SPECJALISTA DS. RACHUNKU KOSZTÓW I CONTROLLINGU Piotrków Trybunalski oferta pracy SAMODZIELNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM.MIKOŁAJA KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RACHUNKU KOSZTÓW I CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa rachunku kosztów i controllingu
Data publikacji: 2020-08-14
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: SAMODZIELNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM.MIKOŁAJA KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RAKOWSKA 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa rachunku kosztów i controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RACHUNKU KOSZTÓW I CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność:księgowość dla małych i średnich przedsiębiorstw;znajomość analizy, controllingu i zasad rachunków kosztów oraz arkusza kalkulacyjnego[ mile widziana znajomość rachunkowości zarządczej];
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM.MIKOŁAJA KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
danePracodawcy_nip: 7712295780
danePracodawcy_regon: 00063694000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
RAKOWSKA 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny:44 648-03-35;email: kadry (at) szpital-piotrkow.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1062
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967430
Ulica pracodawcy: RAKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bb6fcef36987dba99170f6af97cd4999
Podobne oferty pracy
UKŁADANIE BUKIETÓW, OBSŁUGA KLIENTA; WYMAGANIA: ZDOLNOŚCI MANUALNE, OBSŁUGA KASY;OFERTA SKIEROWANA WYŁĄCZNIE DO KLIENTÓW ZAREJESTROWANYCH W PUP SZCZECIN.W SPRAWIE OFERTY PRACY NALEŻY KONTAKTOWAĆ SIĘ WYŁĄCZNIE Z DORADCĄ KLIENTA NA STAN. 1-23
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-11 - Katowice (śląskie)
Kierowanie pojazdem ciężarowym o dmc do 3,5 t.
kontakt przez PUP - 2020-04-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Planowanie (przygotowywanie) i prowadzenie kontroli podmiotów korzystających ze środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących: ochrony powietrza atmosferycznego. Przygotowywanie protokołów z kontroli. Przygotowywanie dokumentów pokontrolnych (zarządzenia pokontrolne, wystąpienia, decyzje administracyjne). Prowadzenie postępowań administracyjnych. Prowadzenie baz danych i rejestrów oraz wprowadzanie informacji dotyczących kontroli do Informatycznych systemów komputerowych wspomagających pracę Wydziału Inspekcji. Podejmowanie działań i udzielanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz interwencje. Udział w postępowaniu dochodzeniowo-śledczym i przygotowawczym w zakresie przestępstw przeciwko środowisku. Przygotowywanie danych do sprawozdań statystycznych i resortowy. Współdziałanie z organami kontroli, ścigania i wymiaru sprawiedliwości oraz innymi organami.WARUNKI PRACY: praca w terenie, praca w trudnych warunkach środowiskowych, częste wyjazdy służbowe (prowadzenie samochodu), udział w przeprowadzaniu kontroli, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych i przeprowadzaniem kontroli w zakładach, zagrożenie korupcją,możliwa praca w systemie zmianowym przez 7 dni w tygodniu, w nietypowych godzinach pracy, w tym praca w nocy, praca wymagająca dobrej komunikatywności, siedziba inspektoratu: budynek dwupiętrowy, brak zainstalowanej windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy wyposażone w komputer, urządzenia peryferyjne i telefon.
INSPEKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2019-02-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Szkolenie BHP, ppoż. i stanowiskowe, kontakt z uczestnikami projektu, sporzadzanie pism, archiwizowanie dokumentów, zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym i reg. pracy PUP oraz z przepisami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zapoznanie się z przepisami ustawy o chronie danych osobowych i KPA, współpraca z pracownikami PUP, odbieranie telefonów, pomoc w przygotowaniu bieżących spraw, obsługa urzadzeń biurowych, pomoc przyorganizacji wydarzeń w PUP, pomoc przy weryfikacji i wprowadzaniu dokumentacji projektowej, udział w procesie sporzadzania wniosków o płatność dla instytucji pośredniczacej.
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Będzin (śląskie)
-przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie-przeprowadzanie szkoleń nowo zatrudnianych pracowników-współpraca z kierownikami poszczególnych działów-opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. BHP- inne zagadnienia wynikające z karty stanowiskowej.
HOMANIT KROSNO ODRZAŃSKIE Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Opiekun klienta zajmuję się o bsługą posprzedażową klientów oraz budowaniem i utrzymaniem przyjaznych relacji z klientami, budowanie i utrzymywanie długofalowychych relacji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, praca w godz. 8-16
TenSoft Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Opole (opolskie)
Praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem oraz udzielaniu informacji na temat ofert z zakresu usług telekomunikacyjnych.
Contact Center One sp. z o.o. - 2016-03-29 - Częstochowa (śląskie)
- Bieżące utrzymywanie i przygotowanie maszyn i urządzeń do procesu pralniczego. Usuwanie usterek powstałych w czasie eksploatacji maszyn i urządzeń pralniczych; konserwacja maszyn i urządzeń pralniczych: pralnice, magle, prasy, suszarki, sprężarki, dezynfektor, myjka wózków.- Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + sobota.
