SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ (NR 1489) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ (NR 1489)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - koordynacja dostaw materiałów oraz kontrola dostarczonych na budowę materiałów,- comiesięczne rozliczanie dostaw,- kompletowanie dokumentacji zakupowej,- prowadzenie zestawień materiałowychOferujemy: - umowę o pracę,- wynagrodzenie adekwatne do zdobytego doświadczenia i posiadanych kompetencji, - praca nad ciekawymi projektami oraz wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji,- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,- pakiet świadczeń takich jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,- niezbędne szkolenia oraz narzędzia do pracy
Data publikacji: 2020-05-19
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynacja dostaw materiałów oraz kontrola dostarczonych na budowę materiałów,- comiesięczne rozliczanie dostaw,- kompletowanie dokumentacji zakupowej,- prowadzenie zestawień materiałowychOferujemy: - umowę o pracę,- wynagrodzenie adekwatne do zdobytego doświadczenia i posiadanych kompetencji, - praca nad ciekawymi projektami oraz wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji,- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji,- pakiet świadczeń takich jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,- niezbędne szkolenia oraz narzędzia do pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
System wynagradzania:wynagrodzenie zasadnicze + nagroda uznaniowa.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ (NR 1489)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra, praktyczna znajomość programów Excel, Word; umiejętność planowania i organizowania pracy, samodzielność w działaniu i umiejętność pracy pod presja czasu, orientacja na realizację celu
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5540235123
danePracodawcy_regon: 008409964
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Smoleńska 1A, 85-833 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dział Kadr - kontakt tel. 52-363-49-50 lub e-mail: lech (at) pwlech.com.pl lub osobisty: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LECH SP. Z O.O., UL. SMOLEŃSKA 1A, 85-833 BYDGOSZCZ
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Smoleńska
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 19.05.2020
Oferta pracy ważna do: 18.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7512097996ad272bbf4dc91a005e39c7
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż towarów
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-12-27 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów finansowych i obsługa klienta zgodna z obowiązującymi standardami
Santander Consumer Bank S.A. - 2017-06-26 - Augustów (podlaskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)
Planowanie jadłospisów. Zamawianie artykułów spożywczych. Ustalanie norm żywieniowych. Naliczanie odpłatności za żywienie. Współpraca z dyrektorem. Sprawowanie nadzoru nad personelem. Kontrola wewnętrzna z zakresu żywienia. Obsługa programów: stołówka, magazyn, iPrzedszkole.
Przedszkole Miejskie nr 12 im. Króla Maciusia - 2016-09-06 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa, nadzór i utrzymanie w należytym stanie strugarki, wyrówniarki, strugarki grubiarki, strugarki trzy i czterostronne oraz strugarki przenośnej, rozpoznawanie na podstawie cech makroskopowych - krajowych rodzajów drewna
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Biała Niżna (małopolskie)
wystawianie faktur, rozliczanie
"ALMAS" B.KUCHARSKA T.STAWIARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-24 - Lędziny (śląskie)
Przyjmowanie zamówień, współpraca z klientami i dostawcami, wystawianie faktur. CV należy składać na adres: fenpol (at) post.pl
FENPOL - OKNA Dawid Meler - 2019-12-18 - Kępno (wielkopolskie)
obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie prac biurowych oraz prac związanych z funkcjonowaniem sekretariatu, wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2018-02-02 - Myślenice (małopolskie)
obsługa kasy biletowej Muzeum,· obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,· obsługa systemu sprzedaży internetowej,· obsługa terminali płatniczych,· tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży,· rozliczanie z gotówki,· udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,· dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)
koordynacja pracy montażu konstrukcji drewnianych, aktywne uczestnictwo w pracach montazowych i budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Świerczyna (wielkopolskie)
prace wykończeniowe. Wymagana umiejętność wykonywania prac wykończeniowych. Praca na terenie śląska.
MIR - MAR MAREK PIECHA - 2019-09-30 - Mysłowice (śląskie)
telefoniczna weryfikacja potrzeb klienta,dobieranie oraz prezentowanie najlepszej oferty dla klienta,udzielanie informacji o aktualnych produktach.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Uprawnienia - umiejętność naprawy telefonów komórkowych, obsługa programów, obsługa klienta. Wynagrodzenie podstawowe + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: praca (at) kryst.info.pl
P.W. KRYST SALAMON KRYSTIAN - 2019-03-04 - Rybnik (śląskie)
Praca w dziale handlowym, kontakt z odbiorcami zagranicznymi
FENIKS Zakład Produkcji Mebli Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Wolny Dwór (pomorskie)
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników różnego szczebla, pozyskiwanie pracowników ze wschodu i Azji, współpraca z instytucjami rynku pracy,Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
samodzielne składanie dostarczonych części gotowych elementów
DEMETRIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-10 - Piekary Śląskie (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych spółek zależnych; przygotowywanie i przetwarzanie zapisów księgowych, wykonywanie różnych czynności związanych z zamykaniem, w tym przeliczanie kursów walut, odliczaniem odroczonego podatku dochodowego itp.; przygotowywanie informacji na temat podatku VAT, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych i innych informacji podatkowych zgodnie z wymogami miejscowej jurysdykcj; przygotowanie listy miesięcznych zysków i strat, uzgodnień bilansowych i międzyfirmowych; przygotowywanie audytów grupowych i ustawowych; kontrola finansowa w całej firmie; wspołpraca z zewnętrznymi audytorami i dostawcami usług; utrzymywanie relacji bizsnesowych z innymi zespołami w Londynie, Manili i Cleveland, odpowiadając na zapytania, branie udziału i odpowiedzialność za projekty ad-hoc.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Puńsk (podlaskie)
księgowanie wpłat, obsługa interesantów, windykacja
Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach - 2018-07-17 - Kowary (dolnośląskie)
Tworzenie planów produkcyjnych długo i krótko okresowych. Monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego, surowców, przypraw i materiałów pomocniczych. Planowanie zakupów w oparciu o plany produkcyjne. Monitorowanie i optymalizacja cen. Zapewnienie terminowości realizacji kontraktów. Rozliczanie planu produkcyjnego. Rozliczanie zużycia surowców i materiałów pomocniczych. Monitorowanie wydajności linii produkcyjnych. Analiza danych produkcyjnych. Współpraca z działami w Zakładzie
Animex Foods Sp. z o.o. oddział w Iławie - 2020-07-31 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka francuskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
KONTROLA PRZEPŁYWÓW FINANSOWYCH, KOORDYNACJA KSIĘGOWOŚCI MIĘDZY ODDZIAŁAMI W POLSCE I W AZJI, WSPIERANIE PROJEKTÓW KSIĘGOWYCH
TPV DISPLAYS POLSKA SP. Z O.O. - 2019-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2018-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa biura spółki, sekretariatu i rady nadzorczej, w okresie próbnym proponowane wynagrodzenie 3000 zł
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2017-08-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wsparcie techniczne które obejmuje usługi świadczone w zakresie obsługi Terminala LNG zgodnie z programem operacyjnym pomocy
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2016-11-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa - naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie płatnika składek z urzędem skarbowym, sprawozdania.
Centrum Dializa Sp.z o.o Sosnowiec Szpital Białogard - 2016-03-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
kontrola jakości mebli, dopuszczanie towaru do wysyłki
KRYSZNA Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Krajenka (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2016-10-18 - Biała Podlaska (lubelskie)