SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 678 PLN
Zakres obowiązków: Zakres podstawowych czynności na stanowisku pracy:- prowadzenie postępowań i dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów,- współpraca z pracownikami komórek merytorycznych;- prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w celu terminowego i sprawnego prowadzenia postępowań;- obsługa platformy zakupowej;- przestrzeganie regulaminów wewnętrznych w zakresie czynności związanych z zakresem obowiązków oraz pracowniczych przepisów w zakresie p.poż, BHP i podobnych;Zakres podstawowych obowiązków specjalisty ds. zamówień:- pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej,- prowadzenie postępowań z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach oraz prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów przejrzystość i dostępność danych do dalszych analiz;- zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazywanie ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;- redagowanie strony internetowej Bazy w zakresie umieszczania ogłoszeń;- obsługa platformy zakupowej;- udział w szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje oraz uzupełniających dla pracowników;- udział w tworzeniu wewnętrznych instrukcji, regulaminów itp.;- udział w pracach komisji i zespołów do których jest doraźnie powoływany przez bezpośrednich lub wyższych przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, listy motywacyjny oraz klauzula RODO): 4rblog.kadry (at) ron.mil.pl
Data publikacji: 2020-08-19
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres podstawowych czynności na stanowisku pracy:- prowadzenie postępowań i dokumentacji z postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów,- współpraca z pracownikami komórek merytorycznych;- prowadzenie korespondencji z Wykonawcami w celu terminowego i sprawnego prowadzenia postępowań;- obsługa platformy zakupowej;- przestrzeganie regulaminów wewnętrznych w zakresie czynności związanych z zakresem obowiązków oraz pracowniczych przepisów w zakresie p.poż, BHP i podobnych;Zakres podstawowych obowiązków specjalisty ds. zamówień:- pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej,- prowadzenie postępowań z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach oraz prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów przejrzystość i dostępność danych do dalszych analiz;- zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazywanie ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;- redagowanie strony internetowej Bazy w zakresie umieszczania ogłoszeń;- obsługa platformy zakupowej;- udział w szkoleniach podnoszących umiejętności i kwalifikacje oraz uzupełniających dla pracowników;- udział w tworzeniu wewnętrznych instrukcji, regulaminów itp.;- udział w pracach komisji i zespołów do których jest doraźnie powoływany przez bezpośrednich lub wyższych przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, listy motywacyjny oraz klauzula RODO): 4rblog.kadry (at) ron.mil.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 678 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowej + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 678 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe,staż pracy: 3 lata, dobra znajomość osbługi komputera - środowisko Windows, pakietów biurowych typu: Word, Excel, Power Point, znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, kodeksu cywilnego,dyspozycyjność,umiejętność pracy i podejmowania decyzji pod presją limitu czasowego, umiejętności analityczne,samodzielność, umiejętność współpracy w zespole,rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
danePracodawcy_nip: 8960004952
danePracodawcy_regon: 930077876
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Pretficza
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.08.2020
Oferta pracy ważna do: 19.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3e79f7201414a27e735bd7c1a937264f
Podobne oferty pracy
załadunek / dowóz /rozładunek towaru, drobne zakupy na potrzeby firmy, dbanie o czystość pojazdu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta.Praca na sklepie.
BDG Sp. z o.o. - STACJA PALIW LOTOS - 2018-12-28 - Ropczyce (podkarpackie)
Prowadzenie spraw logistycznych biura małopolskiej WK OHP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania samochodów służbowych. Podróże służbowe - prowadzenie samochodu służbowego.
