SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 620 - 4 344 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK uzgadniała dane do sprawozdań, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony.- Wynagrodzenie: od 3620 do 4344 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 29 lipca 2019r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość)lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy , przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana biegła znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na: cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK uzgadniała dane do sprawozdań, wykonywała przelewy, rozliczała podatek VAT naliczony.- Wynagrodzenie: od 3620 do 4344 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 29 lipca 2019r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość)lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy , przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana biegła znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 620 - 4 344 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 3620 do 4344 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 29 lipca 2019
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 620 - 4 344 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość)lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy , przy wyższym 4 lata pracy. Wymagana biegła znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny,b) życiorys (cv),c) kserokopie świadectw pracy /zaświadczeń o zatrudnieniud) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach - jako dodatkowy dokument,f ) oryginał kwestionariusza osobowego,g) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata:- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- o zapoznanie się z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych kandydata do pracyh) kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata, z wyłączeniem stanowisk urzędniczych kierowniczych, ze szczególnego uprawnienia niepełnosprawnych tj. pierwszeństwa w uzyskaniu zatrudnienia.Dokumenty aplikacyjne należy składać:osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach w Kancelarii na parterze pokój nr 9 lub 10 lub za pośrednictwem poczty na adres: Centrum Usług Wspólnych, 40-040 Katowice , ul. Wita Stwosza 7 w terminie do dnia 12.07.2019r. w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem , adresem, telefonem kontaktowym osoby z dopiskiem dotyczy naboru nr 11/2019 na stanowisko urzędnicze specjalisty w Dziale Księgowości 1 etat.Aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych w Katowicach po upływie wyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://cuwkatowice.bip.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum Usług Wspólnych znajdującej się w siedzibie Centrum w Katowicach przy ul. Wita Stwosza 7
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 12.07.2019 r., Godziny : 9:00- 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3602f9d18632545ddef8ab9a323a06b1
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-10-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie poprawności dokumentów firmowych, tłumaczenie podczas spotkań biznesowych z j.ukraińskiego na polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Sosnowiec (śląskie)
utrzymywanie i modernizacja majątku w zakresie urządzeń i instalacji, prowadzenie gospodarki magazynowej, inwentaryzacja majątku spółki, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Lubin (dolnośląskie)
-zawieranie umów-przyjmowanie klientów-ofertowanie klientów
Enpolis Radosław Radziejewski - 2017-01-31 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
obsługa dokumentacji zwiazanej ze sprzedażą (wystawianie faktur) , praca na wadze samochodowej
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Piława Górna (dolnośląskie)
zakres obowiązków:- rozkładanie towaru (składanie produktów, mebli itp)- administrowanie budynkiem i dbanie o kwestie techniczne- bezpośrednia, fachowa obsługa klienta
Hurtownia Artykułów Dziecięcych "SMYK" Remigiusz Kaczmarek - 2016-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, 3 letnie doświadczenie zawodowe; dobra znajomość przepisów prawa wodnego, budowlanego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, Dyrektyw UE. ogólna znajomość procesu budowlanego;umiejętność dobrej organizacji własnej pracy i współpracy z zespołem; znajomość obsługi komputera (Word, Excel); mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bądź do projektowania;mile widziane doświadczenie w pracy na budowach; wykonywanie obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych w związku z wykonywanymi projektami; rzetelność, sumienność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat. B; ZAKRES ZADAŃ: Opiniowanie i uzgadnianie wniosków i projektów, dotyczących możliwości lokalizacji oraz warunków realizacji przedsięwzięć związanych ze szczególnym korzystaniem z wód, wykonywaniem urządzeń wodnych na rzekach będących w administracji RZGW w Gliwicach. Udział w odbiorach końcowych robót. Udział w postępowaniach wodnoprawnych oraz postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organy administracji publicznej w sprawach związanych z utrzymaniem powierzchniowych wód będących w administracji RZGW w Gliwicach.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach w zakresie obejmującym uzyskiwanie merytorycznych stanowisk dla opiniowanych wniosków. Udział w postępowaniach administracyjnych związanych z problematyką prowadzoną przez wydział. Prowadzenie sprawozdawczości oraz wykonywanie wymaganych przepisami sprawozdań dla jednostek nadrzędnych i statystycznych. Prowadzenie ewidencji otrzymywanej i wysyłanej korespondencji oraz dokumentacji technicznej związanej z pracami wydziału. Udział w przygotowaniach danych do opracowań planistycznych w zakresie dotyczącym gospodarowania wodami.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIBĄ W GLIWICACH - 2017-03-27 - Gliwice (śląskie)
Budowa i montaż konstrukcji stalowych, prace przy obróbce metalu: szlifowanie, wiercenie, spawanie, naprawy.Budowa schodów, poręczy, wytwórstwo części stalowych na zamówienie.
