SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 3 420 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie rekrutacji - obsługa klienta- kontakt z dostawcami- sporządzanie dokumentacji- tłumaczenie na język ukraiński
Data publikacji: 2020-08-28
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rekrutacji - obsługa klienta- kontakt z dostawcami- sporządzanie dokumentacji- tłumaczenie na język ukraiński
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 420 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 420 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie - poziom C1preferowana pełna dyspozycyjność
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7252292891
danePracodawcy_regon: 384389291
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
danePracodawcy_nrKraz: 22913
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 28.08.2020
Oferta pracy ważna do: 11.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8dcf2ff39352a017097ba01174eca80
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
1.Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych w ramach działań ustawowych OHP; 2. Inicjowanie i opracowywanie wniosków na realizację projektów społecznych inwestycyjnych ,dofinansowanych ze środków unijnych; 3. Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych;4.Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów; 5.Współpraca z komórkami merytorycznymi WK OHP i podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania wniosków i projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; 6.Nawiązywanie współpracy z organizacjami międzynarodowymi, fundacjami oraz stowarzyszeniami w zakresie realizacji przedsięwzięć OHP; 7. Opracowywanie i realizacja projektów w zakresie współpracy międzynarodowej;8. Sporządzanie sprawozdań ,druków sprawozdawczych oraz okresowych analiz z powierzonych zadań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Zduńska Wola (łódzkie)
- Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK uzgadniała dane do sprawozdań, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony.- Wynagrodzenie: od 3620 do 4344 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 29 lipca 2019r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość)lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy , przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana biegła znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-06-19 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie profilów potencjalnych kandydatów ze wschodu do zatrudnienia;wykonanie analiz aktualnego stanu rynku pracy;stworzenie w języku rosyjskim baz uczestników projektów.Umowa o dzieło, 20 h/tydzień, wynagrodzenie 2400 zł brutto miesięcznie (nie mniej niż 30 zł. brutto za godzinę
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2020-08-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków.
SMB Consulting - 2016-05-18 - Lublin (lubelskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU ORAZ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW/USŁUG.
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Tarnów (małopolskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Działania pomocnicze w procesie produkcji. Obsługa narzędzi i maszyn. Kontrola jakości wytwarzanych produktów.Działania pomocnicze w zakresie rekrutacji pracowników.Pomoc w zakresie tłumaczenia dokumentów. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
BORYSZEW HR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-31 - Gościcino (pomorskie)
Pełna obsługa sekretariutu, obsługa poczty, readogwanie pism i dokumentów. Przygpotowywanie dokumentacji szkolnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Wydanie legitymacji, druków ścisłego zarachowania. Wprowadzanie danych do systemu. Obsługa programów oświatowych. Kontrola oboąwiązku szkolnego uczniów oraz dokumentacji szkolnej. Kontakt z pracodawcą: cv na adres sp98 (at) sp98.wroc.pl lub osobiście w sekretariacie szkoły 7-16
Szkoła Podstawowa nr 98 - 2018-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe techniczne. Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
Rekrutacja obywateli Ukrainy, Białorusi, Rosji i innych
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale kadr
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warka (mazowieckie)
Współudział w wykonywaniu opracowań planistycznych i strategicznych oraz programów i koncepcji z zakresu rozwoju regionalnego i planowania przestrzennego, przygotowywanie tematycznych opracowań analitycznych i studialnych, wizualizacja danych statystycznych, udział w przygotowywaniu i monitorowaniu strategii, programów rozwoju oraz opracowań planistycznych sporządzanych na poziomie regionalnym, sporządzanie rysunków, map, wykresów, diagramów ilustrujących analizy, diagnozy i przyjęte rozwiązania za pośrednictwem programów graficznych, wykonywanych w technikach numerycznych, przygotowywanie opinii do projektów przepisów oraz dokumentów krajowychi europejskich w zakresie rozwoju regionalnego, planowania przestrzennego, udział w szkoleniach, seminariach, konferencjach, w tym zagranicznych.
Mazowieckie Biuro Planowania Reg. w Warszawie odział Płock - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, analizowanie rynku i ofert konkurencji, przygotowywanie produktów do sprzedaży i ich wyeksponowanie, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Nowe Świerczyny (kujawsko-pomorskie)
Wykszałcenie dowolne. Praca w Ornontowicach. Wykonywanie prace porządkowych, magazynowych oraz obsługa uroczystości okolicznościowych- osoba do przyuczenia. Kontakt z pracodawcą osobisty pomiędzy godz. 8:00 a 15:000 lub telefoniczny.
PUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-12 - Ornontowice (śląskie)
sprzątanie ulic, pomieszczeń komunalnych, pielęgnowanie zieleni, w centrum Lubomina
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Lubomino (warmińsko-mazurskie)
ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z planem zajęć. Plan zajęć do wglądu w sekretariacie szkoły.
kontakt przez OHP - 2020-03-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
WERYFIKACJA FAKTUR W PROGRAMIE SMARTFIX VERIFIER, KSIĘGOWANIE FAKTUR OD DOSTAWCÓW ZAGRANICZNYCH, TWORZENIE I AKTUALIZACJA DANYCH ZAGRANICZNYCH DOSTAWCÓW, PRZYGOTOWYWANIE PŁATNOŚC DLA DOSTAWCÓW Z RYNKÓW WSCHODNICH.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Łódź (łódzkie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W JEZYKU UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Udział w przetargach, wypełnianie rosyjskich dokumentów przetargowych. Główne miejsce pracy: Elbląg, ul. Warszawska 66Godziny pracy: do ustalenia, pełen wymiar czasu pracy, I zmianaOkres zatrudnienia: 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Administrowanie salami szkoleniowymiTworzenie materiałów informacyjnych o realizowanych działaniach, procesach, projektachWsparcie w realizacji szkoleń zewnętrznych, realizowanie szkoleń wewnętrznychRealizacja i wsparcie organizowanych eventów HR-owych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mielec (podkarpackie)
Wprowadzanie zleceń transportowych, wycena ładunku i organizacja, negocjacje handlowe, rozmowa z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; praca przy sortowaniu surowców wtórnych na wolnym powietrzu; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
Przedsiębiorstwo Techniki Sanitarnej ALBA Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Gliwice (śląskie)
Dozór wszystkich obiektów, utrzymanie porządków wokół szkoły i boiska oraz inne objęte zakresem czynności
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 - 2019-11-20 - Gdynia (pomorskie)