SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ADMINISTRACJI ( PRACA STACJONARNA) Rzeszów oferta pracy Med-Partner Michał Marszałek
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ADMINISTRACJI ( PRACA STACJONARNA)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Kompleksowa obsługa klientów przy wwspółpracy z pracownikami- przygotowanie ofert handlowych- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiegu dokumentów- utrzymanie niezbędnego kontaktu z klientami i dostawcami- przygotowanie poczty do centrali i do klientów
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Med-Partner Michał Marszałek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa klientów przy wwspółpracy z pracownikami- przygotowanie ofert handlowych- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiegu dokumentów- utrzymanie niezbędnego kontaktu z klientami i dostawcami- przygotowanie poczty do centrali i do klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + system premiowy uzależniony od sprzedaży
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ADMINISTRACJI ( PRACA STACJONARNA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Brardzo dobra organizacja pracyInicjatywa i zangażowanieWysoka komunikatywnośc i kultura osobita
Nazwa pracodawcy: Med-Partner Michał Marszałek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
ASNYKA 3, 36-020 Tyczyn, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Tyczyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tyczyn
Ulica pracodawcy: ASNYKA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 09.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7568b4ef1ab408f798f7bca3ad445928
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Jawor (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przygotowanie oferty, realizacja zamówień, zamawianie towaru, współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie dokumentów zamówień. Praca w godz. 8:00-16:00
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2019-03-06 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa klientów, zbieranie zamówień, przedstawianie ofert, dopasowanie pod względem kulturalnym ofert
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami z Polski i Izraela oraz filią firmy w Izraelu i innych przedstawicielstw na świecie, delegacje zagraniczne do przedstawicielstw firm na całym świecie, poszerzanie wiedzy na temat wymagań rynku i aktualne potrzeby przemysłu wyrobów hutniczych i materiałów lotniczych danego kraju, przygotowywanie ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Mysłowice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe; zakres obowiązków: organizacja wystaw, prelekcji, spotkań autorskich, obsługa ruchu turystycznego w Centrum, organizowanie i kierowanie pracą przewodników, promocja i organizacja wydarzeń kulturalnych; dbanie o stan techniczny eksponatów; 1/2 etatu; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM KULTURY "ZAMEK W TOSZKU" - 2018-09-17 - Toszek (śląskie)
odsłuchiwanie obcojęzycznych nagrań oraz tworzenie ich transkrypcji.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Cukiernictwo Piekarstwo Tomasz,Grażyna ,Jan Vogt - 2018-10-01 - Kowalew (wielkopolskie)
Prowadzenie Sekretariatu Spółki, wprowadzanie dokumentów do obiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami, obsługa poczty elektronicznej, obsługa interesantów. Okres próbny 3 m-ce, docelowo um. na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
"WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów z rynkiem wschodnim, pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynku ukraińskim.
SILIT GROUP - 2016-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
Analizowanie i ocenianie parametrów technicznych projektów i rozwiązań informatycznych, obsługa zamówień, doradztwo w zakresie opracowywania systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Wieruszów (łódzkie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
Suder & Suder sp. z o.o. - 2016-04-11 - Brzozowiec (lubuskie)
Sprzedaż i obsługa beneficjentów (branża części samochodów ciężarowych)
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-01-13 - Żary (lubuskie)
Dostaraczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. portugalskim i angielskim, przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów, aktualizowanie i wprowadzania danych do systemu, wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych, zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko, tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa klientów obiektowych i zamówień publicznych, doradztwo techniczne, wykonywanie rozkrojów produkcyjnych, praca w godzinach od 8:00 do 16:00
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2017-05-23 - Limanowa (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji na badania wstępne pracowników oraz związanej z podjęciem pracy. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z zagranicy.
DOMOBUD SP. Z O.O. - 2019-01-28 - Gdynia (pomorskie)
planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi,prowadzenie działań w zakresie gospodarki magazynowej,przyjmowanie towarów do magazynu,odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru,przechowywanie i składowanie towaru,kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka,posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową, instrukcjami i normami,obsługa systemów informatycznych,
M.A.S. Sp. z o. o. - 2017-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
- prowadzenie akt osobowych - sporządzanie umówi o pracę, umówzleceń , umów o prace tymczasową - listy płac - wystawianie rachunków- obsługa kadrowa cudzoziemców, praca w godz. 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-04-03 - Opole (opolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-kontrola aktywności użytkowników baz danych na serwerach banku,-identyfikowanie i zgłaszanie naruszenia bezpieczeństwa systemów,-raportowanie niezgodności zidentyfikowanych w procesie kontrolnym,-tworzenie procedur w kontrolowanym obszarze dzoiałalności,-udział w projektach związanych z usprawnieniem kontroli
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż artykułów motoryzacyjnych, podtrzymywanie relacji handlowych z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nowy Konik (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży - dział eksportu.Zakres obowiązków:- przygotowywanie ofert i doradztwo techniczne- kontakt personalny, obsługa telefoniczna i mailowa partnerów handlowych w zakresie rzetelnej i fachowej informacji nt. oferowanych produktów ( okna, drzwi, bramy garażowe)Wymagana biegła znajomość języka francuskiego lub niemieckiego, wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, dobra znajomość pakietu MS OFFICE, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, mile widziana znajomość branży stolarki otworowej lub budowlanej.
Fabryka Okien "Dako" sp. z o.o. - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-05-31 - Lipiny (łódzkie)
Obsługa finansowo-księgowa wydziału.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-06-30 - Częstochowa (śląskie)
obsługa poczty elektronicznej, komputera, realizowanie zamówień, zadania związane z reklamą i wizerunkiem firmy, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
prowadzenie ewidencji zobowiązań z tytułu dostaw i usług oraz analityki według dostawców w programie komputerowym ZWSI RON, koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń, Prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru sum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie według umów, realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-06-09 - Gdańsk (pomorskie)