SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I MARKETINGU R39/3743-1601/18 Włocławek oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ROLLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I MARKETINGU R39/3743-1601/18
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa faktur sprzedaży
Data publikacji: 2018-10-08
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ROLLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYSZYŃSKIEGO 26 , 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa faktur sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I MARKETINGU R39/3743-1601/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Data zakończenia pracy: 07.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Fakturowanie- obsługa programu Subiekt, MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie, doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajmość obsługi programu Subiekt GT
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ROLLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
WYSZYŃSKIEGO 26 pokój 6, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: WYSZYŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 26 pokój 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 08.10.2018
Oferta pracy ważna do: 07.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zabrze (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań, komunikatywność, samodzielność, chęci do pracy; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników dla klientów firmy, pracodawców zewnętrznych ( w tym rekrutacja pracowników za granicę); umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, w siedzibie firmy lub w miejscu dowolnie wskazanym przez zleceniodawcę; zleceniodawcami mogą być osoby pracujące, niepracujące, studenci, może być to praca dodatkowa; pracodawca zapewnia szkolenie;
CORONA SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Gliwice (śląskie)
profesjonalna obsługa klienta według właściwych standarów; aktywna sprzedaż specjalistycznych produkótw w opraciu o zdobytą wiedzę; budowanie pozytywnego wizerunku marki; realizacja założonych planów sprzedażowych
Brzezicki&Siess S.C. właściciel marki FIVE O'CLOCK - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami w Polski oraz Wietnamu. Nawiązywanie współpracy z firma rekrutacyjnymi z Polski oraz Wietnamu. Delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Miejsce wykonywania pracy: główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dyspozycyjność, asertywność, zdolność do pracy w warunkach stresowych, komunikatywność. Wymagana znajomość wietnamskiego rynku pracy i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Analizowanie rynku pod względem oczekiwań i potrzeb klientów oraz ich zachowań rynkowych, wyszukiwanie dostawców towarów,usług,materiałów i surowców oraz odbiorców towarów ,usług,wyrobów gotowych,prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami wyrobów gotowych,towarów,usług ,surowców i materiałów,przygotowanie umów handlowych,opracowywanie oferty handlowej prowadzenie działań marketingowych,kontrola rozliczeń handlowych,należności,załatwianie reklamacji odbiorców.
ORGANIC Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Sieniawa (podkarpackie)
PRACE BRUKARSKIE, UKŁADANIE KRAWĘŻNIKÓW
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Ziębice (dolnośląskie)
wystawianie faktur, sporządzanie dokumentacji handlowej, obsługa klienta internetowego
F.H.P. PRODMAX ROBERT LICHOŃ - 2017-09-20 - Żuromin (mazowieckie)
- praca na produkcji w dużej międzynarodowej firmie (branża motoryzacyjna)- dbanie o porządek na stanowisku pracy- wymagane doświadczenie w pracy w zakładzie produkcyjnym- gotowość do wyjazdu i pracę w innym mieście
kontakt przez OHP - 2016-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. technologii
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Żabno (małopolskie)
Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, przygotowanie dokumentacji technicznej na produkcję . Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 362-13-82, adres e-mail: m.osuch (at) bik-meble.pl
BiK Sp.J. M. Bogdał & T. Kotwica - 2015-12-03 - Kielce (świętokrzyskie)
- projektowanie i utrzymywanie narzędzi raportowych- raportowanie i zarządzanie bazami danych w środowisku SQL oraz PL/SQL- przygotowywanie raportów przy użyciu Business Objects Web Intelligence oraz Tableau- rozwój narzędzi wspomagających w oparciu o MS Excel oraz MS Access z użyciem VBA- wsparcie procesu ETL
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy danych, negocjowanie umów
TVM2 SP. Z O. O. - 2016-03-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
analiza oferty produktowej firmy, nadzór nad obiegiem dokumentów, opracowywanie oraz analiza raportów, współpraca z zespołem
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Malbork (pomorskie)
Współpraca z kierownikiem budowy, weryfikacja dokumentacji, przygotowanie i prowadzenie budowy od strony formalnej, odpowiedzialność za przepływ dokumentów podczas realizacji budowy, przygotowywanie raportów z prowadzonych prac, przygotowywanie dokumentacji -do przetargów, w trakcie i po zakończeniu budowy.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
-sporządzanie ofert ubezpieczeniowych,-prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami,-prowadzenie korespondencji elektronicznej oraz dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wieliczka (małopolskie)
tworzenie raportów i analiz z zakresu rachunkowości zarządzczej
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, Przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie listy płac, Naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom, Zawieranie, rozwiązywanie i naliczanie umów, Rozliczanie czasu pracy, Prowadzenie akt osobowych, Współpraca z pozostałymi działami , Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu.Wymagania:Wykształcenie wyższe, Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych, Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie oraz terminowość, Bardzo dobra znajomość zagadnień Prawa Pracy, ZUS oraz przepisów podatkowych, Obsługa urządzeń biurowych, Dobra znajomość pakietu Ms Office.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2016-01-20 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowejkoordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in.przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń,i dokładna rejestracja danych w HR2U).-zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie,zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów,monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników wydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności i skuteczności procesów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi -przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie -przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowań międzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacji kosztów dla nowych i bieżących oddelegowań -wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie nowych klientów,nowych rynków sprzedaży towaru,obsługa nowych kontraktów: przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE Walerian Grzegorz Fabich - 2017-01-26 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami Tygodnika 7DNI i Partner.
F.H.U. MICROPRO - 2016-06-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca na produkcji
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Zgierz (łódzkie)
Kontakt z kierowcami, rozliczenie kierowców z delegacji, rozliczanie kierowców z podróży służbowych, nadzór i prowadzenie dokumentacji operacyjnej, analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, kontakt z przewoźnikami i kierowcami w celu zapewnienia właściwej koordynacji dostaw, zarządzanie wszelkimi odstępstwami od przyjętego planu dostaw
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-06 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, mailową, poprzez fax/czat, drogą korespondencji tradycyjnej. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie specyfikacji wyrobów i składników do produkcji, nadzór okresów przydatności, reklamacji i identyfikowalnośći, prowadzenie procesu akceptacji surowców i materiałów, uczestnictwo w audytach, udział w projektach dotyczących procesów jakościowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż parcy mile widziany, znajomość j. angielskiego (B2/C1), znajomość przepisów prawa żywnościowego, HACCP, systemów IFS i BRC.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Gniewino (pomorskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zHolandii w holenderskim programie księgowym. Obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Holandii. Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Opole (opolskie)
Kontakt z klientem, doradztwo w wyborze produktów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Żarki-Letnisko (śląskie)