SPECJALISTA DS. PRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ STOLARKI BUDOWLANEJ Łosice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ STOLARKI BUDOWLANEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów, sprzedaż towarów, obsługa klientów hurtowych, doradztwo techniczne, organizowanie szkoleń
Data publikacji: 2019-10-03
Lokalizacja: Łosice (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łosice, powiat: łosicki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów, sprzedaż towarów, obsługa klientów hurtowych, doradztwo techniczne, organizowanie szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ STOLARKI BUDOWLANEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łosice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łosicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Data zakończenia pracy: 21.01.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskukomunikatywność, znajomość branży budowlanej i stolarki budowlanej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
Adres pracodawcy:
Narutowicza 6, 08-200 Łosice, powiat: łosicki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: łosicki
Gmina pracodawcy: Łosice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łosice
Ulica pracodawcy: Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA DREWNA I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 04.10.2019
Oferta pracy ważna do: 21.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea37a5915b671b66608c329e9c768d77
Podobne oferty pracy
Prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin.Negocjowanie warunków umów z dostawcami Chińskimi.Utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin w języku chińskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kraków (małopolskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
1. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz opieka nad obecnymi klientami firmy.2.Realizowanie celów sprzedażowych.3.Tworzenie ofert w odpowiedzi na potrzeby klientów oraz negocjowanie warunków współpracy. 4.Bieżące raportowanie wyników pracy.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2018-03-27 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa klienta francuskojęzycznego, tworzenie ofert, weryfikscja zleceń, nadzór nad realizacją i przebiegiem zlecenia
JM EXIM FENETRES SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów z dziedziny HR zgodnie z wewnętrznymi standardami komunikacji. Sporządzanie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu dla pracowników Credit Suisse w Szwajcarii. Postępowanie zgodnie z polityką firmy oraz przestrzeganie wszelkich przepisów i regulacji. Osiąganie ustalonych celów jakościowych oraz ilościowych. Ciągły rozwój i optymalizacja obszarów procesowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Suchy Las (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Radom (mazowieckie)
Pracownik na tym stanowisku:- Prowadzi dokumentację personalną pracowników i sporządza wszelkie dokumenty z nią związane,- Kontroluje terminy przedłużania umów o pracę,- Planuje nagrody jubileuszowe i odprawy emerytalno-rentowe pracowników Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP,- Ewidencjonuje zwolnienia lekarskie i przedkłada do naliczenia wynagrodzenia bądź zasiłku chorobowego specjaliście ds. płac,- Wystawia druki delegacji służbowych,- Prowadzi ewidencję czasu pracy łącznie z rocznymi kartami ewidencji oraz sporządza listy obecności dla biura komendy,- Nadzoruje wykorzystanie urlopów wypoczynkowych oraz prowadzi dokumentacje z tym związaną,- Sporządza wnioski oraz umowy o staż w porozumieniu z Powiatowymi Urzędami Pracy oraz prowadzi całą obsługę staży,- Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kadrowej i sprawozdawczości statystycznej na potrzeby: Komendy Głównej OHP , Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, Głównego Urzędu Statystycznego w ramach zadań zleconych przez kierownika zespołu,- Właściwie przechowuje i porządkuje dokumenty z zakresu swojej działalności,- Przejmuje obowiązki służbowe czasowo nieobecnego w pracy innego pracownika zespołu kadr ,- Obsługuje programy : PŁATNIK,QNT,GUS,PFRON- Wykonuje inne polecenia przełożonych związane z ich działalnością.- Wykonuje zadania w ramach koordynacji projektu "Wolontariat w OHP"
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2019-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowe, wprowadzanie danych do systemukadrowo - płacowego, monitorowanie obieg dokumentów pracowniczych, przygotowywanie danych do naliczania
kontakt przez OHP - 2019-03-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace murarskie wykonywane z cegieł klinkierowych oraz klinkiero - podobnych.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Kalinowice (lubelskie)
Obsługa klientów biura rachunkowego w zakresie płac - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, umów zleceń, deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych związanych z wynagrodzeniami oraz w ograniczonym stopniu - dla kilku klietnów - obsługa w zakresie kadr. Możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, a także na umowę zlecenie. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracdoawcą - e-mail: biuro (at) abem.pl, tel.: 71 792 49 04.
