SPECJALISTA DS PROGRAMÓW Gdańsk oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS PROGRAMÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: APLIKOWANIE NA NOWE PROJEKTY, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI ZAGRANICZNYMI, KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW MIEDZYNARODOWYCH I LOKALNYCH
Data publikacji: 2016-05-05
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
APLIKOWANIE NA NOWE PROJEKTY, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI ZAGRANICZNYMI, KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW MIEDZYNARODOWYCH I LOKALNYCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PROGRAMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MILE WIDZIANE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Gdańsk
Adres pracodawcy:
Czerwony Dwór 25, 80-376 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Czerwony Dwór
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Gdańsk
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 06.05.2016
Oferta pracy ważna do: 10.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa Klienta i biura, urządzeń biurowych; Sporządzanie ofert i umów;Kontakt z Klientem; Przekazywanie zleceń na produkcję. Praca od 8-16. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tarnów Opolski (opolskie)
Wykształcenie: zawodowe; praca na produkcji, montaż elementów, praca zespołowa; miejsce pracy: Gliwice
Link Energy Solutions Agnieszka Czyrnek - 2017-07-10 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Orzesze (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Warszawa (pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i realizacja założonych działań marketingowych firmy;Kreacja i prowadzenie bieżących promocji konsumenckich i handlowych;Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań aktywizujących sprzedaż,Przygotowanie, negocjowanie i zlecanie wykonania wybranych materiałów marketingowych podwykonawcom zewnętrznym (agencje reklamowe, graficy),Tworzenie treści - ofert handlowych, artykułów, opisów produktów,Podejmowanie działań z obszaru Public Relations,Analiza efektywności prowadzonych akcji marketingowych i raportowanie do Zarządu spółki;Prowadzenie wewnętrznej komunikacji firmy
SEKO S.A. - 2018-04-04 - Chojnice (pomorskie)
Weryfikacja dokumentów, sprzedaz z rejestrami faktur VAT, wprowadzanie do systemu dokumentów kosztowych, magazynowych , rozliczenia kasowe,
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Książenice (mazowieckie)
rozliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- pełen serwis maszyn i pieców piekarskich oraz palników na ON i GAZ- uprawnienia do obsługi dzielawek i mieszarek piekarskich- spedycja towarów i surowców
Piekarnia z Jasnej Mariusz Kokorzycki - 2016-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i za
Caro sp. zo.o. sp. komandytowa - 2016-08-22 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-01-18 - Krosno (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Marki (mazowieckie)
Bieżąca analiza stanów magazynowych i rotacji w ramach danego asortymentu. Poszukiwanie nowych dostawców i ich ocena. Sporządzanie zapytań ofertowych i ich analiza. Prowadzenie
negocjacji handlowych. Dokonywanie zakupów materiałów i towarów. Nadzór nad
realizacją zawartych umów handlowych. Monitorowanie rynku dostawców. Raportowanie swoich aktywności.
KOFAMA KOŹLE S.A. - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pracodawca wymaga min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
BIURO RACHUNKOWE MGR KAROLINA SZAFRAŃSKA - 2018-04-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet)
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2016-02-19 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Obsługa kadrowa i płacowa
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli jakości komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętymi proceduramisporządzanie dokumentacji pokontrolnej i raportowanie wyników kontroliwykonywanie i rejestrowanie niezbędnych badań związanych z oceną jakościową komponentów lub towarówwspółpraca z działami pionu handlowego i produkcyjnego w firmie i z klientami zewnętrznymi.Pracodawca oferuje: wdrożenie i przyuczenie do wykonywanych zadań, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Gino Rossi S.A. - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łochów (mazowieckie)
-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca handlowca, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
Rozwijanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.Realizacja założonych planów sprzedaży, znajomość procedur eksportowych oraz obiegu dokumentacji eksportowej.
Marcon Avista Sp.z o.o. - 2015-11-16 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, obsługa klientów, kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Ciechanów (mazowieckie)
promocja wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Cięcina (śląskie)
1.Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2.Dokonanie wyceny robót.3.Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4.Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5.Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6.Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7.Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót oraz o terminową realizację planu remontów.Przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2019. God. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie dokonywała wyboru kandydatów do pracy wśród zgłaszających się cudzoziemców . Obsługa dokumentacji komputerowo w języku rosyjskim, angielskim i ukraińskim. Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, opracowywanie zakresu obowiązków i przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia i legalizacji pobytu.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Prowadzenie sekretariatu,2. Organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, 3. Pośredniczenie w kontaktach Prezesa z pracownikami i interesantami,4. Obsługa poczty elektronicznej,5. Sporządzanie sprawozdań, 6. Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy,7. Inne czynności służbowe zlecone przez Prezesa Spółki.
Stadnina Koni "Racot" Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Racot (wielkopolskie)