SPECJALISTA Słupsk oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Konsultowanie wniosków o dofinansowanie oraz projektów w celu pozyskania środków zewnętrznych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz realizowanych projektów unijnych, obsługa administracyjna realizowanych przez MOPR projektów unijnych i ministerialnych, dokonywanie analizy danych dotyczących obszarów działalności MOPR w Słupsku, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki. Okres zatrudnienia 6 m-cy docelowo na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 15d, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Konsultowanie wniosków o dofinansowanie oraz projektów w celu pozyskania środków zewnętrznych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz realizowanych projektów unijnych, obsługa administracyjna realizowanych przez MOPR projektów unijnych i ministerialnych, dokonywanie analizy danych dotyczących obszarów działalności MOPR w Słupsku, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki. Okres zatrudnienia 6 m-cy docelowo na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowe wymagania: bip.mopr.slupsk.pl;znajomość przepisów zawartych w kodeksie postępowania administracyjnego, ustawie Prawo Zamówień Publicznych,doświadczenie w realizacji i wdrażaniu projektów unijnych – 1 rok
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Słoneczna 15d, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegóły oferty na stronie internetowej bip.mopr.slupsk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 15d
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 07.01.2020
Oferta pracy ważna do: 24.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5db408aad390f8a4c008c6a0c078a017
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa klienta eksportowego, aktywne pozyskiwanie nowych rynków zbytu, terminowa realizacja założonych celów, przygotowanie analiza, raportów, częste podróże służbowe
PROTAN ELMARK SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Dębno (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój produktów sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
Tankpol B.i R. Mosio Spółka Jawna - 2018-01-16 - Szczucin (małopolskie)
MEBLE.PL S.A. JEST FIRMĄ DZIAŁAJĄCĄ W BRANŻY MEBLOWEJ. SPRZEDAŻ PROWADZI ZARÓWNO ONLINE JAK I STACJONARNIE W SIEDZIBIE FIRMY. OBECNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA DWA STANOWISKA: DO SPRZEDAŻY STACJONARNEJ (SHOWROOM) ORAZ DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJIDBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMIUDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓWWYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEMBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACYZAANGAŻOWANIE W PRACĘ ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MEBLOWEJ MILE WIDZIANAOFERUJEMY:STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIEMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGOWYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA
MEBLE.PL - 2018-07-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Przeprowadzanie przeglądów elektronicznej komunikacji i zamykanie codziennych alarmów terminowo. Zapewnienie pełnego zbadania zidentyfikowanych spraw i podjęcia bezzwłocznych działań. Wspomaganie różnych strategicznych projektów działów. Śledzenie zmian regulacyjnych, które mogą mieć wpływ na pracę zespołów.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, pokojach internatowych i gościnnych (w tym: codzienne odkurzanie, mycie podłóg, opróżnianie popielniczek, pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci poza obiekty, co tygodniowe ścieranie kurzu, mycie lamperii, drzwi, wymiana pościeli i ręczników w pokojach internatowych, przynajmniej 2 razy w roku mycie okien w pomieszczeniach i na klatkach schodowych), zapewnienie właściwego stanu sanitarno higienicznego pomieszczeń i obiektów Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie (w tym: codzienne sprzątanie toalet, czyszczenie urządzeń sanitarnych, wycieranie glazury, luster, uzupełnianie środków czystości), utrzymanie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych na odpowiednim poziomie socjalno bytowym wraz z zachowaniem wszelkich wymaganych przepisami standardów (sprzątanie dojść do budynków, schodów, wycieraczek, zgłaszanie zauważonych usterek, nieprawidłowości).
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-09-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
- dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb i zasad- znajdowanie odpowiednich dostawców- negocjowanie cen- upewnienie się o terminowości dostaw- podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Trzebiszyn (opolskie)
Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych , mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów , nadzór nad biezącymi płatnościami, operacje na kontach bankowych spółki, dbanie o prawidłowy obieg informacji w biurze.
