SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ- SPEDYTOR Chmielów oferta pracy WOLAŃSKI TRANSPORT Łukasz Wolański
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ- SPEDYTOR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie kierowców z gotówki, fakturowanie, prowadzenie kasy filii, bieżąca obsługa klientów, zarządzanie pracą kurierów.Praca w godz. 8-16, 11-19
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Chmielów (podkarpackie)
Pracodawca: WOLAŃSKI TRANSPORT Łukasz Wolański
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strefowa 34, 39-442 Chmielów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie kierowców z gotówki, fakturowanie, prowadzenie kasy filii, bieżąca obsługa klientów, zarządzanie pracą kurierów.Praca w godz. 8-16, 11-19
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ- SPEDYTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chmielów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler rozliczeń pieniężnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność współpracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi programu EXCEL
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z rozliczaniem.
Nazwa pracodawcy: WOLAŃSKI TRANSPORT Łukasz Wolański
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Józefa Ignacego Kraszewskiego 7/10, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Józefa Ignacego Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler rozliczeń pieniężnych
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Strzyżenie, wykonywanie fryzur, pielęgnacja włosów, farbowanie
Zakład Fryzjerski Jadwiga Zakrzewska - 2017-11-02 - Andrespol (łódzkie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów.Przeprowadzenie procesu naborów kandydatów z Ukrainy. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika. Zakwaterowanie pracowników, prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim. Określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Godziny pracy od 9:00-11:00 i 13:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Nowa Sól (lubuskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim i ukraińskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg zakresu czynności dla specjalisty ds obsługi klientów stałych
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przygotowywanie i weryfikacja umow, wystawianie faktur, rozliczanie zleceń zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-09 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klient w siedzibie firmy i w terenie, wystawianie dowodów sprzedaży w postaci paragonów oraz faktur, skanowanie, kserowanie dokumantów, reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych, przedstawianie ofert, odbieranie i wysyłanie poczty
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń elektroenergetycznych, medycznych i gastronomicznych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-10-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczegoi agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń,w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celuzapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnieniabezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału orazdo Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożeniapożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonaniawymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórychczynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższew zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-01-14 - Racibórz (śląskie)
realizacja planów sprzedaży, monitorowanie sytuacji rynkowej, poszukiwanie nowych klientów prowadzenie rozmów i korespondencji w j.angielskim; mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, gotowość do wyjazdów służbowych
PPO PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE STRZELCE OPOLSKIE - 2017-06-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-2020, przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu, utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-2020, obsługa organizacyjnych spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka" - 2016-10-19 - Łowicz (łódzkie)
Opieka nad pacjentem chorym przewlekle
Ośrodek Rehabilitacyjno - Leczniczy "Sosnowa Aleja" Sp. z o.o - 2017-10-02 - Wardzyn (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Grójec (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie się z organizacją pracy, regulaminem, procedurami i organizacją magazynu, organizacją produkcji wyrobów,- obsługa programów magazynowych, czytników i kodów kreskowych - nauka wydawania dokumentó zewnętrzynch i wewnętrznych,- przygotowanie towarów - załadunek i rozładunek ręczny.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Zgierz (łódzkie)
wykonywanie i nadzór nad załadunkami i rozładunkami wyrobów hutniczych, obsługa dźwigu i ładowarki teleskopowej
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Siemoń (kujawsko-pomorskie)
diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy; identyfikowanie źródeł finansowania planowanych działań; analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania; opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami różnych dziedzin; przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łącznie z dokumentami towarzyszącymi; składanie uzupełnień i dodatkowych wyjaśnień, odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen; przygotowywanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia tej umowy; ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskiwaniem finansowania
Wioletta Wudniak Biuro Rachunkowe Strefa Biznesu - 2018-12-04 - Zamość (lubelskie)
Obsługa klienta
Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH - 2016-11-03 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z kierowcami, nadzorowanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-10-18 - Kęty (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ŻURAWSKI MARIAN PRZED.H-U-P "KRYMA"IMP-EXPORT - 2017-08-22 - Gliwice (śląskie)
Realizacja zadań związanych z finansowaniem usług i instrumentów rynku pracy, obsługa elektronicznego systemu Syriusz, weryfikacja wniosków i dowodów księgowych, przygotowywanie okresowych sprawozdań oraz analiz. Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty należy składać do dnia 21.11.2016 r. do godz. 15.30 z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do spraw Programów - stażysta" w zamkniętej kopercie w sekretariacie - II piętro. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14351277?version=1.0
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-11-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pośrednictwo ubezpieczeniowo-finansowe
Sebastian Wartecki - WARTECKI - PL - 2018-12-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
•podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży,•opracowanie i wdrażanie programów skierowanych do młodzieży, dofinansowanych ze środków UE,•planowanie, realizacja i koordynacja współpracy zagranicznej,•organizowanie dla uczestników zajęć z zakresu edukacji europejskiej, również przy udziale partnerów,•uczestnictwo w szkoleniach w zakresie współpracy z zagranicą, możliwości i zasad korzystania z funduszy europejskich,•prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej w zakresie realizowanych działań
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Dobieszkowie - 2017-06-13 - Dobieszków (łódzkie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA JEDNOSTKI W ZAKRESIE PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU PZP, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA, MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIPRACA W GODZINACH: 07:30-11:30
ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO - 2019-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa bieżących Kontrahentów zagranicznych Firmy, budowanie dobrych relacji z Kontrahentami Firmy, przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień eksportowych.
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku firmy w sieci, współpraca z agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, prasą, rozwój aktualnych kanałów komunikacji i promocji oraz wymyślanie nowych możliwości promowania produktów, obsługa mediów społecznościowych i strony www, aktywne działanie w środowisku Google, przyjmowanie zamówień na produkty: bezpośrednio, telefonicznie, internetowo.
"HORT - CAFE" S.J. Teresa i Stanisław Komar - 2016-02-10 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie strategii prowadzenia sprzedaży internetowej. Przyjmowanie i realizacja zamówień. Prowadzenie dokumentacji sprzedaży, płatności, zwrotów towarów.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowe tymczasową, nr wpisu 364.Negocjowanie warunków zakupów materiałów i usług produkcyjnych, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, monitorowanie oraz doskonalenie bazy dostaców, prowadznene i aktualizacja bazy zakupowej, sporządzanie zamówień zakupu kompenentów produkcyjnych oraz usług zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, analiza ofert oraz analiza jakościowa dostawców, współpraca z innymi departamenatmi w celu realizacji zadań, stały monitoring rynku dostawców, sporządzanie analiz, zesatwień i raportów.Jedna zmiana: od 7:00-15:00
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Mielec (podkarpackie)