SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK NORWESKI M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK NORWESKI M/K
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK NORWESKI M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: norweski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, znajomość języka norweskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoruZakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klientów w języku norweskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin), Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu), Pakiet szkoleń, Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/NO/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy
BUSINESS & WORK CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- wprowadzanie danych do systemu elektronicznego- sporządzanie listów przewozowych
Mirosław Gockowiak - 2017-09-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych , on-line, telefonicznie
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
realizacja i kontrola wykonywania operacji dot. należności, kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
Zakład Handlowo -Usługowy"W i M" - 2016-10-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, aktywna sprzedaż produktów, organizacja i prowadzenie spotkań z klientem.
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2016-10-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Realizacja założonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i prowadzenie spotkań handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, konieczność wyjazdów służbowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: wojciech.smaza (at) cmc.net.pl
C.M.C. Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Andrychów (małopolskie)
jw.
BTL FORMS EFECTIVE ADVERTISING SP Z O. O. S.K. - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa dokumentów księgowych:CIT,PIT,VAT.Mile widziane wykształcenie ekonomiczne.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Skwierzyna (lubuskie)
jw.
ART-IN Batula Anatoliy - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska:- osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż stolarki otworowej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Do głównych obowiązków należeć będzie:- osiąganie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych klientów, ofertowanie, sprzedaż- utrzymanie dobrych relacji posprzedażowychmiejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie/Bydgoszczwynagrodzenie w kwocie netto
KOLBUD ŁUKASZ GRYKAŁOWSKI - 2016-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pełnienie obowiązków zastępcy kierownika, nadzór nad zespołem portugalskojęzycznym, bezpośredni kontakt z członkami
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
sprzątanie budynku biurowego wraz z częścią socjalną
HUNTERS Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Mroków (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów indywidualnych, biznesowych i operatorskich, prowadzenie rozmów handlowych, prowadzenie działan i akcji marketingowych, obsługa zgłoszeń serwisowych klientów,
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Bytów (pomorskie)
- pozyskiwanie nowych klientów,- prowadzenie bazy klientów,- sporządzanie ofert handlowych,- sporządzanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej,- współpraca z Dyrektorem,
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2016-11-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE PODATKÓW Z US I ZUS, OBSŁUGA PROGRAMÓW:KADROWO- PŁACOWEGO, PŁATNIKA, PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW PRACOWNICZYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZEUMIEJĘTNOŚCI: PRACY W ZESPOLE, ODPORNOŚĆ NA STRES, EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA CZASU PRACY, BARDZO DOBREJ OBSŁUGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANE KURSY KWALIFIKACYJNE, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIECV I LIST MOTYWACYJNY NA ADRES E-MAIL:LEWANDOWSKA.EWA (at) WOMP.SZCZECIN.PL, LUB PRZESŁAĆ NA ADRES WOMP BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 33
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM LECZENIA I PROFILAKTYKI - 2017-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Księgowanie i rozliczanie wydatków podmiotów. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą eloektroniczny. Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z klientami, oferowanie ofert spedycyjnych, pozyskiwanie klientów, budowanie relacji z klientami
Langowski Shipping - 2016-01-19 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Ostrołęka (mazowieckie)
utrzymanie i pozyskiwanie kontaktów z kontrahentami, uczestnictwo w targach
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Paszyn (małopolskie)
wykształcenie wyższe lub średniemile widziane doświadczenie w pracy w dziale zaopatrzeniaznajomośc obsługi programów komputerowych i magazynowychbardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiedodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego i branży metalowejSkładanie zapytań ofertowych i zamówień na materiały, przyjmowanie i wydawanie materiałów - ewidencja przychodów i rozchodów magazynowych w systemie komputerowym, gospodarka materiałami produkcyjnymi, przygotowanie ekspedycji wysyłkowych wyrobów gotowych, produktów i usług, sprawozdawczość magazynowa, tłumaczenie pism i emaili1 zmianawynagrodzenie: 2500 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE ZAP - MECHANIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i hiszpańskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2015-12-22 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie zleconych prac biurowych, układanie i wpinanie dokumentów księgowych, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-11-17 - Płock (mazowieckie)
ZAMAWIANIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, PROWADZENIE KORESPONDENCJI, ZAPYTANIA, ZAWIADOMIENIA, PISMA WYNIKAJACE Z PROCEDUR ODWOŁAWCZTCH, OPRACOWYWANIE CZĘŚCI OFERTOWEJ
BLEJKAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- PROWADZENIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ,- SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ,- OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,- WSPÓŁPRACA Z ZUS, US, GUS,- EWIDENCJONOWANIE I ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻNOWYCH PRACOWNIKÓW,- WSPÓŁPRACA Z PUP,- WSPÓŁPRACA ZE SPECJALISTĄ DS. BHP
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2015-11-18 - Rogoźnica (podkarpackie)
- Odbieranie ofert. Redagowanie ofert. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Negocjacje cen.- Wynagrodzenie: 1387,50 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Po okresie próbny istnieje możliwość zatrudnienia na pełny etat.- Praca: 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi komputera. Kontakt telefoniczny (Tel. 510-073-023) lub e-mail: k.michalska (at) marketmediasystem.com
"MARKET MEDIA SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Katowice (śląskie)
1. Analizowanie dokumentacji przetargowej oraz przygotowanie ofert pod względem merytorycznym i technicznym;2. Wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych;3. Analizowanie ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych;4. Uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Gotech" Spółka z o.o. Oddział Nowe Czarnowo - 2016-01-26 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)