SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Katowice oferta pracy AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 800 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiedo konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opolska 22/104B, 40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiedo konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2800 - 4500 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-084 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt telefoniczny (Tel. 533-368-052) w godzinach 8:30-17:00.- Kontakt e-mail: kdragosz (at) veoworldwide.com -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail:, Godziny : 8:30-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f809248954cf7eaac792a7b1b2472d10
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Konserwacja urządzeń końcowych teletechnicznych, usuwanie awariii
MITTEL R. Tywonek i K. Rudziński - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. produkcji zwierzęcej
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2016-12-12 - Smardzko (zachodniopomorskie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa centrali, sekretariatu, prowadzenie, rozdzielanie korespondencji.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
naliczanie listy płac nauczycielom oraz pracownikom administarcji i obsługi itp.
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Somonino (pomorskie)
Wg.zakresu czynności.
A.C.E. Produkcja Elektroniki Użytkowej Spółka z o.o. - 2018-01-15 - Białogard (zachodniopomorskie)
- OBSŁUGA KLIENTA- SPRZEDAŻ USŁUG- WSPARCIE DZIAŁU SOCIAL MEDIA- OBSŁUGA FACEBOOK- BUDOWANIE I ROZWIJANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik - Stec - 2017-03-10 - Trzebownisko (podkarpackie)
Sprzedaż produktów, prowadzenie biura, delegacje do klientów, udział w targach krajowych i zagraniczych
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Bytów (pomorskie)
Rozliczanie świadczeń opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi umowami oraz przepisami.Kontakt z pracodawcą e-mail lub osobiście w dziale kadr.Miejsce pracy: WrocławOferta znajduje się w sali: E, C
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie sklepu internetowego poprzez wprowadzanie produktów,porównanie cen z konkurencją,analiza potrzeb rynku w branży. Marketinginternetowy. O
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2019-05-29 - Opole (opolskie)
WYSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA KANDYDATÓW, KIEROWANIE DO PRACY WŁĄCZNIE Z WYSZUKIWANIEM I KIEROWANIEM DO PRACY PERSONELU KIEROWNICZEGOWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, MIN. 3 LATA NA STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE W ZWIĄZKU ZE WSPÓŁPRACĄ Z HOLANDIĄ I NIEMCAMI, SŁABA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W MOWIEPRACA W GODZINACH: 09:00-13:00
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wprowadzenie do systemu faktur , obsługa urządzeń biurowych , prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Planasa Polska Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Gniezno (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie pełnej administracji kadrami,Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz podatków,Nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich, szkoleń BHP, ważności certyfikatów uprawniających do wykonywania pracy,Sporządzanie raportów i deklaracji (GUS, PIT), dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZU
PHU STAZEN SP. Z O.O. - 2019-03-11 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie badań materiałowych i nadzorowanie przebiegu tych badań, analiza i interpretacja wyników badań,opracowanie sprawozdań z badań, ocena pomiarów
FAMUR S.A., systemy ścianowe "GLINIK" o/Gorlice - 2017-03-09 - Gorlice (małopolskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku pracy, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych. Pełne zarzadzanie sklepem internetowym w j. rosyjskim i angielskim. Rozmowy z producentami produktów, składanie zamówienia, omawianie niuansów.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
-IDENTYFIKOWANIE POTENCJALNYCH ODBIORCÓW PRODUKTU I DOCELOWEGO RYNKU PRODUKTU.-NAWIĄZYWANIE BEZPOŚREDNICH KONTAKTÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI W TYM WIETNAMSKIMI,- BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Korczyna (podkarpackie)
bardzo dobra znajomość branży consultingowej w krajach Azji Południowej, przygotowywanie raportów oraz ich prezentacja w oparciu o analizę rynku
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Żyrardów (mazowieckie)
Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego, prowadzenie szkoleń,dobór odzieży roboczej.
ZUH KONSPOŻ MAŁOCHA & PRZYCHODZEŃ SP.JAWNA - 2017-09-12 - Elizówka (lubelskie)
wyszukiwanie informacji o konkursach w ramach funduszy europejskich, pomoc w sporządzaniu wniosków, biznesplanów, załączników do dokumentacji aplikacyjnej, rozmowa z klientem, pomoc przy realizacji projektów, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z urzędami, analiza przepisów prawa i dostosowanie do nich zapisów zawartych w dokumentacji konkursowej
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Stary Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac malarskich związanych z naprawą taboru kolejowego
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Rybnik (śląskie)
zapewnienie ciągłości dostaw materiałów i produktów niezbędnych dla funkcjonowania zakładu,kontrolowanie terminowości dostaw,wspieranie procesu selekcji dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych dostawców, pozyskiwanie ofert, ich wycenę, określenie poziomu jakości i analizę warunków finansowych dostawców,wspieranie relacji z wybranymi dostawcami poprzez negocjowanie warunków umowy, rejestrowanie informacji dot. dostawców, cen, warunków kontraktu,zapewnienie technicznej i operacyjnej pomocy dla działań wszystkich działów związanych z zakupami,analizowanie i ocena informacji dotyczących krajowych i międzynarodowych rynków w celu skupienia uwagi na poszczególnych dostawcach lub pozyskaniu alternatywnych źródeł dostaw.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-01-27 - Myszków (śląskie)
specjalista d/s obsługi klienta
PW Krystian Sp. z o.o. - 2019-02-01 - Przysucha (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bożków (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw w zakresie marketingu w firmie
ITECH - GRZEGORZ KOSMALA - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa aplikacji Pomoc żywnościowa, weryfikacja dokumentów dot POPZ 2014-2020
TDM ARRTRANS S.A - 2017-01-03 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość prowadzenia kadr i płac, programu płatnik, podstawowe zasady księgowości, znajomość płatnika ZUS. PIT i CIT, sprawozdania GUS
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2016-04-27 - Kutno (łódzkie)