SPECJALISTA DS. OPERACJI FINANSOWYCH Gdańsk oferta pracy 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OPERACJI FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych spółek zależnych; przygotowywanie i przetwarzanie zapisów księgowych, wykonywanie różnych czynności związanych z zamykaniem, w tym przeliczanie kursów walut, odliczaniem odroczonego podatku dochodowego itp.; przygotowywanie informacji na temat podatku VAT, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych i innych informacji podatkowych zgodnie z wymogami miejscowej jurysdykcj; przygotowanie listy miesięcznych zysków i strat, uzgodnień bilansowych i międzyfirmowych; przygotowywanie audytów grupowych i ustawowych; kontrola finansowa w całej firmie; wspołpraca z zewnętrznymi audytorami i dostawcami usług; utrzymywanie relacji bizsnesowych z innymi zespołami w Londynie, Manili i Cleveland, odpowiadając na zapytania, branie udziału i odpowiedzialność za projekty ad-hoc.
Data publikacji: 2018-12-06
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańsk Oliwa, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych spółek zależnych; przygotowywanie i przetwarzanie zapisów księgowych, wykonywanie różnych czynności związanych z zamykaniem, w tym przeliczanie kursów walut, odliczaniem odroczonego podatku dochodowego itp.; przygotowywanie informacji na temat podatku VAT, deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych i innych informacji podatkowych zgodnie z wymogami miejscowej jurysdykcj; przygotowanie listy miesięcznych zysków i strat, uzgodnień bilansowych i międzyfirmowych; przygotowywanie audytów grupowych i ustawowych; kontrola finansowa w całej firmie; wspołpraca z zewnętrznymi audytorami i dostawcami usług; utrzymywanie relacji bizsnesowych z innymi zespołami w Londynie, Manili i Cleveland, odpowiadając na zapytania, branie udziału i odpowiedzialność za projekty ad-hoc.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OPERACJI FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej 2 lata doświadczenia w księgowości. Doświadczenie w sprawozdawczości finansowej; dbałość o szczegóły i umiejętności analityczne. Umiejętność samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze. Motywacja i zdolności organizacyjne, wielozadaniowość. Dobre umiejętności komunikacyjne. Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i proponowanie rozwiązań. Doświadczenie w dotrzymywaniu ściśle określonych terminów; bardzo dobra znajomość programu Excel. Znajomość UKGAAP będzie dodatkowym atutem. Chęć do nauki nowych rzeczy.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/230Oferujemy: profesjonalny program szkoleniowy; Dodatkowy dzień wolny, zajęcia językowe, karta Multisport i inne korzyści; Atrakcyjną i stabilną karierę w uznanej na całym Świecie, nowatorskiej firmie.
Nazwa pracodawcy:
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Puszkarska 7F, 30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Puszkarska
Numer budynku pracodawcy: 7F
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 07.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
naprawa i modernizacja maszyn i urządzeń
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2017-03-27 - Świdnica (dolnośląskie)
pr.interw.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub zawodowe; obsługa komputera; obsługa programów graficznych; zakres obowiązków; dobor treści reklamowych, tworzenie haseł i sloganów reklamowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Gliwice (śląskie)
jw.
Przedszkole nr 434 - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielna korespondencja handlowa w zakresie wycen oraz pozyskiwania zapytań. Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych. Negocjacje warunków handlowych, analiza rynku, monitoring przetargów oraz akcji ofertowych. Budowanie dobrego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Dbałość o promocję spółki, organizowanie spotkań promocyjnych i marketingowych. Bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy
VAK-POL&GAZ Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Płock (mazowieckie)
Realizacja procesów inwestycyjnych we współpracy z odpowiednimi komórkami Spółki , Pełnienie funkcji kierownika projektu, branżowego inspektora nadzoru lub inspektora nadzoru inwestorskiego, Prowadzenie projektów w EPM MS Project , Terminowa realizacja zadań oraz optymalizacja nakładów inwestycyjnych
CIECH Soda Polska s.a. - 2019-01-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa w firmie
HAUTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-15 - Skawina (małopolskie)
Poszukiwanie wyznaczonych przez pracodawcę fachowców, przeprowadzanie rekrutacji
PANDORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
Prace z zakresu technicznej osługi nieruchomości
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego KWATERA Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Grójec (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Limanowa (małopolskie)
bieżąca kontrola realizacji dostaw, koordynacja prac dostawców usług transportowych, rozliczanie sprzętu i transportu materiałów na kontrakcie, przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji
Budimex S.A. - 2018-04-06 - Dęblin (lubelskie)
Obsługa umów kredytowych i leasingowych dla klientów Santander Consumer Bamque we Francji, analiza wniosków kredytowych, umów, obsługa wniosków o modyfikację oraz renegocjację, praca wykonywana głównie w języku francuskim i jezyku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
DO UZGODNIENIA OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
- konsultacja dokonywanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientem angielskojęzycznym i hindijęzycznym- dokonywanie zakupów w imieniu klientaUmowa o pracę na czas określony - 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie, obróbka oraz umieszczanie zdjęć produktów na Internecie, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, np. poprzez wysyłanie ofert handlowych, dbanie o reklamę firmy. Praca w siedzibie firmy oraz w terenie (obszar Polski Wschodniej, Południowej i Zachodniej). Praca od pn do pt, możliwe sb, w godz. 9.00-17.00. Branża: art. użytku domowego, art. dekoracyjne wnętrz.
BETTINA SP. Z O. O. - 2017-05-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm. wystawianie faktur, wysyłka poczty.
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2018-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynacja sprzeedaży produktów, przygotowywanie raportów ze sprzedaży, kontrola nad terminowością dostaw produktów. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wynagrodzenie : od 3.000 zł brutto + premia 500 zł + prowizja od sprzedaży + zwrot kosztów dojazdu.Prosimy aby zainteresowane osoby aplikowały jeżeli spełniają: staż pracy minimum 2 lata , wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarządzanie , finanse).
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2019-05-21 - Damianowo (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaz czesci samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych Realizowanie założonych planów sprzedażowych Pozyskiwanie nowych członków Kasy Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SKOK PIAST - 2017-06-05 - Chrzanów (małopolskie)
telefoniczna sprzedaż turystycznych usług firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, kontakt i obsługa klienta, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Kock (lubelskie)
obsługa programun Symfonia finanse i Księgowość, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji księgowej projektów finansowanych z UE
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2018-02-21 - Nowy Targ (małopolskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
rozmowy handlowe, zakup i sprzedaż towarów w kraju i poza krajem na rynki: Azji, Europy, Afryki
FRESH FROZEN FOOD PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Dziardonice (kujawsko-pomorskie)