PRALMAG-SERWIS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANDRZEJ CEGLARSKI - 2020-09-22 - Katowice (śląskie)
-osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za telefoniczną sprzedaż publikacji branżowych dla klientów biznesowych i sektora publicznego. nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi. podstawowymi obowiązkami jest utrzymanie przyjaznych stosunków z Klientami oraz budowani edobrego wizerunku.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Sopot (pomorskie)
przygotowywanie posiłków
DOLCE VITA JOANNA RYCHLEWICZ - 2018-10-25 - Lubin (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Olkusz (małopolskie)
Budowanie stron internetowych na zlecenie klientów agencji, administrowanie stronami www, wsparcie IT dla klientów agencji, usuwanie ew. usterek, udział w projektach Public Relations realizowanych przez agencję.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)
-stałe doskonalenie systemu zapewnienia jakości;-przygotowywanie raportów jakościowych i nadzorowaniu dokumentacji;-przeprowadzanie wewnętrznych audytów jakościowych;szkolenie pracowników w zakresie GHP, GMP, HACCP;-pobieranie i wysyłanie próbek do badań;-rozpatrywanie reklamacji;-odbiór jakościowy wyprodukowanych wyrobów gotowych;-prowadzanie ilościowej i jakościowej ewidencji wytworzonych odpadów;-współpracy z firmami świadczącymi usługi w zakresie działu jakości;-reprezentowanie firmy podczas kontroli urzędowych.
ERBIL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Wiązowna (mazowieckie)
Zakres podstawowych czynności na stanowisku pracy:- prowadzenie postępowań i dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów,- współpraca z pracownikami komórek merytorycznych;- prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w celu terminowego i sprawnego prowadzenia postępowań;- obsługa platformy zakupowej;- przestrzeganie regulaminów wewnętrznych w zakresie czynności związanych z zakresem obowiązków oraz pracowniczych przepisów w zakresie p.poż, BHP i podobnych;Zakres podstawowych obowiązków specjalisty ds. zamówień:- pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej,- prowadzenie postępowań z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach oraz prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów przejrzystość i dostępność danych do dalszych analiz;- zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazywanie ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;- redagowanie strony internetowej Bazy w zakresie umieszczania ogłoszeń;- obsługa platformy zakupowej;- udział w szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje oraz uzupełniających dla pracowników;- udział w tworzeniu wewnętrznych instrukcji, regulaminów itp.;- udział w pracach komisji i zespołów do których jest doraźnie powoływany przez bezpośrednich lub wyższych przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, listy motywacyjny oraz klauzula RODO): 4rblog.kadry (at) ron.mil.pl
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2020-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Poszukiwanie kandydatów i ich selekcja;przeprowadzanie procedur rekrutacyjnych;organizacja oraz prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
Soltrex Sp. z o.o. - 2019-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie i realizacja działań promocyjnych wewnątrz i na zewnątrz spólki, redagowanie tekstów promocyjnych, przygotowywanie materiałów graficznych we współpracy z agencjami graficznymi, przygotow. mat. promocyjnych na strony www i do mediów, administraoanie stroną internetową, obsługa profilu firmy na Facebook'u, współpraca z zewn. dostawcami usług marketingowych i reklamowych, organizacja imprez targowych i spotkań okolicznościowych z klientami, wspieranie programów sprzedażowych, zarządzanie elementami budżetu marketingowego
APATOR CONTROL Spółka z o.o. - 2016-07-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
EURO SERVICE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Zabrze (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Kraków (małopolskie)
-Organizacja i prowadzenie zajec aktywizujacych i przygotowujacych do efektywnrgo poszukiwania pracy.- Realizacja aurorskich programów z rynku pracyUdzielania konsultacji ułatwiajacych zmiane kwalifikacji lub zmiane zawodu-Prowadzenie grupowych i indywidualnych informacji zawodowych dla młodziezy poszukujacej pracy oraz uczacej się.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2018-02-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO I ADMINISTRACYJNEGO NAD ZASOBEM NIERUCHOMOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W NADZORZE NAD ROBOTAMI BUDOWALNYMI
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds obsługi klientów kawiarni - animator
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Chrzanów (małopolskie)
przyjmowanie i wydawanie materiałów i sprzętu do produkcji urządzeń, organizacja pracy magazynu, koordynowanie i prowadzenie dokumentacji magazynowej, praca w systemie magazynowym programu ENOVA, dbałość o zgodność magazynu surowca oraz wyrobów gotowych.
Minibrowary .pl. Andrzej Gałasiewicz Spółka Komandytowa - 2019-04-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Korekta i przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-14 - Legionowo (mazowieckie)
opracowanie i wdrażanie działań marketingowych, nadzór nad rozwojem i treścią strony internetowej, tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, projektowanie materiałów reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, nadzorowanie kampanii promocyjnych, monitorowanie działań konkurencji, współpraca z działem sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Lublin (lubelskie)
OPIS STANOWISKA:- DORADZTWO ORAZ SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH- PRZYGOTOWYWANIE KOMPLEKSOWYCH OFERT HANDLOWYCH- NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOFALOWYCH KONTAKTÓW Z KLIENTEM- ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW I DOSTOSOWYWANIE DO NICH OFEROWANYCH PRODUKTÓW- MONITOROWANIE RYNKU - RAPORTOWANIE EFEKTÓW SPRZEDAŻY
WW WANICKI SP. Z O.O. - 2016-12-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowych, przyjmowanie i rejestrowanie w Systemie dokumentów finansowych.
ECO JELENIA GÓRA SP. Z O. O. - 2020-05-15 - Jelenia Góra (dolnośląskie)