"SZMIDT" Sp. j - 2016-08-03 - Ligota Piękna (dolnośląskie)
Koordynowanie transportu międzynarodowego, kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów z krajów analogicznych i Indonezji, kontakty z kierowcami, nadzorowanie transportu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Warka (mazowieckie)
Główne zadania:-programowanie działań resocjalizacyjnych,-realizowanie programów oddziaływań resocjalizacyjnych,-rozpoznawanie i diagnozowanie sytuacji problemowych wymagających profilaktyki lub resocjalizacji.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2018-09-03 - Gostynin (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pobytu cudzoziemców
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2017-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, rozpoznawanie i analiza potrzeb klienta, przygotowywanie promocji produktów, ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, promocje firmypraca w godzinach 8:00-17:00 II zmiany
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Mielec (podkarpackie)
- Zakres zadań obejmie w szczególności:1) protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, wykonywanie wszelkich czynności izarządzeń w tych sprawach,2) redagowanie pism,3) wykonywanie prac administracyjno-biurowych,4) wykonywanie czynności kancelaryjnych,5) obsługa urządzeń biurowych (faks, ksero, skaner).- Wynagrodzenie: od 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad importem i eksportem, nadzór nad zgodnością materiałów, weryfikacja kontraktów, zarządzanie wydawaniem towarów, potwierdzenia dostaw
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Sieradz (łódzkie)
- Realizacja zamówień przesłanych przez PH,- dostarczanie dokumentów do magazynu,- przyjmowanie zamówień od klientów,- wprowadzanie do systemu,- informowanie PH o niedoborach, zamianach towarowych.
IGLOTEX DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Skórcz (pomorskie)
Udział w procesie przygotowania projektów, wsparcie w planowaniu i realizacji projektów, archiwizacja dokumentacji,rejestracja i koordynacja obiegu korespondencji, udział w procesie przygotowania dokumentów
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2018-12-03 - Zawiercie (śląskie)
planowanie i realizacja okresowych kontroli stanu technicznego urzadzeń i instalacji elektroenergetycznych, prowadzenie rejesrtrów i odczytów energii, planowanie i realizacja okresowych kontroli instalacji i urzadzeń grzewczych,
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-02-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, znajomość programu EXCEL, NORMA, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych. Chrakaterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontraktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl.
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2019-03-05 - Rybnik (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Kolnica (opolskie)
sporządzanie list obecności dla pracowników, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Umiejętność projektowania w programie AutoCAD, INVENTOR, (konstrukcje metalowe), znajomość rysunku technicznego, opracowywanie dokumentacji technologicznej. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
INTOP Sp. z o.o. - 2018-11-26 - Rychtal (wielkopolskie)
Specjalista ds obsługi klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2019-07-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, koordynacja oraz realizacja zamówień (współpraca z klientami i działem handlowym w zakresie zamówień)Nadzór nad realizacją zamówieńBudowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biuraPrzygotowywanie, prowadzenie oraz nadzór dokumentacji, raportów oraz bieżącej korespondencji firmyDbanie o właściwy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentówWykonywanie innych zleconych prac administracyjnychStała współpraca i wsparcie innych działów firmy
GOLDEN LINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii firmy; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję; rozwijanie wartości marki firmy
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe - 2016-05-09 - Zamieście (małopolskie)
Prowadzenie zamówień handlowych, sprawdzanie i weryfikacja poprawności dokumentacji sprzedażowych, przygotowywanie raportów, statystyk i analiz rynku. Prowadzenie dokumentacji handlowej, bieżące wsparcie działu handlowego
ALPAN Maciej Pankiewicz - 2016-04-15 - Płock (mazowieckie)
obsługa i organizacja pracy kierowców-staż
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie zawartych umów do systemuobsługa studentów w zakresie rozliczeń,rozpatrywanie wniosków o zmniejszenie i umorzenie opłat,fakturowanie i tworzenie rozliczeń finansowychpomoc w przygotowaniu raportów finansowych,współpraca z wewnętrznymi działami firmypraca w języku angielskim
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Mile widziane doświadczenie.Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
DRUKARNIA OFFSETOWA "WOWO" Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Łódź (łódzkie)