach wspierających rozwój zawodowy i osobisty oraz udział w kontraktacji, przygotowywanie, monitorowanie oraz kontrola budżetów, sporządzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, raportów finansowych oraz prognoz, rozliczanie oraz raportowanie swoich działań, prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, realizacja planów sprzedaży, współpraca z innymi działami w zakresie analiz i kontrolingu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd lub bezpośredniego Przełożonego.
WÓJCIK FASHION SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
MONTAŻ, KONSERWACJA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH
kontakt przez PUP - 2020-04-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów na stanowisku sprzedaży - branża klimatyzację, obsługa przetargów
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Jaworzno (śląskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta CP, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Kraków (małopolskie)
planowanie przebiegu procesów produkcyjnych w oparciu o zamówienia, w tym ich ewidencja i rozpisywanie w formie zleceń produkcyjnych, opracowywanie planów produkcji w oparciu o możliwości przedsiębiorstwa i priorytety działań, nadzorowanie statusu zleceń produkcyjnych, kontrola materiałów i kluczowych komponentów niezbędnych do realizacji założonego planu, dbanie o wysoką jakość obsługi, terminowość i poprawność realizowanych zleceń produkcyjnych. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-11-06 - Słupsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Radomsko (łódzkie)
obsługa i pozyskiwanie nowych klientów metodami tradycyjnymi oraz przez marketing internetowy
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Olkusz (małopolskie)
Nadzór nad dokumentacją laboratorium pomarowego, przeprowadzanie kontroli jakości elementów gotowych i sporządzanie dokumentacji w tym zakresie.
A.P.J. SIKORA SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-15 - Częstochowa (śląskie)
- Odpowiedzialność za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego spółki. - Planowanie działań z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, budowanie i utrzymywanie stałychrelacji z klientami, itd. - Nadzór i prowadzenie komunikacji w Internecie: strona www, media społecznościowe i blog. - Odpowiedzialność za organizację konferencji prasowych, przygotowaniemateriałów prasowych i raportów na temat bieżącego funkcjonowania firmy,organizację imprez dla pracowników. - Odpowiedzialność za organizację działania z zakresu komunikacji marketingowej, poza tym przygotowywanie odpowiednich materiałów dla zarządu firmy w zakresie strategii rozwoju firmy w w dziedzinie Public Relation
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Białystok (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA KLIENTÓW BIURA,-WPROWADZANIE I KONTROLA DANYCH W SYSTEMIE KADROWO-PŁACOWYM,-SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ ZE STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILOPRAWNYCH,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI: ZUS, PIT, GUS, PFRON;-ZAKŁADANIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH,-SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM W SPRAWACH PRACOWNICZYCH, -WYLICZENIE I KONTROLOWANIE PRACOWNICZEGO STAŻU PRACY,-OKREŚLENIE I KONTROLOWANIE PRAW URLOPOWYCH PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA PRZYSŁUGUJĄCEGO URLOPU PRZY ROZWIĄZYWANIU UMOWY,-PROWADZENIE MIESIĘCZNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY -WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ, KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI (ZUS, US, URZĄD PRACY).
OPTYMALNI BIURO DORADCZO-KSIĘGOWE SP. Z O.O. - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
planowanie prac remontowych, organizowanie przetargów, zbieranie ofert, prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych, nadzór nad kotłowniami...
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-10-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykonywanie zadań pracownika socjalnego wynikających z ustawy o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004. Wymagane posiadanie kwalifikacji określonych w art.116 oraz 156 ustawy o pomocy społecznej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sokolnikach - 2020-02-20 - Sokolniki (łódzkie)
praca w hurtowni farmaceutycznejwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-05-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT,WPISYWANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT DO PROGRAMU KOSZTORYSOWEGO,ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I PRZETARGOWEJ,SAMODZIELNE PRZYGOTOWANIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH I PRZEDMIAROWYCH,SPORZĄDZANIE OBMIARÓW WYKONYWANYCH ROBÓT,WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH,
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
szczegółowych informacji mozna uzyskać na stronie www.zdw.lodz.pl w zakładace "Praca" - Zakres podstawowych obowiązków: 1.Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, w tym: a)reprezentowanie inwestora na budowie, b)przekazywanie placów budowy wykonawcom robót, c)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, sprawdzanie i rozliczanie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami i umowami na roboty budowlane, e)rozliczanie rzeczowo finansowe prowadzonych zadań.2.Współudział w sprawdzaniu pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów związanych z realizacją zadania.3.Wykonywanie i współudział w przeglądach bieżących i jednorocznych dróg, obiektów mostowych i przepustów, w tym nadzór i ochrona przeciwpowodziowa i przeciwlodowa obiektów. 4.Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych i przepustów w bieżąco użytkowanym systemie informatycznym.5.Sporządzanie planów bieżącego utrzymania i remontu dróg, obiektów mostowych i przepustów, wniosków, specyfikacji technicznych, kosztorysów inwestorskich oraz wniosków o naprawy i zabezpieczenia interwencyjne. 6.Sporządzanie projektów umów dotyczących bieżącego utrzymania dróg z opracowywaniem wniosków. 7.Współudział w pracach Komisji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wraz z aktualizacją projektów organizacji ruchu.8.Prowadzenie samochodu w czasie wyjazdów służbowych.9.Realizacja zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg.10.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych mieszczących się ramach kompetencyjnych Działu Technicznego.11.Przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz regulaminów i instrukcji funkcjonujących w Zarządzie.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie - 2019-05-02 - Bełchatów (łódzkie)
Naliczanie płac, prowadzenie kadr i spraw administracyjnych, wsparcie działań BHP.Rozliczanie ZUS, opieka nad ZFŚS.
SCANRAD Sp.z.o.o. - 2016-10-20 - Krzywopłoty (zachodniopomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Białystok (podlaskie)
Brak danych
TRASAL SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Radom (mazowieckie)
Administrowanie i rozwój hurtowni danych,Utrzymanie hurtowni danych, m.in.: monitorowanie i administrowanie środowiskami, optymalizacja wydajności rozwiązań, zarządzanie jakością danych,Wsparcie w zakresie przygotowania budżetu, Wykrywanie słabych punktów Biznesu w celu zwiększenia wykorzystania potencjalnych źródeł oszczędności,
Bać - Pol S.A. - 2017-02-14 - Świlcza (podkarpackie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiedo konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-25 - Katowice (śląskie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż zakup usług transportowych
SZWED IDEA - 2018-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż odzieży, sporządzanie umów komisowych i ich weryfikacja.Kasowanie należności.Praca od 14 do 18:00
Marta Śliwińska Komis Tygrysek Wszystko dla Dziecka Mamy i Taty - 2018-11-20 - Nowa Sól (lubuskie)
ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ PROJEKTU, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, WERYFIKACJA POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW, BIEŻĄCY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTU I INSTYTUCJĄ POŚREDNICZĄCĄ, ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI, KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH- PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANĄ Z REALIZACJA.
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
kucie bruzd, układanie przewodów, montaz osprzętu (gniazda, wyłączniki, lampy) wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
"ELEKTROKOM" JACEK JĄDER - 2017-07-21 - Poznań (wielkopolskie)
1. czynna ochrona ekosystemów leśnych i nieleśnych2. utrzymanie szlaków turystycznych 3. obsługa punktu informacji turystycznej4. monitoring ruchu turystycznego5. udostępnianie ekspozycji muzealnych6. organizacja imprez edukacyjnych
TATRZAŃSKI PARK NARODOWY - 2016-03-07 - Zakopane (małopolskie)