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
-PROWADZENIE SZCZEGÓŁOWEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (TECZKI PERSONALNE, KARTY WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, EWIDENCJA CZASU PRACY)-SPORZĄDZANIE UMÓW O PRCĘ, WYPOWIEDZEŃ UMÓW O PRACĘ, WYSTAWIANIE ŚWIADECTW PRACY-SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH (UMOWY O DZIEŁO, UMOWY ZLECANIE) DLA ZLECENIOBOIRCÓW-SPORZĄDZENIE LIST PŁAC, ODPROWADZANIE SKŁADEK ZUS I PODATKU OD OSÓB FIZYCZNYCH-ROZLICZANIE UMÓW O DZIEŁO I UMÓW ZLECENIE-SPORZĄDZANIE DEKLARCJI DO ZUS, US, GUS. PRFON-ROZLICZANIE DELEGACJI PRACOWNICZYCH, ITP.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Ciepłowody (dolnośląskie)
-przygotowanie materiałów marketingowych w j. ukraińskim;-przygotowanie polityki marketingowej;
Fundacja rozwoju przedsiębiorczości "TWÓJ STARTUP" - 2019-09-03 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; zainteresowanie sportem, mile widziani absolwenci AWF; sprzedaż i obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INTEGRACJE24.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
sprzedaz
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)
PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Konin (wielkopolskie)
sprzedaż ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Pruszków (mazowieckie)
przygotowanie ofert, kontakt z klientami (w tym korporacyjnymi), korespondencja z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz pozyskiwanie klientów
WAM-Front, Lercel Sp.Jawna - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Sławków (śląskie)
sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora T-Mobile S.A.,realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,profesjonalna obsługa klientów T-Mobile
LOGTECH, Artur Machnikowski, Lublin - 2016-11-04 - Sztum (pomorskie)
prowadzenie sprzedaży detalicznej/indywidualnej produktów IQOS
kontakt przez OHP - 2019-12-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacja ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-09-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie w marketingu mile widziane; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2019-02-26 - Gliwice (śląskie)
x
Multi Ice Radosław Charubin - 2019-01-23 - Zaścianki (podlaskie)
AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG SZKOLENIOWO-CONSULTINGOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH ORAZ BUDŻETÓW, OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW, REALIZACJA WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I PRZYJAZNYCH RELACJI Z KLIENTEM, AKTYWNE POSZUKIWANIE MOŻLIWOŚCI ZWIĘKSZENIA SPRZEDAŻY, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, UDZIAŁ W ROZWOJU PRODUKTÓW, POPRZEZ ZBIERANIE INFORMACJI O OCZEKIWANIACH KLIENTÓW
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu, obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Malbork (pomorskie)
Obsługa kontraktów, rekrutacja pracowników, obsługa i koordynowanie pracowników, tłumaczenie dokumentów, BHP, organizacja zatrudnienia, konsultacja pracowników w sprawach zatrudnienia i legalizacji.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 8:00 - 16:00Stawka miesięczna - od 4129 zł brutto
ORFORD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;- prowadzenie akt osobowych;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Koteże (pomorskie)
Przaca przy produkcji stolarki okiennej PCV
BOB - ROLLO Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Rumia (pomorskie)
Stanowisko łączy bezpośredni udział w wykonywaniu reakcji chemicznych z zadaniami związanymi z zarządzaniem zespołem, zapewniając znakomite możliwości rozwoju i awansuPlanowanie i modyfikacja ścieżek syntezy w oparciu o analizę literaturowo-patentowąProwadzenie syntez organicznych, interpretacja widm spektroskopowych (w tym związków chiralnych) zgodnie z założonymi ramami czasowymiDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcieRaportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
Prace porządkowe na terenie ZSL, sprzątanie pomieszczeń.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Rybnik (śląskie)
publikacja treści internetowych, ofert, marketing internetowy, angażowanie klienta w internecie, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kluczowych biur podróży - sporządzanie umów, negocjacjekontraktów; Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów indywidualnych igrupowych; Aktywna sprzedaż usług hotelowych i konferencyjnych;Koordynacja spotkań biznesowych, konferencji i bankietów; Zdolnościanalizowania kampanii marketingowych oraz umiejętności tworzenia iwprowadzania nowych produktów na rynek; Odpowiedzialność za budowanie wizerunku firmy, a także za tworzenie nowych kanałów sprzedaży; Tworzenie pakietów pobytowych dla grup i klientów indywidualnych. Umiejętności i uprawnienia: Gruntowna wiedza w dziedzinie marketingu szczególnie z obszaru hotelowego; Znajomość technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży, a także promocji i tworzenia wizerunku firmy; Zdolności analizowania kampanii marketingowych;Dodatkowe wymagania: Doskonała umiejętność komunikacji, zaangażowanie i dynamizm; pozytywne nastawienie do zmian, elastyczność w działaniu; wysoki poziom samodzielności i kreatywności; otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi; zdolności negocjacyjne; bardzo dobra organizacja pracy; odporność na stres; wysoka kulturaosobista.
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2017-11-27 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Dbanie o bezpieczeństwo dzieci. Ustalanie i udział w konsultacjach lekarskich. Zakup i wydawanie leków zgodnie z zaleceniami lekarskimi. Prowadzenie dokumentacji medycznej wychowanków. Praca na 2 zmiany w okresie 7:00-15; 7:00-19
Dom Dziecka w Mysłowicach im. św. Ojca Pio - 2020-02-20 - Mysłowice (śląskie)
- wykonywanie zleconych przez lekarza zabiegów rehabilitacyjnych w zakresie: elektroterapii, światłolecznictwa, magnetoterapii, laseroterapii, hydroterapii, ultradźwięków, kinezyterapii, balneoterapii, - rehabilitacja pacjenta w domu (z zakresu kinezyterapii i masażu)
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)