SPECJALISTA DS. PROMOCJI SZKOLEŃ JĘZYKOWYCH DLA OBCOKRAJOWCÓW Podgaje oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI SZKOLEŃ JĘZYKOWYCH DLA OBCOKRAJOWCÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwanie osób chętnych na kurs języka polskiego, wśród osób legalnie przebywających w Polsce oraz zamierzających przybyć do Polski w celach zarobkowych lub turystycznych w szczególności z krajów j.w.
Data publikacji: 2020-07-06
Lokalizacja: Podgaje (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Podgaje, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwanie osób chętnych na kurs języka polskiego, wśród osób legalnie przebywających w Polsce oraz zamierzających przybyć do Polski w celach zarobkowych lub turystycznych w szczególności z krajów j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROMOCJI SZKOLEŃ JĘZYKOWYCH DLA OBCOKRAJOWCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podgaje
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1401
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Znajomość środowiska obcokrajowców przebywających w Polsce, pochodzących z Dalekiego Wschodu w szczególności: Filipiny, Indonezja, Malezja, a także Indie, Nepal, potwierdzona podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7981427077
danePracodawcy_regon: 140583450
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Adres pracodawcy:
Składowa 5, 26-800 Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: białobrzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1401
Gmina pracodawcy: Białobrzegi
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białobrzegi
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0973286
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.07.2020
Oferta pracy ważna do: 19.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4614b84c45001be20991ecbe276b4ab5
Podobne oferty pracy
1. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych-środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, czuwanie nad ich prawidłowym przekazaywaniem osobom materialnie odpowiedizlnych, zajmowanie się sie sprawami dotyczącymi inwetaryzacji.2.Wykonywanie czaynności przygotowawczychz wiązanych z likwiadcją , w tym sprzedażą środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.3.Sporządzanie sprawozdań w zakresie gospodarowania majątkiem trwałym i nietrwałym.4.naliczanie amortyzacji, uzgadnianie tabel amortyzacyjno-umorzeniową, conajmiej raz na kwartał.5.Prowadzenie dokumentacjidotyczącej gospodarki mieszkaniowej Nadlasnictwa Konin.6.Prowadzenie dokumentacji związanej z czynszami za najem lokali i budynków.7.Składanie zamówień na artykuły biurowe, druki, czasopisma, tonery, kalendarze i inne materiały służące potrzebom administracyjnym nadleśnictwa. Prowadzenie ewidencji wydanych materiałów biurowych.8. Organizacja funkcjonowania pokoju gościnnego.9. Organizacja narad i spotkań.10.Wykonywanie czynności związanych z zakupem energi elektrycznej i jej rozliczeniem.11.Prowadzenie rozliczeń i dokonywanie obciążeń z tytułu dostawu wody oraz wywozu nieczystości na podstawie zawartych umów.12.dokonywanie opłat abonamentowych radiowo telewizyjnych.13.Rozliczanie druków ścisłego zarachowania pod względem ciągłości i ilości wydruków przynajmniej raz w kwartale, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami.14.Prowadzeni spraw ubezpieczeń rzeczowych i majatkowych nadleśnictwa.15.Sprawdzenie merytoryczne i rozliczanie faktur za dostawy i usługi w zakresie swojego działania.16.Przygotowywanie w formie edytowalnej opisu przedmiotu zamówienia i wzór umowy o zamówienie publiczne z zakresu swego działania, po akceptacji przez radcę prawnego przekazanie na stanowisko ds. zamówień publicznych.17.Opracowanie projektu uregulowań wewnętrznych wydawanych przez nadleśniczego w zakresie swojego działnia. Czuwanie nad ichaktualizacją i zgodnością z przepisami wyższego rzędu.Szczeguły dostępne na stronie www.konin.poznań.lasy.gov.pl
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KONIN - 2018-11-02 - Konin (wielkopolskie)
Prowadzenie działań marketingowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi (drukarnie), organizacja i redakcja materiałów marketingowych.
