SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWYWANIA OFERT I ROZLICZEŃ KONTRAKTÓW Rybnik oferta pracy BUDEXIM SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWYWANIA OFERT I ROZLICZEŃ KONTRAKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, znajomość programu EXCEL, NORMA, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych. Chrakaterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontraktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl.
Data publikacji: 2019-03-05
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: BUDEXIM SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzezińska 8a, 44-203 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, znajomość programu EXCEL, NORMA, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych. Chrakaterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontraktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWYWANIA OFERT I ROZLICZEŃ KONTRAKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: program Microsoft Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: program Norma
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BUDEXIM SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Brzezińska 8a, 44-203 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Brzezińska
Numer budynku pracodawcy: 8a
Profil działalności pracodawcy:
budownictwo ogólne i inżynieria lądowa, roboty budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data dodania oferty pracy: 05.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Trybowanie mięsa, pakowanie mięsa, prace produkcyjne przy produkcji mięsa
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Dąbrówka (lubuskie)
Zakup owoców do grup producenckich oraz prywatnych rolników dysponujących surowcem. kontrola dostarczanych owoców pod względem ilościowym i jakościowym. Zamawianie towarów wg. zleceń, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami owoców z państw wschodnich.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kielce (świętokrzyskie)
m.in. udział w wydawaniu materiałów kryptograficznych, posiadanie wiedzy o codziennej działalności kancelarii kryptograficznej, zapewnienie prawidłowej i wiarygodnej inwentaryzacji.
33 Baza Lotnictwa Transportowego w Powidzu - 2018-10-08 - Powidz (wielkopolskie)
Kontakt z pacjentem, zarządzanie harmonogramem wizyt, dokumentacją medyczną, dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Skierniewice (łódzkie)
Montaż systemów bezpieczeństwa i IT (alarmów, telewizji przemysłowej). Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne elektroniczne, preferowane wykształcenie wyższe elektroniczne. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
JURYS Sp. ZO.O. - 2016-02-24 - Łódź (łódzkie)
Sprawdzanie i księgowanie faktur. Księgowanie wyciągów bankowych. Księgowanie wpłat i wypłat z kasy. Rozliczanie i księgowanie delegacji.
Hengst Poland Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Czachorowo (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji transportowej do procesów związanych z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka), współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniami, wycena transportu do ofert dla klienta. Nadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisu. nadzór nad urzadzeniami podlegającymi pod UDT. Praktyczna znajomość zagadnień transportowych.
kontakt przez OHP - 2019-01-10 - Rychtal (wielkopolskie)
obsługa gości
WARSZTAT SMAKÓW RESTAURACJA-CATERING M.WILK-OLSZYCKA, S. KAPUŚCIŃSKI S.C. - 2018-11-27 - Proszowice (małopolskie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP itp, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji. Wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywna znajomość j. angielskiego, prawo jazdy kat. B.
MARZENA RZEPIŃSKA, F.H. 'AS BHP' - 2017-02-06 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
WZ
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
ADMINISTRACJA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE,OBSŁUGA KOMPUTERA, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;
PROBUD FIRMA PROJEKTOWO BUDOWLANA TOMASZ GRAF - 2017-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Marki (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z stosunkiem pracy, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników, członków ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US,PEFRON,GUS, pism do komorników, przygotowanie dokumentów na potrzeby Zarządu, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
Agmar S.A. - 2018-02-15 - Mielec (podkarpackie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi głównie z Rosji i Ukrainy; przygotowywanie ofert handlowych w języku poskim, ukraińskim oraz rosyjskim; budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych, tj.konferencje, targi itp. Praca na umowę zlecenie. 5 godzin pracy miesięcznie. wynagrodzenie miesięczne ze stawka godzinową. Miejsce pracy; Wrocław-praca zdalna w domu lub w póżniejszym czasie w wynajętym lokalu. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów ,zapewnienie najwyżeszego poziomu obsługi reklamacji i roszczeń,analiza przyczyn reklamacji,współtworzenie i optymalizacja procesów i procedur w obszarze reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów za granicę, realizacja planów sprzedażowych utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej obsługa zagranicznych transakcji handlowych rozwój działalności na aktualnych i poszukiwanie nowych rynków zbytu prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej transakcji zagranicznych zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów współpraca z agencjami celnymi w zakresie kontrolowania dokumentacji i płatności celnych opracowywanie raportów i analiz prowadzonych działań handlowych monitorowanie działań konkurencji i potencjalnych rynków zbytu dobór narzędzi promocyjnych i marketingowych do specyfiki rynku zagranicznego
"OGRÓDEK DZIADUNIA" CZESŁAW ŚLUSARCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-07 - Wąsosz Dolny (śląskie)
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa - 2018-07-13 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie średniewymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputeramile widziana znajomość programu SubiektSprzedaż art. dziecięcych, głównie obsługa klienta internetowego. Praca przy komputerze.1 zmiana: 10-18wynagrodzenie: 2250 zł brutto + premia
Global Profit Marta Krogulska - 2019-02-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na realizacją projektów infrastrukturalnych i społecznych Miasta oraz rozliczaniem realizowanych projektów infrastrukturalnych i społecznych, współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Ważniejsze zadania: 1.pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego,2.koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych oraz rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych,3.współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300- 2500 zł brutto
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
doradztwo, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowych
Tomasz Zakrzewski FHUP Euro -Profil 2 - 2017-07-04 - Pelikan (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca mobilny - pozyskiwanie klientów poza salonem. Praca na terenie woj. śląskiego.
HYUNDAI Autoryzowany Dealer HMP Auto- Service R.B.Bednarczyk - 2015-11-26 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie druków orzeczeń lekarskich w systemie logis mow, koordynacja i kontrola nad sprawami archiwizacyjnymi, ścisła współpraca z organami nadrzędnymi, sporządzanie pism wychodzących związanych z bieżącą działalnością
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, PRACA W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ METOD REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI ZATRUDNIENIA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIEKCIEGO LUB ANGIELSKIEGO
Pomerania Work Center, Anna Korpal - 2016-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
•przygotowywanie projektów umów•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)