Pertec GmbH - 2017-10-02 - Niemcy (Niemcy)
Nadzór nad stanem magazynowym w DUR,Sporządzanie zamówień w systemie operacyjnym SAP,Współpraca z dostawcami w zakresie dostaw części/ materiałów,Gromadzenie, analizowanie ofert zewnętrznych pod kątem
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2015-11-04 - Radomsko (łódzkie)
- sporządzanie listy płac i deklaracji podatkowych, - przygotowywaniedokumentów związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lubrentę, - sporządzanie sprawozdawczością dotyczącej zatrudnienia i plac dlaGUS, - znajomość przepisów prawa pracy, ZUS I PDOF, - obsługa programukadrowo-płacowego, Płatnika ZUS,PUE ZUS, e-PFRON2, oraz pakietuMSOffice(Word, Exel), - prowadzenie dokumentacji płacowej, -przygotowywanie rozliczeń plac do działu księgowości, - kontrolaformalno-rachunkowa dokumentów księgowych, - umowa o pracę wzastępstwie od 01.01.2019 r - 30.06.2020 r.
Vitroterm Murów S.A. - 2018-11-21 - Murów (opolskie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Kompleksowa obsługa klientów przy wwspółpracy z pracownikami- przygotowanie ofert handlowych- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiegu dokumentów- utrzymanie niezbędnego kontaktu z klientami i dostawcami- przygotowanie poczty do centrali i do klientów
Med-Partner Michał Marszałek - 2019-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
rozdawanie przechodniom ulotek reklamowych
kontakt przez OHP - 2016-02-29 - Chełm (lubelskie)
specjalistyczne usługi opiekuńcze: usługi rewalidacyjne, psychologiczne, sam na sam - dla 3 dzieci po 32 godz. na każde dziecko
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BOGUCHWALE - 2016-01-14 - Boguchwała (podkarpackie)
Planowanie, rozliczanie, monitoring procesu produkcji ciepła, energii elektrycznej oraz zapotrzebowania na paliwa
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż okien i drzwi, dokonywnie pomiarów w ternie
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Konin (wielkopolskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-07-21 - Lębork (pomorskie)
Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym, zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów, optymalne planowanie transportów, kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych, kontrola jakości danych w systemie SPEED i dokumentacji dystrybucyjnej, telefoniczna i mailowa obsługa Klientów, budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami, realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
JOBHOUSE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowychsporządzanie deklaracji podatkowychkontakty z urzędami skarbowymiwprowadzanie, księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowymnaliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy remontowychwprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediówrozliczanie mediów indywidualnychuzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznychprowadzenie kartotek właścicieli lokaliwypełnianie wniosków o dodatek mieszkaniowyprzygotowywanie wezwań do zapłatysprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych
"Administrator" sp. z o.o. - 2017-09-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie klientów zgodnie ze strategią firmyDbałość o wizerunek szkoły;Współpraca z innymi działami firmy oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi; Planowanie i realizacja działań i zarządzanie lokalnym budżetem marketingowym
CENTRUM NAUKI I BIZNESU - 2017-10-26 - Chorzów (śląskie)
-
ZASIEDMIOGÓROGRÓD Adrianna Klein-Kielnik - 2017-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozwój sprzedaży elektronicznej, obsługa telefoniczna klienta, przekazywanie informacji o danych technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Będzin (śląskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-06-02 - Chełm (lubelskie)
SPECJALISTA DS. HANDLU-SPRZEDAŻ CZĘSCI ZAMIENNYCH-WYSTAWIANIE FAKTUR-SPORZĄDZANIE OFERT NA USŁUGI SERWISOWE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2016-10-11 - Dębica (podkarpackie)
-
Vinch Grupa PZ Sp. z o.o. - 2019-03-22 - Krapkowice (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
prace kadrowe, obsluga programu platnik, anzasoft, superpłace, płatnik
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Świętochłowice (śląskie)