SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI 132 Żyrardów oferta pracy Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI 132
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów, faktur, współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości (np. GUS) oraz sprowozdań finansowych, rozliczanie i analiza kosztów, współpraca przy tworzeniu planów finansowych, bieżące wsparcie Biura Rachunkowości Finansowej i Zarządzającej
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Limanowskiego 30, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów, faktur, współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości (np. GUS) oraz sprowozdań finansowych, rozliczanie i analiza kosztów, współpraca przy tworzeniu planów finansowych, bieżące wsparcie Biura Rachunkowości Finansowej i Zarządzającej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatki wr Regulaminu Wynagradzania CZMZ sp. z o.o.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI 132
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żyrardów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: biegły rewident
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Biegły rewident (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość aktualnych przepisów (ustawa o rachunkowości)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość ustaw podatkowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
Nazwa pracodawcy: Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Bolesława Limanowskiego 30, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Bolesława Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: założono kartę pracodawcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: biegły rewident
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af2fd1f4a6c1ecef4e489bf0dfa0d9dc
Podobne oferty pracy
Wyszukiwanie informacji o przetargach, sporządzanie ofert przetargowych, prowadzenie rejestru i archiwizowanie prowadzonych postępowań , wyjazdy do klientów, aktywne pozyskiwanie nowych zleceń.
Hamacher Elektrotechnika i Rozdzielnice Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
METS sp. z o.o. - 2016-04-21 - Gorzelin (dolnośląskie)
- Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji Stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji. Współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do: kontaktu z kandydatami do pracy i pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji; prowadzenia procesu rekrutacji zespołu pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji oraz pomocy w koordynowaniu pracy pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji; pomocy w załatwianiu spraw urzędowych, pomocy w załatwianiu zakwaterowania, tłumaczenia zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagany brak wady wymowy.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Katowice (śląskie)
SPRAWDZANIE, PRZYJMOWANIE TOWARU W MAGAZYNIE, PRZYGOTOWYWANIE WYSYŁEK, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH, PRACE BIUROWE ITP.
BDI POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Straszęcin (podkarpackie)
Wprowadzanie danych do programów.Praca od pon.do pt. od 7:00-15:00
Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE - 2018-10-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad partnerami biznesowymi firmy, udział w działaniach marketingowych, realizacja założonych planów. Branża informatyczna.
Retail Technology Consulting Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. produkcji zwierzęcej
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2016-12-12 - Smardzko (zachodniopomorskie)
- wykonywanie prac biurowych, - układanie i upinanie dokumentów, - wysyłka korespondencji, - wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych, - wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
-zakładanie akt osobowych-naliczanie wynagrodzeń-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
LKW WOLF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Wprowadzanie produktów do sprzedaży poprzez panel obsługi sklepu, na stronę autorską sklepu i na serwisy aukcyjne, opieka nad porawnością wyświetlanej oferty i aktualizacja oferty, bieżąca komunikacja z klientem, odpowiadanie na zapytania mailowe klientów.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Czekanka (śląskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie powierzchni
Floraj Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie klientów oraz nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, rozpowszechnianie informacji oraz oferty handlowej, reklamowanie Studia Mody w Internecie, planowanie i organizowanie procesu sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jawor (dolnośląskie)
- Prowadzenie administracji kadrowej pracowników- Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem , trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur- Współdziałanie z PUP, ZUS oraz innymi instytucjami- przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowych do ZUS
AMEX PLUS SP. Z O.O. - 2017-10-23 - Zawada (świętokrzyskie)
prowadzenie biura oraz ewidencji dokumentów, sporządzanie pism, porządkowanie dokumentów, wprowadzanie danych, bsługa interesantówDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Nadarzyn (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym. Charakterystyka pracy: obsługa klienta w zakresie sprzedaży wycieczek. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VICTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-02-10 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
organizacja pracy sekretariatu uczniowskiego, prowadzenie dokumnetacji, współpraca z nauczycielami i wychowawcami, archiwizowanie dzienników lekcyjnych i arkuszy ocen, sprawozdawczość, wykonywanie wszelkich prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Mikołów (śląskie)
W/g stanowiska.
Długosz Auto -Center - 2016-07-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa określonej grupy klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentacji eksportowej i organizacja dostaw towaru, współpraca z magazynem i nadzór na prawidłową realizacją zamówień / wydań towaru, realizowanie planów sprzedaży, udział w targach
CDRL S.A. - 2018-01-11 - Pianowo (wielkopolskie)
rozliczanie wpłat mieszkańców za czynsz, obsługa administracyjna budynku
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DOMENA" S.C. - 2017-02-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista ds. sprzedaży akcesoriów meblowych.
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2017-10-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji składników majątku (środki trwałe) i wyposażenia OHP; prowadzenie ksiąg inwentarzowych, przygotowanie i udział w inwentaryzacjach; czynny udział w brakowanie sprzętu (likwidacja) będącego na stanie Wojewódzkiej Komendy; właściwe oznakowanie majątku ruchomego, bieżąca aktualizacja wykazów wyposażenia w pomieszczeniach Wojewódzkiej Komendy i jednostek organizacyjnych; prowadzenie archiwum zakładowego; prowadzenia spraw z zakresu sprawozdawczości
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-01-16 - Zielona Góra (lubuskie)
poszukiwanie i obsługa kontrahentów na rytnkach UE i Azji
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
JW
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-10-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
przygotowanie budżetu i polityki sprzedażowej firmy; przygotowanie strategii pozyskiwania klientów w języku ukraińskim; przygotowanie raportów do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej w języku ukraińskim
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój Startup" - 2018-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad sprawnym i bezpiecznym działaniem maszyn i urządzeń, nadzór nad sprawnym działaniem agregatów prądotwórczych, nadzór stanu technicznego aparatów.Miejsce pracy: wylęgarnia piskląt w Skarżynku lub docelowo wylęgarnia piskląt w Kossobudach.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2017-12-01 - Kossobudy (mazowieckie)