SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Konin oferta pracy LASY PA艃STWOWE NADLE艢NICTWO KONIN
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 4聽200 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Prowadzenie ewidencji sk艂adnik贸w maj膮tkowych-艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych, czuwanie nad ich prawid艂owym przekazaywaniem osobom materialnie odpowiedizlnych, zajmowanie si臋 sie sprawami dotycz膮cymi inwetaryzacji.2.Wykonywanie czaynno艣ci przygotowawczychz wi膮zanych z likwiadcj膮 , w tym sprzeda偶膮 艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych.3.Sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie gospodarowania maj膮tkiem trwa艂ym i nietrwa艂ym.4.naliczanie amortyzacji, uzgadnianie tabel amortyzacyjno-umorzeniow膮, conajmiej raz na kwarta艂.5.Prowadzenie dokumentacjidotycz膮cej gospodarki mieszkaniowej Nadlasnictwa Konin.6.Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z czynszami za najem lokali i budynk贸w.7.Sk艂adanie zam贸wie艅 na artyku艂y biurowe, druki, czasopisma, tonery, kalendarze i inne materia艂y s艂u偶膮ce potrzebom administracyjnym nadle艣nictwa. Prowadzenie ewidencji wydanych materia艂贸w biurowych.8. Organizacja funkcjonowania pokoju go艣cinnego.9. Organizacja narad i spotka艅.10.Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zakupem energi elektrycznej i jej rozliczeniem.11.Prowadzenie rozlicze艅 i dokonywanie obci膮偶e艅 z tytu艂u dostawu wody oraz wywozu nieczysto艣ci na podstawie zawartych um贸w.12.dokonywanie op艂at abonamentowych radiowo telewizyjnych.13.Rozliczanie druk贸w 艣cis艂ego zarachowania pod wzgl臋dem ci膮g艂o艣ci i ilo艣ci wydruk贸w przynajmniej raz w kwartale, zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami.14.Prowadzeni spraw ubezpiecze艅 rzeczowych i majatkowych nadle艣nictwa.15.Sprawdzenie merytoryczne i rozliczanie faktur za dostawy i us艂ugi w zakresie swojego dzia艂ania.16.Przygotowywanie w formie edytowalnej opisu przedmiotu zam贸wienia i wz贸r umowy o zam贸wienie publiczne z zakresu swego dzia艂ania, po akceptacji przez radc臋 prawnego przekazanie na stanowisko ds. zam贸wie艅 publicznych.17.Opracowanie projektu uregulowa艅 wewn臋trznych wydawanych przez nadle艣niczego w zakresie swojego dzia艂nia. Czuwanie nad ichaktualizacj膮 i zgodno艣ci膮 z przepisami wy偶szego rz臋du.Szczegu艂y dost臋pne na stronie www.konin.pozna艅.lasy.gov.pl
Data publikacji: 2018-11-02
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: LASY PA艃STWOWE NADLE艢NICTWO KONIN
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:GAJOWA 2, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Prowadzenie ewidencji sk艂adnik贸w maj膮tkowych-艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych, czuwanie nad ich prawid艂owym przekazaywaniem osobom materialnie odpowiedizlnych, zajmowanie si臋 sie sprawami dotycz膮cymi inwetaryzacji.2.Wykonywanie czaynno艣ci przygotowawczychz wi膮zanych z likwiadcj膮 , w tym sprzeda偶膮 艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych.3.Sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie gospodarowania maj膮tkiem trwa艂ym i nietrwa艂ym.4.naliczanie amortyzacji, uzgadnianie tabel amortyzacyjno-umorzeniow膮, conajmiej raz na kwarta艂.5.Prowadzenie dokumentacjidotycz膮cej gospodarki mieszkaniowej Nadlasnictwa Konin.6.Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z czynszami za najem lokali i budynk贸w.7.Sk艂adanie zam贸wie艅 na artyku艂y biurowe, druki, czasopisma, tonery, kalendarze i inne materia艂y s艂u偶膮ce potrzebom administracyjnym nadle艣nictwa. Prowadzenie ewidencji wydanych materia艂贸w biurowych.8. Organizacja funkcjonowania pokoju go艣cinnego.9. Organizacja narad i spotka艅.10.Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z zakupem energi elektrycznej i jej rozliczeniem.11.Prowadzenie rozlicze艅 i dokonywanie obci膮偶e艅 z tytu艂u dostawu wody oraz wywozu nieczysto艣ci na podstawie zawartych um贸w.12.dokonywanie op艂at abonamentowych radiowo telewizyjnych.13.Rozliczanie druk贸w 艣cis艂ego zarachowania pod wzgl臋dem ci膮g艂o艣ci i ilo艣ci wydruk贸w przynajmniej raz w kwartale, zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami.14.Prowadzeni spraw ubezpiecze艅 rzeczowych i majatkowych nadle艣nictwa.15.Sprawdzenie merytoryczne i rozliczanie faktur za dostawy i us艂ugi w zakresie swojego dzia艂ania.16.Przygotowywanie w formie edytowalnej opisu przedmiotu zam贸wienia i wz贸r umowy o zam贸wienie publiczne z zakresu swego dzia艂ania, po akceptacji przez radc臋 prawnego przekazanie na stanowisko ds. zam贸wie艅 publicznych.17.Opracowanie projektu uregulowa艅 wewn臋trznych wydawanych przez nadle艣niczego w zakresie swojego dzia艂nia. Czuwanie nad ichaktualizacj膮 i zgodno艣ci膮 z przepisami wy偶szego rz臋du.Szczegu艂y dost臋pne na stronie www.konin.pozna艅.lasy.gov.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽200 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Konin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Konin
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Konin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽200 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.12.2018
Data zako艅czenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: OBS艁UGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
OBS艁UGA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO LAS脫W PA艃STWOWYCH (SILP)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymgania konieczne to wykszta艂cenie 艣rednie i 7 lat sta偶u pracy lub wykszta艂cenie wy偶sze i 2 lata sta偶u pracyWymagania po偶膮dane:-uko艅czone studia wy偶sze z zakresu administracji lub ekonomii,-odbyty sta偶 w Lasach Pa艅stwowych,-prawo jazdy kat. B,-posiadanie samochodu prywatnego, kt贸ry mo偶e by膰 wykorzystany do cel贸w s艂u偶bowych,-znajomo艣膰 Systemu Inforamtycznego Las贸w Pa艅stwowych,-znajomo艣膰 pakietu MS Office,-znajomo艣膰 przepis贸w prawnych i uregulowa艅 wewn臋trznych obowi膮zuj膮cych w Lasach Pa艅stwowych,-po偶膮dane cechy:zdolno艣ci oraqgnizacyjne,dok艂adno艣膰, odpowiedzialno艣膰, wysoka kultura osobista, rzetelno艣膰.
