SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Damianowo oferta pracy Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wynagrodzenie : od 3.000 zł brutto + premia 500 zł + prowizja od sprzedaży + zwrot kosztów dojazdu.Prosimy aby zainteresowane osoby aplikowały jeżeli spełniają: staż pracy minimum 2 lata , wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarządzanie , finanse).
Data publikacji: 2019-05-21
Lokalizacja: Damianowo (dolnośląskie)
Pracodawca: Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:55-340 Damianowo 71, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wynagrodzenie : od 3.000 zł brutto + premia 500 zł + prowizja od sprzedaży + zwrot kosztów dojazdu.Prosimy aby zainteresowane osoby aplikowały jeżeli spełniają: staż pracy minimum 2 lata , wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarządzanie , finanse).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Damianowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Udanin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
staż pracy- minimum 2 lata , znajomość języka obcego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
58-100 Komorów 42d/4, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Komorów
Numer budynku pracodawcy: 42d
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.05.2019
Oferta pracy ważna do: 21.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fda6857662d6d6bd1f57da276bad9077
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Głogów (dolnośląskie)
WPROWADZANIE I WYSTAWIANIE FAKTUR, KONTAKT Z KLIENTEM, PRZYGOTOWYWANIE OFERT, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Drzewica (łódzkie)
Specjalista ds. administrowania SILP: Administracja wewnętrznym systemem informatycznym Lasów Państwowych (SILP), administracja siecią lokalną Nadleśnictwa, administracja komputerami i systemem Windows oraz Linux. Zarządzanie i konfiguracja urządzeń mobilnych opartych na systemie android oraz Windows Mobile (telefony i rejestratory), administracja serwerem Windows 2012R2:- ACTIVE DIRECTORY zarządzanie użytkownikami oraz urządzeniami,- serwer wydruku oraz pomoc techniczna oraz informatyczna dla użytkowników systemu. Wymagane: Wykształcenie wyższe informatyczne. Administrowanie: siecią, serwerami WINDOWS, stacjami roboczymi, urządzeniami mobilnymi WINDOWS MOBILE i ANDROID. Mile widziana znajomość oprogramowania do wirtualnej firmy VMWARE lub inne. Wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie informatyka oraz preferowany język angielski techniczny na poziomie podstawowym. Kon. Tel. 95 755 8400 Anna Błotniak
NADLEŚNICTWO LUBNIEWICE - 2018-12-05 - Lubniewice (lubuskie)
specjalista d/s obsługi klienta
ZINKPOWER WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Borownica (lubelskie)
Kontrola ruchu osobowego, kontrola paragonów, ochrona mienia przed kradzieżą na obiekcie
"SOLID SECURITY" Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Jaworzno (śląskie)
1. Przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz sprzedaż produktów oferowanych przez firmę.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2018-12-07 - Łęczyca (łódzkie)
Rozliczanie czasu pracy, nadgodzin, urlopów, nadzór nad zgodnością z Kodeksem Pracy, przestrzeganie terminów urzędowych obowiązujących spółkę, kontakty z instytucjami, prowadzenie akt osobowych1/2 części etatu zakres obowiązków obejmuje pomoc w księgowości Praca w powstającym w Mielcu przy ul. Legionów Supermarkecie typu Dom i Ogród BRICOMARCHE
JUNONA Spółka z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
Praca związana z obsługą klientów firmy dokonujących zakupówwyrobów poprzez portale sprzedażowe.
Staff Service Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Transfer danych płacowych z programu płacowego na nową platformę.
AXAMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Ropczyce (podkarpackie)
wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi urządzeń oferowanych przez firmę, obsługa zgłoszeń serwisowych, reklamacyjnych i ich weryfikacja, głównie klientów z Ukrainy i Rosji, testowanie nowych produktów, aktywne wspieranie oraz ścisła współpraca z działem handlowym, prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów ukraińskojęzycznych (a w przyszłości dla angielskojęzycznych i rosyjskojęzycznych).