TRADE 8 Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Identyfikowanie odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji, organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży, opracowywanie planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi, sporządzanie raportów z sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji magazynowo-zakupowej (obsługa dokumentów sprzedażowych), utrzymywanie stanów magazynowych na poziomie zgodnym z celami przedsiębiorstwa, kontrola nad przyjętymi i wydawanymi towarami z magazynu, nadzorowanie projektów od strony logistycznej, praca w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Planowanie, koordynacja i realizacja działalności marketingowej w firmie, opracowywanie strategii i planów marketingowych, przygotowywanie ofert dla klientów z Rosji i Chin, nawiązywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z kontrahentami, udział w konferencjach, targach na terenie Polski , Rosji.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Jarosław (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie zawodowe, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość komputera. Charakterystyka pracy: obsługa klienta, przyjmowanie zamówień od klientów oraz ich realizacja, wystawianie faktur i wydań zewnętrznych, przyjmowanie i wykładanie towarów na półki. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK FRANCISZEK SZOSTAK - 2018-05-07 - Stanowice (śląskie)
Zakres obowiązków: -analiza wymagań dotyczących oprogramowania, projektowanie i implementacja oprogramowania, przygotowanie specyfikacji/ dokumentacji odpowiednich części oprogramowania, współpraca z integratorami w zakresie weryfikacji produktu końcowego.Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenie z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS EngineedGodzina zakończenia pracy: 17:00Sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie cyklem życia pracownika na każdym etapie kariery, zarządzanie procesami transferów, zwolnień okresowych, rozwiązywania umowy, promocji, zmain wynagrodzenia, kontakt z interesariuszami, przetwarzanie i analiza danych kadrowych, tworzenie raportów w zakresie cyklu życia pracowników, konsultacje z międzynarodowymi klientami w związku z cyklem życia pracownika w celu zwiększenia efektywności aklualnych procedur w oparciu o doświadczenie i informację zwrotną od klientów.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
- POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE KLIENTÓW W ZAKRESIE ODBIORU SUROWCÓW WTÓRNYCH (W TYM MAKULATURY, FOLII I TWORZYW SZTUCZNYCH),- ANALIZA I MONITORING RYNKU ODPADÓW, ELEKTROODPADÓW I SUROWCÓW WTÓRNYCH,- USTALANIE TRAS I HARMONOGRAMÓW ODBIORÓW,- OPIEKA NAD REALIZOWANYMI KONTRAKTAMI W ZAKRESIE GOSPODARKI ODPADAMI,- REALIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY I ZAKUPU SUROWCÓW WTÓRNYCH ( W TYM MAKULATURY, FOLII I TWORZYW SZTUCZNYCH), ZŁOMÓW I INNYCH ODPADÓW,
Metkom Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
Prowadzenie proców legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce, przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców, reprezentowanie firmy przed Urzedami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi. Współpracowanie z firmą zewnętrzną, koordynowanie obiegu dokumentów do właściwych urzędów. zatrudnienie na 3 lata
EWIGOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie postepowań zamówieniowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych, archiwizacja i rejestracja postępowań
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi - 2019-04-04 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2016-12-09 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw ubezpieczeń (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Tychy (śląskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://zs2.koszalin.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id
Zespół Szkół Nr 2 im. St. Lema w Koszalinie - 2018-12-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie form wypiekowych, wózków wypiekowych, dzielenie ciasta, obsługa taśm załadunkowych.
Zakład Budowy i Remontów Pieców Piekarniczych Tomasz Makuch - 2019-11-05 - Zwoleń (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, faktur zakupu i sprzedaży i innych dokumentów księgowych, rozliczanie delegacji służbowych: krajowych i zagranicznych, rozliczanie zaliczek pracowniczych, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczenia międzyokresowe kosztów, kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, włączanie się do rozliczania spisów z natury, wykonywanie czynności polegających na zastępowaniu innych pracowników działu finansowo-księgowego podczas ich nieobecnościpraca na umowę na czas nieokreslony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Działanie jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnychusług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych zapytań i uczestnictwo/prowadzenie wspólnych inicjatyw. Zapewnienie klientom kompletnych, dokładnych i terminowych odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach projektu KPI HR i przez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Odpowiedzialność za wszystkie przych. zapytania oraz współpr. z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o statusie. Zarządz. danymi oraz wykonywanie działań w celu zapewnienia dokładnego i terminowego wynagradzania pracownika za pośr. listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie kontroli zgodnie z wymaganiami Kontroli Wewn., Procedurą Audytu, OPMs i HR KPI. Uruchomienie analizywykrycia przyczyny wszystkich błędów i wdrożenie działań zapobiegawczych. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i niespójności procesowych do zesp. odszkodowania SSC i / lub zesp. centralnych. Wsparcie zespołu kompensacji SSC podczas wykonywania cykli globalnych (IC, Merit, Przeglądów płacowych) oraz konkretnych projektów na rynku. Przygotowanie wysokich standardów jakości i złożonych raportów, w tym obliczeń (czyli wzrostu wytycznych płac) i symulacji. Generowanie raportów i kontroli kwalifikacyjnych w celu wspierania lokalnych cykli C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń). Koordynacja i wykonywaniekompleksowych zmian masowych analizując strukturę, przygotowanie plików, śledzenie z zaangażowanych stron i dokładne zarządzanie danymi oraz przygotowaniem dokumentów Aktywne identyfikowanie obszarów i sposobów poprawy zasięgu usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy efektywności usług. Budowanie efektywnej współpracy pomiędzy zespołami SSC i rynkiem HR w celu realizacji proponowanych ulepszeń.Wymiana najlepszych praktyk w celu dalszego zwiększenia jakości świadczonych usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu w celu określ. przyczyny opóźnienia i/lub błędów oraz proponowaniaulepszeń. Odgrywanie kluczowej roli w retencji wiedzy w zespole-szkolenia Generalistów HR. Tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy na bieżąco i w wys. jakości w porozumieniu z różnymi stronami związanymi z HR. Wspieranie Lidera Zespołu przez koordynację wspólnych inicjatyw z zespołami SSC i zespołów HR na rynku. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontakt z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych. Doradztwo w sprawie części. Tworzenie wycen oferowanych produktów. Przyjmowanie oraz realizacja zamówień. Analiza cen i kontrola generowanej marży. Kształtowanie pozytywnego wizerunku marki firmy na podległym terenie. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas nieokreślony. Godz. pracy 9-17.
AGRICULTURAL PRODUCTION & HANDLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2019-10-02 - Słupsk (pomorskie)
osługa programu Płatnik i Optima, rozliczanie wynagrodzeń pracowników, rejestrowanie i zgłaszanie pracowników w ZUS, inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
FORSAGE TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Częstochowa (śląskie)
Tworzenie albumów muzycznych, analiza rynku zagranicznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ I INTERNETOWEJ, WYSZUKIWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OFERT, SPOTKANIA Z KLIENTAMI,
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Polkowice (dolnośląskie)
•samodzielne i kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych•wsparcie kadry kierowniczej w trakcie procesu zatrudnienia i wdrażania nowych pracowników•współudział w tworzeniu i wdrażaniu praktyk HR i polityki personalnej firmy•współpraca z instytucjami i kooperantami działającymi w obszarze rynku pracy•prowadzenie działań komunikacyjnych z kandydatami (umawianie i przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych oraz przekazywanie informacji zwrotnej),•budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami •współpraca z pozostałymi członkami zespołu i wsparcie w realizacji celów.
FIRMA GIBOWSKI SP. Z O.O. - 2019-04-17 - Przyborki (wielkopolskie)
wyk. zawodowe elektromonter lub średnie techniczne elektromonter, upr. SEP b.o. ( bez ograniczeń ) - Eksploatacja, wymagane zaświadczenie -prace pod napieciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, urz. rozdzielczych do 1 kV, zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu/podesty ruchome przejezdne- wielobrzeżne, przewoźne, usługi murarskie; Praca na budowie (delegacje teren Polski ), przebudowie, remontach i eksploatacji tych linii elektroenergetycznych na podstawie dokumentacji technicznej. Praca na wysokości powyżej 3 m.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw zw z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji, koordynowanie prac związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO. Praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca biurowa oraz praca przy pomocy organizacji szkoleń, obsluga sprzetu biurowego (faks, komputer, kserokopiarka, telefon), pomoc przy organizacji szkoleń zarówno na miejscu w biurze jak i poza nim, obsługa klienta tj.: instytucji rynku pracy i innych podmiotów w zakresie organizacji szkoleń, wysyłanie ofert szkoleniowych drogą mailową, faksem, kontakt telefoniczny z klientem,, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji szkoleniowej
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
Zespół Szkół Im. Konarskiego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
-zarządza polityką handlową spółki, - opracowuje strategię sprzedaży i nadzruje ich realizację, - pozyskuje nowych klientów i utrzymuje dobre relacje z partnerami biznesowymi, -prowadzenie negacjacji handlowych, -bada rynek i trendy dfirmy oraz monitopruje działania konkurencji,- bieżąca analiza trendów, wskaźników ekonomicznych i konkurentów, - inicjuje działałania zmierzajace do maksymalizacji wyników sprzedaży, - buduje wizrunek spółki i bazę klientów, - negocjuje warunki współpracy i umowy handlowe, -odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem, --odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązujacym prawem, -organizuje i nadzoruje gospodarkę magazynową spółki,- współpracuje z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi i Ukrainy w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej spółki.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Częstochowa (śląskie)