SPECJALISTA DS. PRZESYŁEK Łódź oferta pracy Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZESYŁEK
Wynagrodzenie: od 2 630 PLN
Zakres obowiązków: mierzenie przesyłek,skanowanie listów przewozowych, kontakt z kurierami, sporządzanie raportów, spisywanie protokołów.
Data publikacji: 2018-12-07
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚW. TERESY 103, 91-222 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
mierzenie przesyłek,skanowanie listów przewozowych, kontakt z kurierami, sporządzanie raportów, spisywanie protokołów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 630 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZESYŁEK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik sortowania przesyłek i towarów
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 630 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Umiejętność 1] : chęć do pracy
Nazwa pracodawcy: Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 55, 90-413 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 55
danePracodawcy_nrKraz: 12861
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik sortowania przesyłek i towarów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.12.2018
Data dodania oferty pracy: 07.12.2018
Oferta pracy ważna do: 06.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
- praca na stanowisku specjalisty na Stacji Hydrologicznej w Radzyniu;- nadzór i utrzymanie hydrologicznej i meteorologicznej sieci stacji pomiarowych;- praca w terenie i na wodzie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku;- wykonywanie kontroli, remontów, zakładania, przenoszenia oraz likwidacji stacji hydrologicznych i meteorologicznych w obszarze działania SH Radzyń;- kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji hydrologicznych i meteorologicznych;- praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku;- wykonywanie pomiaru natężenia przepływu;- wykonywanie konserwacji przyrządów pomiarowych;- prace geodezyjne: niwelacja techniczna, przekroje poprzeczne, podłużne itp.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej- Państwowy Instytut Badawczy - 2017-10-06 - Radzyń (lubuskie)
planowanie i przygotowywanie projektów inwestycyjnych oraz ich prowadzenie i monitorowanie, nadzór nad dokumentacją techniczną
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-05-02 - Zgierz (łódzkie)
praca biurowa i wszelkie związane z tym obowiązki- obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, dokumentów księgowych, praca przy komputerze, wystawianie zleceń transportowych, organizowanie transportu, spedycja - nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Realizacja celów sprzedażowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
poszukiwanie klientów zagranicznych - Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Norwegia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Opracowywanie i realizacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa. Tworzenie i nadzór nad stroną internetową, pozycjonowanie, prowadzenie działań promocyjnych i wizerunkowych, monitorowanie trendów rynku, prowadzenie socjalmediów.Umowa o pracę na czas określony, system jednozmianowy w godz.: 8.00-15.00 od pn. do pt.Oferta skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akata osobowe, rejestry urlopów i chorobowych, rejestru pracowników zatrudninych i zwolnionych itp.)Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTYMAProwadzenie ewidencji czasu pracy pracowników (karty czasu pracy)Zgłaszanie pracowników zatrudnianych i zwalnianych do ZUSSporządzanie wszelkich umów o pracę, świadectw pracy.Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem (proces selekcji, rekrutacji nowych pracowników)oraz rozwiązaniem stosunku pracy.Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych z instytucjami GUP, PUW w zakresie uzyskiwania zezwoleń na zatrudnienie obcokrajowców. Praca w oparciu o program Optima.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
- udział w imprezach: targi, wystawy, konferencje, eventy branżowe (obsługa stoiska),-przygotowanie umów wydawniczych dot. reklam, wystaw,-nadzór nad przygotowaniem reklam w czasopismach i innych wydawnictwach.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Niepołomice (małopolskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-01-18 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych dla Klientów naszego biuraMiejsce pracy: Wroclaw, ul. Oławska Kontakt kandydatów z pracodawcą: 606720437Godzina zakończenia pracy : 16:00Sala E
Księgowi Specjaliści Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- opracowywanie wewnętrznych zarżadzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bhp,- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,zachorowań na choroby zawodowe,-prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych podejrzeń o takie choroby, przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- ocena ryzyka zawodowego,- organizowanie szkoleń w dziedzinie bhp, - przeprowadzanie kontroli stanu bhp,- nadzór nad właściwym zabezpieczeniem przeciwpożarowym obiektów szkoły,- przygotowywanie danych planów finansowych,- przekazywanie akt do zakładowego archiwum,- współdziałanie z jednostkami służby medycyny pracy oraz lekarzami sprawującymi profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,- inne czynności zlecone przez dyrektora.Godziny pracy: praca dwa razy w tygodniu. W poniedziałki od godziny 15.00 do 19.00, w czwartki od godziny 16.00 do godziny 20.00
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mikołaja Kopernika - 2015-12-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-ewidencja operacji gospodarczych-ewidencja sprzedażi i zakupów VAT-ewidencja środków trwałych-sporządzanie deklaracji VAT,PIT,CIT-tworzenie raportów, zestawień-bezpośredni kontakt z klientem oraz instytucjami -monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska - 2018-03-09 - Gniezno (wielkopolskie)
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
jw.
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, układanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, doradztwo w zakupach
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wohyń (lubelskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-10-18 - Siedlce (mazowieckie)
Kontrola jakości nasion soi i czystości. Raportowanie wyników inspekcji. Przygotowanie i utrzymanie planów kontroli jakościowych i standardów inspekcji. Wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale siewnym. Wstępna optyczna ocena materiału siewnego. Doradztwo w zakresie ochrony roslin i uprawy soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)
- prace proste (min. składanie gazetek reklamowych, gadżetów promocyjnych, doczepianie zawieszek do butelek)umowa zlecenia początkowe wynagrodzenie min. 13,70 zł/godzinę
"AMBRA" Spółka Akcyjna - 2018-11-20 - Wola Duża (lubelskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Pleszew (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań i deklaracji, prowadzenie dokumentacji księgowej, obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, staż pracy 2 lata, znajomość zagadnień księgowości.
Biuro "MM" Monika Wołoszyn - 2016-11-04 - Wejherowo (pomorskie)
spawanie konstrukcji stalowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH TECH-EXPORT SP. Z O.O. - 2017-08-14 - Kwidzyn (pomorskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Rybnik (śląskie)
Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazahstanie, Ubekistanie, Tadżykistanie oraz innych.Przygotowywanie ofert handlowych. Spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, korespondencja w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
Planowanie produkcji i organizowanie procesów, obsługa programu WH OKNA do prowadzenie produkcji (po szkoleniu), kierowanie i nadzorowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)