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Kobielice (śląskie)
specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę z zakresu higieny i utrzymania czystosći, rozwijanie relacji handlowych, rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych, wprowadzanie produktów do innych branź poza już obsługiwane przez firmę, wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystosci i higieny, realziacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-02 - Chorzów (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia (np. wnioski o dofinansowanie z KFS, szkolenia z BUR),- wyszukiwanie możliwości dofinansowania do szkoleń dla klientów (KFS, BUR), monitoring dofinansowania (kontakt z PUP, instytucjami realizującymi projekty rozwojowe przez BUR)- tworzenie ofert szkoleniowych (program, etc.) i umów handlowych,- poszukiwanie i rekrutacja trenerów prowadzących szkolenia,- organizacja szkoleń (informowanie uczestników szkoleń, przygotowywanie list obecności, materiałów i certyfikatów przygotowanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami, etc.),- monitoring realizowanych szkoleń w miejscu ich realizacji,- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej do szkoleń komercyjnych i dofinansowanych (listy obecności, dzienniki zajęć, certyfikaty),- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji (baza klientów, rejestry wydawanych certyfikatów, ewidencje czasu pracy)- współudział w prowadzonych rekrutacjach (liczenie wyników testów diagnostycznych, opracowanie profilu zawodowego kandydata)- w przypadku trwania działań projektowych z EFS: prowadzenie biura projektu i obsługa bezpośrednia uczestników projektu (przyjmowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji telefonicznych),- opracowanie tekstów na stronę www/social media,- inne prace biurowe (korespondencja, etc.).
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2018-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie korespondencji firmy oraz bieżąca obsługa administracyjna biura, prowadzenie dok. zakupu, wysyłek, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-02-10 - Klucze (małopolskie)
wykonywanie prac fizycznych: obieranie, krojenie owoców, sprzatanie hali, wynoszenie odpadów, sortowanie, mycie owoców, sprzątanie pomieszczeń, prace porzadkowe
PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Czarnowice (lubuskie)
Prace związane ze wznoszeniem budynków ( stan surowy)
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Chłopska Kępa (zachodniopomorskie)
planowanie transportu , wybieranie optymalnych traa transportu, terminów realizacji, kontrola nad tankowaniem ciężarówek, dostarczanie raportów, opracowanie harmonogramu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
prezentacj aproduktów i usług, obaługa telefonicznaklientów i prowadzenie korespondencji.
AMESOS Tomasz Szczukowski - 2017-09-01 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządanie deklaracji, ewidencja czasu pracy, rozliczanie PIT i ZUS pracowników, w ograniczonym zakresie pomoc księgowej. Wymagane minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowym. Wymagana znajomość rozliczenia równoważnego czasu pracy, przepisów podatkowych dotyczących pracowników, znajomość podstaw księgowości.
AMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCĄ - 2016-05-18 - Myślenice (małopolskie)
jw.
Jednostka Wojskowa 4191 - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa strony internetowej.
Zakłady Wielobranżowe "Kolmer" Ryszard Kicka - 2016-03-07 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsługa maszyn szwalniczych polegająća na wykonywaniu kilku następujacych po sobie operacji szwalniczych w obrębie jednego modelu wyrobu.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Głowno (łódzkie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: 5 lat; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w tym MS Office); zakres obowiązków: obsługa klientów jednostki (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych), obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie i księgowanie raportów kasowych dokonywanie wpłat i wypłat bankowych, prowadzenie rejestru faktur zakupowych, wprowadzanie faktur i dok. księgowych do programu, przyg. dziennych płatności, wystawianie not korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-11-17 - Gliwice (śląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców;- sporządzanie, ewidencja i archiwizacja dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników;- realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie;- obsługa programów Super Płace, Płatnik;- roziczanie wynagrodzeń, przygotowywanie listy płac;- ewidencja i rozliczanie czasu pracy;- sporządzanie i weryfikacja dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej;- wystawianie i rozilczanie delegacji pracowniczych;- współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań;- współpraca ze wszystkimi dziłami firmy w zakresie kadrowo- płacowym.
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych- składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu- nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy- prowadzenie postępowań szkodowych- prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych- nadzórw na systemem zasilania gwarantowanego, systemami alarmowymi, systemem kontroli dostępu- przygotowanie sprzętu i materiałów do wybrakowania- pełenienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Komenda Powiatowa Policji - 2019-03-01 - Oborniki (wielkopolskie)