Nazwa pracodawcy: LASY PA艃STWOWE NADLE艢NICTWO KONIN
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
GAJOWA 2, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym, kserokopie domument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie, o艣wiadczenie kandydata, 偶e nie by艂 karany s膮dowanie za przest臋pstwo z ch臋ci zysku lub innych pobudek, posiada obywatelstwo polskie oraz pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzysta z pe艂ni praw publicznych, posiada niennagann膮 opinie, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu naboru na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych w Nadle艣nictwie Konin
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail, Termin: Wymagane okumenty nale偶y z艂ozy膰 do 14.11.2018r. do godz.15:00 z dopiskiem " Nab贸r na stnowisko: Specjalista ds. administracyjnych, Godziny : 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: GAJOWA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.11.2018
Data dodania oferty pracy: 02.11.2018
Oferta pracy wa偶na do: 14.11.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.11.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 01.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Planowanie i wdra偶anie metod promocji, organizacja i doskonalenie proces贸w sprzeda偶y w sp贸艂ce, zawi膮zywanie i podtrzymywanie kontakt贸 z klientami, wsp贸艂praca z klientami i handlowcami, nadz贸r nad personelem sklepu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Le艣na (dolno艣l膮skie)
Rozlicznie wp艂at, fakturowanie, kontakt z ksi臋gowo艣ci膮
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Prowadzenie spraw kancelaryjno=biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - 呕ary (lubuskie)
Sprzeda偶 artyku艂贸w b臋d膮cych w ofercie sp贸艂ki, sprzeda偶 internetowa.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Szukamy os贸b, kt贸re ch臋tnie podejm膮 si臋 zada艅 zwi膮zanych z zakupem orazsprzeda偶膮 samochod贸w nowych i u偶ywanych w pr臋偶nie rozwijaj膮cej si臋 firmie zbran偶y motoryzacyjnej. Do osoby na tym stanowisku b臋dzie nale偶e膰: aktywne zarz膮dzanie zakupem pojazd贸w poprzez wszelkie dost臋pne 藕r贸d艂a, aktywne zarz膮dzanie sprzeda偶膮 pojazd贸w, realizacja plan贸w zakupu isprzeda偶y, kszta艂towanie pozytywnego wizerunku firmy i rozwoju,przestrzeganie standard贸w firmy, orientowanie w si臋 w trendach rynkowych,wyznaczanie nowych cel贸w zapewniaj膮cych rozw贸j firmy i stanowiska, pe艂neraportowanie wynik贸w oraz sprawozdawczo艣膰 dzia艂a艅 handlowych, odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owy przep艂yw dokumentacji handlowej i ksi臋gowej, aktywna wsp贸艂praca z zespo艂em, wizyty handlowe u kontrahent贸w, praca w godz. 8-16
Sanpro Job Service Sp. z o. o. - 2016-03-31 - Opole (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Grodk贸w (opolskie)
Pozyskiwanie klient贸w i obs艂uga klient贸w zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, wsp贸艂praca z dzia艂em realizacji zam贸wie艅
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Dostarczanie mieszanki betonowej do klienta.Miejsce wykonywania pracy: Mr膮gowo, Biskupiec.
Wojno Zbigniew Firma Handlowo-Us艂ugowa "POL-KRUSZ" - 2018-02-23 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga faktur sprzeda偶y
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-US艁UGOWE ROLLS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-10-08 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga sklepu internetowego, opracowywanie opisu produkt贸w, sprzeda偶 poprzez serwisy aukcyjne, administrowanie sklepem internetowym, oferta sta偶u skierowana do os贸b bezrobotnych do 30 roku 偶ycia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Nowy Dw贸r Gda艅ski (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca - dekorator / nab贸r sta偶 do 30 r. 偶.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pabianice (艂贸dzkie)
Poszukujemy osoby z bardzo dobr膮 znajomo艣ci膮 j臋zyka niemieckiego do pracy przy obs艂udze zam贸wie艅 internetowych z rynku niemieckiego (mail, tel.). Oczekujemy bieg艂ej znajomo艣ci obs艂ugi komputera, zaanga偶owania, kreatywno艣ci.
