SPECJALISTA W DZIALE ANALIZY DANYCH BIZNESOWYCH Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ANALIZY DANYCH BIZNESOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
Data publikacji: 2018-04-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE ANALIZY DANYCH BIZNESOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: minimum 3 m-ce stazu pracy na podobnym stanowiksu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 23.04.2018
Oferta pracy ważna do: 07.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Brak danych
CKWB Beata Kącka - 2017-09-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Ścisła współpraca z Managerem Działu Zakupów oraz z Zespołem Zarządzającym. Kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, przygotowanie zestawień, raportów, analiz, sprawozdań, zapytań ofertowych oraz administracji zakupowej, pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Ocena receptur kosmetyków pod względem prawnym, ocena bezpieczeństwa produktów.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy produkcji, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków i wynagrodzenia chorobowego , sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US. Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Leann Stańczyk Spółka Akcyjna - 2016-07-01 - Słupsk (pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
-
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-26 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Nadzór nad stanem i utrzymaniem w sprawności uczelnianych sieci i instalacji oraz związanych z nimi urządzeń w branży elektrycznej i sanitarnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, nadzór nad utrzymaniem w sprawności technicznej instalacji wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, ogrzewania, elektrycznych itp., kompletowanie dokumentacji ruchowej (projektowy wykonawcze, paszporty, instrukcje obsługi, protokoły przeglądów), przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia do zleceń na kontrole, instalacji elektrycznych i instalacji odgromowych, tworzenie i uaktualnianie instrukcji eksploatacji sieci i stacji transoformatorowych, realizacja i zarządzanie umowami o dostawy ciepła, energii elektrycznej, gazu ziemnego, wody i odprowadzania ścieków, tworzenie i wdrażanie zasad racjonalnej gospodarki energetycznej zbieranie danych, analizy i sprawozdawczość GUS, WIOŚ, UDT, nadzór nad eksploatacją urządzeń dźwigowych, wystawianie Technicznych Warunków Przyłączeń do sieci i instalacji po odbiorach technicznych, przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia do zleceń na konserwację, naprawę i bieżący remont ogólnouczelnianych sieci infrastruktury energetycznej, przeprowadzanie sprawdzenia usunięcia usterek wykazanych w protokołach z kontroli instalacji elektrycznych, gazowych i odgromowych, przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia do zleceń na wykonanie prac naprawczych poprzez przygotowanie: wycen, dokumentacji itp., prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej zużycia nośników energetycznych we wszystkich obiektach UZ
Uniwersytet Zielonogórski - 2017-01-17 - Zielona Góra (lubuskie)
-
WOST S.A. - 2017-07-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Kontakt z klientem:przedłużanie trwających umów, informacja na temat produktu.
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2017-11-02 - Sochaczew (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach firmy,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Rąbień AB (łódzkie)
-przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, rejestrowanie zamówień w systemie informatycznym, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym,obsługa klienta w systemie informatycznym(wysyłanie i odbieranie wiadomości od użytkowników),przygotowywanie produktów do wysyłki,nauka obsłgi drukarki,skanera, kasy fiskalnej, nauka obsługi komputera( sporządzanie zestawień,tabelek w Excelu, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie,dodawanie nowych produktów na platformie zakupowej,obsługa programów komputerowych takich jak: Subiekt,Faktura Small Business
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie ruchu w zakładzie, utrzymanie ciągłości produkcji, wymiana łożysk, itp.
KOMPOST WRONA Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-03-14 - Pszczyna (śląskie)
kompleksowa obsługa klienta banku, sprzedaż usług bankowych , kart kredytowych, obsługa komputera
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
Obsługa procesu certyfikacji systemów zarządzania. Kontakt tel. 609 725 591
"PNG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-04 - Cisów (świętokrzyskie)
APLIKOWANIE NA NOWE PROJEKTY, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI ZAGRANICZNYMI, KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW MIEDZYNARODOWYCH I LOKALNYCH
kontakt przez OHP - 2016-05-05 - Gdańsk (pomorskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie zapytań ofertowych, zamówień, umówwspółpraca z kontrahentami, kompletowanie dokumentacji technicznej, archiwizowanie dokumentacji handlowej i technicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chorzów (śląskie)
praca w godzinach od 10.00 - 17.00 (do ustalenia), obsługa zleceń, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
MIVINO SP. Z O.O. - 2017-09-11 - Stargard (zachodniopomorskie)
doskonalenie systemu zapewniania jakości HACCP, nadzorowanie dokumentacji produkcyjnej, kontrola poprawności zapisów
Zakład Mięsny Kawscy Spółka Jawna - 2017-04-24 - Różnowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i prezentacji
CROPPER Wanda Musialska - 2017-01-19 - Zapole (łódzkie)
Współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów, współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań, bieżące monitorowanie postępu rzeczowo- finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatności i harmonogramów płatności, analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych, samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami, tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
KOORDYNOWANIE ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ INWESTYCJI PRZETARGOWYCHPRACA W BIURZE: •ROZLICZANIE CAŁOŚCI INWESTYCJIPRACA W TERENIE:•KONTROLA ZGODNOŚCI ZUŻYTEGO MATERIAŁU Z PROTOKOŁEM•RAPORTOWANIE WYNIKÓW•KONTROLA PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH
SOLARTIME SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
kontrole stanu BHP, PPOŻ: nadzór BHP, PPOŻ; praca biurowa; koordynacja obiegu dokumentów; weryfikacja poprawności zapisów
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór oraz kontrola warunków pracy pod kątem zgodności z wymaganiami BHP. Przygotowywanie dokumentacji z zakresu BHP.
Politechnika Warszawska Filia w Płocku - 2016-05-11 - Płock (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:-organizację krajowego i zagranicznego transportu drogowego, lotniczego i morskiego;obsługę konsoli klienta w zakresie logistyki;-informowanie klientów o gotowości odbioru towaru (zlecanie odbioru, gromadzenie i wysyłanie wymaganych informacji);-wystawianie i tłumaczenie dokumentów transportowych (m.in. faktury transportowe, faktury za towar);-organizowanie transportu kurierskich przesyłek importowych i eksportowych z wyłączeniem małych przesyłek kurierskich;-koordynowanie terminów dostaw dla dostawców usług;-obsługę reklamacji w zakresie logistyki;-aktualizowanie danych zawartych w wewnętrznych bazach;-odprawę standardowych towarów eksportowych i importowych, tj. dla towarów eksportowych zlecanie agencji celnej odprawy z podaniem wymaganych szczegółów oraz przesłaniem odpowiednich dokumentów; dla towarów importowych wybór agencji celnej oraz zlecanie odprawy towaru (udostępnienie dokumentacji i spełnienie wymogów we współpracy z nadawcą przesyłek w odprawie).
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-06-15 - Mielec (podkarpackie)
import surowców oraz materiałów do produkcji, monitorowanie zapotrzebowania na surowce, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpośrednia obsługa klientów w dziale i na linii kas, sporządzanie zamówień, ekspozycja towarów.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)