Biuro Usług Księgowych ABEM Bednarska, Maluszczak Sp. j. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie kierowców z gotówki, fakturowanie, prowadzenie kasy filii, bieżąca obsługa klientów, zarządzanie pracą kurierów.Praca w godz. 8-16, 11-19
WOLAŃSKI TRANSPORT Łukasz Wolański - 2019-03-26 - Chmielów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie ofert w branży elektrotechnicznej;- sporządzanie wycen i kosztorysów dla klientów.
TELEKTRIM S.A. - 2018-01-16 - Chełm (lubelskie)
ZAKŁADANIE, PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ ROLNICZYCH. OPRACOWYWANIE WYNIKÓW, PUBLIKOWANIE PRAC, WSPÓŁPRACA Z INNYMI JEDNOSTKAMI DOŚWIADCZALNYMI, PRACE GOSPODARCZEWYMAGANIA: TECHNIK, INŻ. ROLNICTWA, ZNAJOMOŚĆ PRAC W ROLNICTWIEPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00PRACA SPORADYCZNIE W WOLNE DNI
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2018-11-06 - Białogard (zachodniopomorskie)
Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalających jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wynagrodzenie do ustalenia.
"DIG-NET" LENART SP.J. - 2018-08-21 - Mroczeń (wielkopolskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji w Europie oraz poza UE. Poszukiwanie nowych klientów, nawiązywanie kontaktów UE oraz Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2019-11-14 - Lublin (lubelskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, przygotowanie towaru do sprzedaży, rozładunek towaru, obsługa komputera, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)
Budowanie relacji biznesowych z dostawcami w Europie. Efektywna sprzedaż towarów i usług pracodawcy. Zakup towarów i usług na rzecz pracodawcy. Efektywna analiza możliwości i ryzyk rynkowych występujących w branży. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Analizowanie wyników sprzedaży. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Realizowanie planów sprzedażowych. Reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych. Proonowanie działań usprawniających sprzedaż. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Grodków (opolskie)
- planowanie, realizacja marketingu internetowego, tworzenie strategii e-commerce, realizacja i analiza działań e-commerce, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju w zakresie sprzedaży kanałami e-commer
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Swarzędz (wielkopolskie)
- odpowiadanie na pytania i skargi klientów docierające do firmy drogą telefoniczną, czatem, mailem, faksem, pocztą tradycyjną, innymi kanałami. - rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym- komunikowanie się z innymi działami w zakresie pytań/problemów klientów. Umowa na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach: 9:30 - 17:30. Umowa na 2 lata ( z możliwością przedłużenia)
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) - 2019-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie bieżących prac budowlanych, obsługa sprzętu budowlanego
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Zapałów (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji analit. i syntet. środków trwałych. Układanie i wpinanie faktur sprzedaży do segregatorów.Naliczanie comiesięczne odpisów amortyzacyjnych.Rozliczanie produkcji oraz uzgadnianie kont analit. środków trwałych.Pomoc w dziale kadr i płac.
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj - 2018-09-28 - Dębica (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Nysa (opolskie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
- Odpowiedzialność przede wszystkim za administrowanie środowiskiem przechowywanie informacji w wielu regionach geograficznych. Zakres odpowiedzialności obejmujący SAN (Sieć Pamięci Masowej) o/lub NAS (Pamięć podłączona do sieci) zawiera: zadania administrowania i przechowywanie informacji; konserwację urządzenia przechowywania informacji; konfigurację urządzenia przechowywania informacji; regulację działania systemu; zaawansowanie wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 04.05.2016 r. do 03.05.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyka / Elektronika i pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza i potwierdzone doświadczenie dot: administrowania i przechowywania informacji; konserwacji oprogramowania przechowywania informacji; konfiguracja urządzeń przechowywania informacji; regulacja działań systemu; wykrywanie i usuwanie usterek; projektowanie infrastruktury i doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
sprzedaż części do pojazdów samochodowych
PW AUTOS sp. z o.o. - 2018-04-14 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)