4L Textil Wojciech Siwy - 2017-09-14 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Wystawianie i przyjmowanie faktur sprzeda偶,obs艂ug klienta, sporz膮dzanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zam贸wie艅
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowe "Janex" S.j.Jan Ciupak,Leszek Ciupak Jan贸w Lub - 2016-11-30 - Jan贸w Lubelski (lubelskie)
Pozyskiwanie klient贸w przez telefon, przeprowadzanie przez telefon rozm贸w z klientami.Miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. Grabiszy艅skaKontakt kandydat贸w z pracodawc膮: t.kostka (at) prestige.wroclaw.pl6 h pracy dziennie od poniedzia艂ku do pi膮tkuw godzinach 8-14, 9-15Sala C, B, D, E, F, G, H
Prestige Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Sta偶 w firmie D-SYSTEM.Program sta偶u do zapoznania w pokoju 18
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
obs艂uga ubezpieczeniowa klient贸w, praca w biurze, oferta przeznaczona dla os贸b do 30 roku 偶ycia, praca w Sosnowcu lub w Czeladzi
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Sosnowiec (艣l膮skie)
bezpo艣rednia obs艂uga klienta
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE "AUTOS" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-11 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozm贸w z klientami firmy, analiza obrot贸w w sieciach, przygotowanie zam贸wie艅 do realizacji, przygotowanie wzor贸w i artyku艂贸w na kolekcj臋 sezonowe, przygotowanie wzor贸w do gazetek, sprawdzanie faktur pod k膮tem zgodno艣ci z umow膮. Umowa na okres pr贸bny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pi艂a (wielkopolskie)
telefoniczna obs艂uga klient贸w w j臋zyku rosyjskim, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozda艅, analiz i raport贸w, przygotowywanie dokument贸w, prowadzenie korespondencji, wsparcie i udzia艂 w bie偶膮cych pracach dzia艂u
GAMET S.A. - 2016-04-27 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie prac inwestycyjnych, budowlanych i remontowych; prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie ww. prac; kontakty z kontrahentami.Wykszta艂cenie 艣rednie/wy偶sze budowlane, do艣wiadczenie na podobnym stanowisku, niekaralno艣膰, prawo jazdy kat. "B".
PA艃STWOWE PRZEDSI臉BIORSTWO ODZIE呕OWE "RAKON" W RACIBORZU - 2016-11-18 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Zarz膮dzanie Systemami Sage Symfonia, Kuracjusz. Zarz膮dzanie serwerami i oprogramowaniem MS Windows Server, MS SQL Server oraz MS Exchange.
Uzdrowisko L膮dek-D艂ugopole S.A. - 2018-03-07 - L膮dek-Zdr贸j (dolno艣l膮skie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie prac tymczasowych - cudzoziemc贸w z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Wykszta艂cenie: min. 艣rednie; do艣wiadczenie zawodowe: 5 lat; bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera ( w tym MS Office); zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga klient贸w jednostki (przyjmowanie wp艂at i dokonywanie wyp艂at got贸wkowych), obs艂uga kasy fiskalnej, sporz膮dzanie i ksi臋gowanie raport贸w kasowych dokonywanie wp艂at i wyp艂at bankowych, prowadzenie rejestru faktur zakupowych, wprowadzanie faktur i dok. ksi臋gowych do programu, przyg. dziennych p艂atno艣ci, wystawianie not koryguj膮cych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MIEJSKI ZARZ膭D US艁UG KOMUNALNYCH - 2017-11-17 - Gliwice (艣l膮skie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracownik贸w (r贸wnie偶 ze Wschodu)
JOB- PANKRATION SP. Z O.O. - 2018-08-21 - Mosina (wielkopolskie)
- Organizacja i doskonalenie proces贸w sprzeda偶y w firmie, zawi膮zywanie i podtrzymywanie kontakt贸w z klientami, analiza danych marketingowych firmyj臋zyk angielski wymagany ze wzgl臋du na liczne delegacje i kontakty z klientami z Pakistanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium Polski (Pakistan).- Wynagrodzenie: 2000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony 2 lata. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (kierunek marketing i zarz膮dzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego do艣wiadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane do艣wiadczenie w zakresie sprzeda偶y i marketingu, znajomo艣膰 rynku pakista艅skiego. Wymagana zaawansowana znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (艣l膮skie)
pozyskiwanie i obs艂uga nowych klient贸w, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie projekt贸w um贸w, obs艂uga korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obs艂uga komputera (program DEALER)
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Radzy艅 Podlaski (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)