SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe koordynowanie prac związanych z pisaniem, przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych, zgodnie z wytycznymi i metodologią pisania projektów oraz dokumentów towarzyszących. Rozliczane projektów krajowych oraz współfinansowanych środkami UE zgodnie z procedurami oraz standardami firmy, w tym przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności, rozliczeń końcowych pod względem formalnym i finansowym, analiza zrealizowanych kosztów, nakładów projektów w wnioskiem projektowym, planem, budżetem projektu. Doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. Monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania.
Data publikacji: 2019-05-30
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe koordynowanie prac związanych z pisaniem, przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych, zgodnie z wytycznymi i metodologią pisania projektów oraz dokumentów towarzyszących. Rozliczane projektów krajowych oraz współfinansowanych środkami UE zgodnie z procedurami oraz standardami firmy, w tym przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności, rozliczeń końcowych pod względem formalnym i finansowym, analiza zrealizowanych kosztów, nakładów projektów w wnioskiem projektowym, planem, budżetem projektu. Doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. Monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: koordynator projektów unijnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Koordynator projektów unijnych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PISANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
PISANIE I ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokładność, skrupulatność, rzetelność, odpowiedzialnośćumiejętność poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązańminimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: JEZUICKA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 30.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2c87c47aea7d826708edc12a7ec9d6f9
Podobne oferty pracy
WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI ZATRUDNIENIA NA UKRAINIE I BIAŁORUSI, POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW NA UKRAINIE I BIAŁORUSI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZAGRANICZNYCH I CH TŁUMACZENIE W CELU SKŁADANIA I ODBIORU WNIOSKÓW W ZUW I PUP I INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PRZEZ PRACODAWCĘ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA OGŁOSZEŃ I ICH ZAMIESZCZANIA NA PORTALACH INTERNETOWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY I PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM ORAZ KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA KONWERSACJI W JĘZYKACH OBCYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Brak danych
PPHU SPECJAŁ SP Z O.O. - 2016-06-28 - Czeladź (śląskie)
sprzedaż usług izolacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie kart wynagrodzeń. Sporządzanie list płac. Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń stawek podatku dochodowego, rat miesięcznych pożyczek, sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych. Sporządzanie o przekazywanie deklaracji rozliczeniowych ZUS.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia średniego). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata na podobnym stanowisku (w przypadku wykształcenia wyższego). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-74-28 w. 105) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice) lub e-mail: kadry (at) zlobek.katowice.pl
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-01-09 - Katowice (śląskie)
Administrowanie stronami internetowymi.Redagowanie i publikowanie tekstów na stronach internetowych.Sprawdzanie teksów i ich funkcjonalności.Tworzenie i publikowanie grafik.
PERBIS ŁUKASZ ŚWISTAK - 2019-02-11 - Dębica (podkarpackie)
x
Lodziarz.pl Spółka z o. o. Spółka komandytowa - 2019-05-10 - Białystok (podlaskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-31 - Kielce (świętokrzyskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-12-08 - Rokocin (pomorskie)
Analiza finansowa i weryfikacja projektów. Planowanie oszczędności.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-12-05 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej dla klientów ze Wschodu, przygotowanie ofert handlowych dla rosyjskojęzycznych klientów, pisanie artykułów oraz przygotowanie opracowań w języku rosyjskim z zakresu marketingu.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
sprawy kadrowo-socjalne
OGRÓD ZOOLOGICZNY - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży budowlanej w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); opracowywanie planów przeglądów i remontów obiektów budowlanych w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; nadzorowanie dla powierzonego obszaru realizacji zadań i ich rozliczania we wszystkich aspektach utrzymania ruchu; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
marketing hotelarsko-turystyczny praca w recepcji, obsługa recepcji
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Obowiązki: obsługa wózka widłowego załadunek i rozładunek towarów inwentaryzacja transport towaru prace magazynowe przestrzeganie procedur z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi
Skandynawskie Okna Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Zakrzewo (wielkopolskie)
Obsługa klienta kluczowego
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Słomniki (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa. Realizacja celów sprzedaży samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizacja standardów jakościowych. Praca w godz. 9-17.
Autopol Michalski Motors Wiesław Michalski - 2018-01-10 - Płock (mazowieckie)
Powadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej i upowszechnieniowej w zakresie: ochrony dziedzictwa kulturowego, promocji twórczości ludowej i folkloru, wskazywania możliwości rozwiązywania problemów socjalno-bytowych ludności wiejskiej, promowania przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, w tym turystyki wiejskiej, agroturystyki i zagrody edukacyjnej, kształtowania warunków pracy i życia społeczeństwa wiejskiego, odpowiadających standardom cywilizacyjnym pozwalającym mieszkańcom wsi realizować ich cele ekonomiczne, edukacyjne, kulturowe i społeczne poprzez m.in.: aktywizację społeczności lokalnych obszarów wiejskich, informowanie o możliwościach podnoszenia i zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych przez rolników i mieszkańców obszarów wiejskich.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, rejestracja i kontrola terminowej realizacji; Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych; Organizacja wysyłek i transportów; Udział w projektach inwestycyjnych (planowanie, prowadzenie zadań i dokumentacji). Godziny pracy: 8.00- 16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2019-04-10 - Włynkówko (pomorskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-02-10 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
.
ROMAN ROMANOWSKI - PRZEDSIĘBIORSTWO ROMANOWSKI - 2016-07-28 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ewidencji kart pola. Nadzór nad zabiegami chemicznymi i agrotechnicznymi. Prace związane z rolniczą produkcją
MAŁOPOLSKA HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Henryków (dolnośląskie)
zapewnienie ciągłości produkcji poprzez utrzymanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń, sprawne i skuteczne usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń, bieżąca kontrola pracy maszyn i urządzeń oraz zapobieganie awariom w przypadku stwierdzenia nieprawidłości ich pracy, dokonywanie przeglądów okresowych maszyn i urządzeń przy zachowaniu zaleceń zawartych w dokumentacji technicznej oraz wewnętrznych ustaleń, proponowanie i wdrażanie działań usprawniających funkcjonowanie parku maszynowego
TAKT Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Bolesław (małopolskie)
Interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej lub inwestycji; sprawdzanie poprawności podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów na stacji paliw.Praca w godzinach od 19.00-7.00,następnie 48 godzin wolne.
"ARTOS" s.c. Danuta Wielopolska, Paweł Serednicki - 2016-01-08 - Kupno (podkarpackie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-02-16 - Katowice (śląskie)
- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)
wyksz. wyższe prawnicze,bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,bardzo dobre zdolności komunikacyjne,dobra znajomość pakietu Ms Office ( EXcel, Word),rzetelność i dokładność,umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, dyspozycyjność;prawna analiza i weryfikacja dokumentów w języku angielskim, tworzenie umów i opinii prawnych, a także monitorowanie zmian w regulacjach prawnych, prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki, zarówno w formie pisemnej jak i elektronicznej,
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-11-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, analiza rynku, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Dobrodzień (opolskie)